Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
7AEG`r? Hvor mye har du lagt i soft gun da?

8177060[/snapback]

slutta å telle etter 50 000

liksom 5000 kr på en aeg her, 5000kr på en vest der, blir fort penger

bilde av nesten alle våpene mine, minus en pistol og en hangle

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
altfa9.jpg
Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Hehe, det var litt av en samling. ;)

Har bare en aeg foreløpig jeg, men den har kostet meg mye.. antagelig over 10k (det meste er kjøpt i Norge da.)

Skal få "laga" meg en semisniper med m150 fjær, når/hvis jeg blir kvitt senebetennelsen. Tror ikke den blir serlig billig heller :whistle:

Og på sikt så har jeg lyst på et kort våpen til CQB(m100) med en skuddtakt på over 30 kuler/sek.. :innocent: Man rygger litt når man hører lyden av et slikt våpen...

Lenke til kommentar
Og på sikt så har jeg lyst på et kort våpen til CQB(m100) med en skuddtakt på over 30 kuler/sek.. :innocent:  Man rygger litt når man hører lyden av et slikt våpen...

8177169[/snapback]

Danish style ftw :ph34r::cool:

Gunfreak; kan du få fiksa en spoiler til det bildet? skyver ut hele designet på sia..

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Jeg fikk min M15A4 Rifle til 2600kr fra softguns.no, du kan jo selv se hva de ligger på, på sandefjord osv..

8180178[/snapback]

Er du fornøyd med børsa? Hører at den skal være kompakt og balansert...

Er AK-74 short modellen betydligere dårligere på avstand?

Endret av dicktator
Lenke til kommentar

løps lengde har ikke så fantastisk mye å si i airsoft.

ja, skal du ha en 550fps bolt rifle bør løpet hva en viss lengde, men i AEG'r merker du ikke så mye, selv min gammle slitene mp5 skyter like langt som M16 gjorde. og det var faktisk bare 5 meters forskjell på mp5en som hadde 290fps og ag'n min som var 350fps

Lenke til kommentar
løps lengde har ikke så fantastisk mye å si i airsoft.

ja, skal du ha en 550fps bolt rifle bør løpet hva en viss lengde, men i AEG'r merker du ikke så mye, selv min gammle slitene mp5 skyter like langt som M16 gjorde. og det var faktisk bare 5 meters forskjell på mp5en som hadde 290fps og ag'n min som var 350fps

8180912[/snapback]

Takker for verdifull info. Har tenkt på den korte typen da denne ser bedre ut og fra tidligere erfaring vet jeg at lange våpen kan bli et helvete til tider (hadde en G3)

Så nettopp på softgun.no og de solgte den sorte -74M til 2900,- mens Marui sin kostet 3000,- og veide mer. Tror den holder litt bedre kvalitet.

Lenke til kommentar

Marui AKen består stort sett av plast (iallefall reciverdelen), og jeg ville heller tatt en slr105 enn en marui AK, men vet at mange ikke er enige her. Problemet er at en AEG fort blir dyr om du skal kjøpe metalkropp OSV til den, derfor liker jeg CA som kommer med metall i stock form.

Lenke til kommentar
Jeg fikk min M15A4 Rifle til 2600kr fra softguns.no, du kan jo selv se hva de ligger på, på sandefjord osv..

8180178[/snapback]

Er du fornøyd med børsa? Hører at den skal være kompakt og balansert...

Er AK-74 short modellen betydligere dårligere på avstand?

8180827[/snapback]

Jepp, veldig fornøyd!

Enig med Pelle.. Dessuten har CA kommet med noen gearboxer som er veldig fine og solide nå, så etter hvert blir det bare dumt å kjøpe en TM når du kan få en CA til noen hundrelapper mer..

Lenke til kommentar

det skal sies at TM sine AK'r er jævlig solide selv med plast. det er den mest solide stock TM'n du får, men som nevnt over den, så er det ikke noe metal på den og den føles veldig plast når man holder den.

vekt er ikke alt, med mindre du er hardcore milsimer vil de fleste si det er en fordel å ha et lett våpen.

M4'n min veier 5.5kg med m203, jeg måtte faktisk løfte litt vekter for at jeg skulle greie å bruke den best mulig.

M14 min veier 4.5kg og er kjempe lett i forhold når man løfter den.

og noan ganger drar jeg frem M733'n min som bare veier 2.5kg, den er da kjempe digg å bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...