Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg spiller på nesodden sammen med scorpions, men spiller ikke veldig ofte. Jeg spiller med semisniper, men har ikke chrona geværet og aner ikke hvor mange FPS det har. Jeg spiller med Jallakitt som består av DPM bdu og norske kryssreimer. Ønskelista inkluderer Gorka-s eller -r og GRAD-1 eller SMERSH vest, korte mags, rpk løp, PBS01, kikertsikte og tofot.

Russisk utstyr er meget billig for RS å være, og har en ekstremt stor grad av slitesterkhet, men er også tidvis vanskelig å få tak i spesielt nå når russiancombatgear ikke er i drift er det nesten umulig (gorka og smersh er feks umulig å skaffe om du ikke har kontakter hos produsentene EL, men om du er mindre kravstor er http://www.rusmilitary.com/ og http://www.redsoldier.com/ de beste stedene og lete, sammen med E-bay).

Lenke til kommentar
Gunfreak; Ser at du bor i Oslo. Regner med at klubben du spiller i er stor? Hvor mange medlemmer? Vet du om andre gode klubber rundt om i landet? (Også i lillehammer området)

8171995[/snapback]

Har ikke peil på hvor mange det er på bok, men er vel 20 stykker som er aktive

Lenke til kommentar
Du linket til mye bra. Blir helt klart å kjøpe derifra. Selger de ekte rifler på rusmilitary?

Dessuten hvilken farge er det å satse på? Regner med at det er woodland "green" som er tingen?

Pellepirat, har du mange ulike outfits?

8174928[/snapback]

Ikke noen ekte rifler der nei:)

LES eller FLROA er fine de, men jeg liker virkelig den 3 color ukrainian(?) uniformen!

Lenke til kommentar
Du linket til mye bra. Blir helt klart å kjøpe derifra. Selger de ekte rifler på rusmilitary?

Dessuten hvilken farge er det å satse på? Regner med at det er woodland "green" som er tingen?

Pellepirat, har du mange ulike outfits?

8174928[/snapback]

Altså, ser du bor i Finnmark...

Da jeg var der oppe i sommer, så virka det ikke som at det var så utrolig vanskelig å skaffe en kalashnikov fra russland (via fiskebåtene). Virka ivertfall sånn ut i fra hva fettern til pappa sa..

Men så jobber han på havna også da :p

Lenke til kommentar

Ok, ikke det at jeg er på jakt etter det. Men ja, tror også det er lett å skaffe seg en slik rifle i Russland (rundt 300$) men å få det over grensa er en annen historie, tviler på at fiskerne våger å prøve.

Tilbake til soft gun; ser på rifla dere anbefalte (Sorte -74) og den veier jo bare 2,6KG. Er den ikke full av plast? Det er tydelig at det ikke bare skyldes kolben og grippen da den i virkeligheten veier 3,4Kg. De andre AK-riflene med tre som kompensasjon for plasten veier 3,4KG men prisen på disse er over 100$ mer...

Lenke til kommentar

kroppen på slr105 er av aluminium tror jeg, derfor er vekten lav. CA selger også en som heter real steel eller noe, hvor kroppen er laget av stål (den er iallefall tyngre) den er ikke en ak-74m, men en standar ak-74, altså med tre på grepet og kolben. På slr105 er også den fremre gassblokken (der hvor bakre delen av siktet sitter fast) laget i plast og ikke metall, men det legger du ikke merke til om du ikke kjenner etter. SLR105 kan absolutt annbefales, har ikke hørt noe galt om den, og kan selv gå mer en god for kvaliteten:)

VFC sine AKer er foresten vanvittig fine, men ganske dyre. CA kommer foresten med en lignede serie

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

jeg liker spillestilen meget godt (sniper/DM), så for meg passer det veldig bra! Men om du spiller rambo er nok ikke en 400fps noe vits (iallefall om du vil ha noe med NASF å gjøre). Egentlig må jeg fjerne fullauto fra ildvelgeren, men det er litt trøbblete fordi rekkefølgen er safe, fullauto og single.

Også RS messig er det riktig, fordi 5.45 er en god small caliber sniper kule (overlegen 5.56 vil mange si), men jeg kan ikke det tekniske bak dette, og det finnes heller ingen RS conversion av en ak74 til et fulverdig sniper/dm våpen:)

Lenke til kommentar
kommer jo ann på hva du skal bruke den til, spiller du med andre som har 400fps våpen bør jo du også ha det, spiller du med folk som ikke har, det er det ikke nødvendig, skal du skyte på blink kjøper du et gass våpen som bruker 4.5mm blykuler.

8176720[/snapback]

Har du 400fps?

8176729[/snapback]

Nope, har det ikke på noen av mine 7 AEG'r

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...