Gunfreak Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hva erforskjellen på en TM med metallkropp og en classic army, da snakker jeg om m 15. Og hva er prisforskjellen? Er veldig usikker her nå, jeg vil ha en som ser ekte ut, og vet at classic army'en er ekte. *Men den burde jo virke og . Har dere et bilde av TM med metallkropp? Hadde vært fint å sett et. Ps jeg har ikke søkt, hehe, må stikke på trening nå en TM med metalkropp er MYE bedre en en CA m15. 1: TM har sykt mye bedre kvalitet og sikkerhet på innmaten. 2: metalkropper man kjøper fra en trediepart(systema, hurricanE osv.) er mye bedre en de som følger med CA og ICS, har også mye mer valg) prisen blir ca. det samme, eneste minus er er at man må sette på metalkroppen selv, noe som kan bli litt vansklig hvis man ikke har gjort det før Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Og folk kaller golf en dyr hobby. =P Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Carbinen kjøpte jeg brukt kosta meg 1200 og fikk med en Para stock og 3 eksta magasiner. så den var ikke speiel dyr Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ooo, M1 carbine Pen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 bare tre og metal hele veien... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Det går jo så absolutt an. Meget pent våpen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 sparte en del på å kjøpe det brukt, bare den ekstra Para stock koster jo $200 må bare finne ut hvordan jeg får den på.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 og sånn ser den ut nå med para stock.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 den var finere med orginal kolbe. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 hmmm, jeg lurer på om m2-versjonen av våpenet finnes som airsoftgun. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 nei, du kan vel i teorien lage 30skudds magasiner og da ser den nesten ut som en M2. men m2 ble ikke brukt før Korea og Vietnam Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Skal en ha billige softguns www.kims.nu Der finner en alt fra 100,- til 4-5000 Jeg ikke fraråde noen å handle der, men ta i betrektning att det sa de hadde en manuel TM AG3 som skøt/skyter 103m/s, det gjør den alldeles ikke, ikke en gang elektriske skyter så hardt uorginal(som regel). Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Manuelle har vel någen lunde strammere fjærer en AEG-er og personen(e) som eier Kims Bix trimmer jo våpen, så det trenger ikke være feil det. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Manuelle har vel någen lunde strammere fjærer en AEG-er og personen(e) som eier Kims Bix trimmer jo våpen, så det trenger ikke være feil det. Det kan godt hende att den var trimmet ja, men: så hardt(ca) skyter gjennomsnittelige våpen: Elekriske våpen: ca85ms Gass våpen: ca85ms Manuelle Rifler: ca75ms Manuelle Pistoler: ca65ms Edit: Dette er selvfølgelig utrimmet. Endret 2. oktober 2005 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 AEG er nesten alltid kraftigere en manuele Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 AEG er nesten alltid kraftigere en manuele Det var det jeg også tenkte da. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Er det en vanskelig affære å skift løp på en Ca M15 A4? Er det noen her som kan fortelle meg hvordan jeg gjør det? Endret 6. oktober 2005 av Seppe . Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Er det en vanskelig affære å skift løp på en Ca M15 A4? Er det noen her som kan fortelle meg hvordan jeg gjør det? Aj, den var vanskelig... du kan skjekke der du fikk våpenet, eller prøve på egenhånd, men, det er ett stort men, hvis du gjør noe galt kan det ende opp med du må sende våpenet til reperasjon, som er litt dyrt Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) *Edit, ble ingenting av... Endret 7. oktober 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå