Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker, ja det er ACU

 

trenger en radio, og passende headsett.

har begge deler men det er cobra radio og headsett noe som ikke blir brukt av de ektre soldateen så man må kamuflere Cobran, og kjøpe ekte headsett for å så lodde de sammen, litt slit men det skal gå.

 

skal også lage et CQB hostage rescue sak, med mp5.

der jeg kjøper mp5 lommer til vesten som jeg bytter ut med m14 lommene, så kjøper jeg ekstra beskyttelse over skrittet, på skulderne og på nakken.

Lenke til kommentar

Slenger ved at par bilder av mp5en min...

Som er surra litt inn i kamotape for øyeblikket :p

 

- ICS mp5 A4. @ 400fps

- Systema M120 ftk.

- 9,6v batteri.

- KM, TN 40cm presisjonsløp.

- G&P Socom lyddemper.

- CA ras forskjefte.

- KA M3 lykt /m trykk bryter.

- KA vert grep.

- Marui lav moteringsbase.

- CA rødpunkt.

- Combatkit 3punkts reim.

post-43249-1173861933_thumb.jpg

post-43249-1173861948_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hehe, har hvertfall vært nøye med å dekke fronten på lyddempern. Ser nesten ut som kamotapen går inni åpningen!

8150924[/snapback]

 

Den er litt bretta inn ja.. kilstra bare på tapen og tok noen skudd igjennom før jeg tok det bildet...hehe. Ser ikke slik ut nå :)

 

Legger ved et bilde til: jeg og en kamerat hadde det litt gøy med camotape.. :whistle:

post-43249-1173865402_thumb.jpg

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

størelse large, og der er den ikke stramma inn, den er stramma nå og sitter mye høyre og er mer tilpassa.

 

jeg er 179.99999cm

 

 

Blue--Sky, hva skal du med 400fps på en mp5, er jo ekremt overkill

og pass på at den demperen er 9mm og ikke .45 da det ser dumpt ut

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
Takker, ja det er ACU

 

trenger en radio, og passende headsett.

har begge deler men det er cobra radio og headsett noe som ikke blir brukt av de ektre soldateen så man må kamuflere Cobran, og kjøpe ekte headsett for å så lodde de sammen, litt slit men det skal gå.

 

8149147[/snapback]

 

Hva med å ta en sånn dummy kuler holder (der du oppbevarer kuler), også putter radioen inni den?

Kan linke til den der dummy radioen når jeg kommer hjem...

Lenke til kommentar
Blue--Sky, hva skal du med 400fps på en mp5, er jo ekremt overkill

og pass på at den demperen er 9mm og ikke .45 da det ser dumpt ut

8151506[/snapback]

 

I klubben jeg spiller har vi m120 fjær som grense for full auto :ph34r:

 

Btw: hvorfor mener du at 400fps er "ekstremt overkill" ?

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

La meg gjette, du spiller i Vipers? :p

 

400fps på et auto våpen, er i følge NASF reglene, overkill da de har en grense på 350fps for auto og grensen for semi auto er på 450fps hvis jeg ikke tar helt feil.

 

Men det kommer helt ann på spillestilen, hvis de fleste er med på det så funker det jo fett. Altså, hvis du har en MP5 på 400fps og resten av gjengen spiller med stock TMer og Stock CAer så vil den på 400fps ha en del større fordel.

Lenke til kommentar
det var ikke 400fps i seg selv jeg reagerte¨på, er fult klar over at mange ikke spiller med nasf regler, mer det at man hadde 400 på en MP5 jeg regerte på.

 

ser for meg noen komme med 400fps inne og skyte en kar i trynet med 10 bbs.

8153565[/snapback]

 

 

Ja, det gjør litt vondt og få 400fps kuler i trynet på kloss hold.. men det er stort sett ikke noe problem :) I og med at vi har m120fjær på fullauto så har vi m150 fjær som grense på semi. Så da blir ikke 400 så "rart" på en mp5.

 

Er også mye gøyere og spille med m120 kontra m100 da det er mye lettere og treffe på litt avstand.. :whistle:

 

 

EvenruD: Som jeg skrev over så har vi m150fjær på semi så det "forholdet" mellom fullauto og semi blir ca det samme..

 

Og ja jeg spiller i vipers.. (men har ikke fått spillt på noen mnd pga senebetennelse).

 

Tror faktisk de fleste i vipers spiller med stock våpen (er ikke helt sikker på dette), så de med m120 har jo en fordel. Men det er ikke noe prob og spille med stock. Det kosterjo ikke allverden og oppgradere til m120 heller da.

Skal man ha et M120ftk det så er jo det ganske kostbart, men da har man også et våpen som varer mye lengre en stock også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...