lceman™ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ser for meg at det må være litt gøy å runde et hjørne i CQB og plutselig stirre rett på en glisende fyr utstyrt med en P90 med den der på railen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hehe ja.. De 18skudds granatene kan være skikkelig kraftige hvis du bruker riktig gass... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Vel, på TM sine må du vel lade flere ganger?Her brenner du jo av alle skuddene på en gang... Det er jo mega gøy Kommer en pent høy lyd av dem også 8085903[/snapback] Med den greia som ble postet på forrige side, så kan du vel bare skyte en gang? Med TM sine så pumper du vel som med TM-haglene for hvert skudd. Altså 10 skudd per patron. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Du kan bare skyte en gang ja, så det kan være kjekt å ha flere granater. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Men Jack O'Neill ville bli sett dø med en slik stygg sak på sin P90 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det er jo praktisk da... Altså, care om det ser litt uvanlig ut så lenge du får kills Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Men Jack O'Neill ville bli sett dø med en slik stygg sak på sin P90 8091403[/snapback] Noe som minner meg på: "SG-1 vest" med lommer som har plass til P90 mags, er det umulig å finne? Har iallefall tøymerkene til uniformen klare til bestilling fra Intergalactic Trading Og når jeg allikevel er innom og maser: Beretta M9en fra KSC de har på Wasteland, er den noe verdt? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 ksc er helt ok, men ikke verdt den prisen wasteland skal ha for den trode de hadde magsa på låret jeg, og ikke på vesten, Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Æsj, hater å ha ting på låret Brukte å ha Sigmaen der, uff.. den er jo alt for tung, så den dingla fram og tilbake hele tia.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hva slags hylster hadde du da? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Det var et striker lår hylster eller no.. Men så prøvde jeg å ha det i beltet en tid seinere, og det var jo mye bedre Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Trodde nesten alle lårhylsteret skulle festes i belte og låret samtidig, jeg. Det detter vel ned om det ikke er festet i beltet og... eller kanskje ikke? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 bruker man dritt hylstere er det dritt å ha hylster på låret. men selv med det beste hylstert kan det være litt nasty å krype frem og tilbake på skogbrunnen med et hylster på låret. men har man prøvd 6004 går man aldri tilbake Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Det var ikke hylsteret som var dritt... det var pistolen og det lange magasinet som var dritt... Bill: De fleste pistol beltene er festet i beltet ja, men så har du noen der selve hylsteret sitter på beltet, også har du lår hylstere som sitter på låret. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 kjøp et CQC hylster, det kan du feste mer eller mindre hvor som helst, det kan festes på de fleste belter, du kan også få det på låret(selv om 6004 er et mye bedre lårhylster) og du kan selv feste det på vesten. mange som har det på bryste på vesten Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jaja, backup våpen er for pingler uansett Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Backup våpen er for elite haxor delta, hivs du ikke har det er du bare en soldat Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hmm... Tells granater som backup våpen? Anyhow, snart får jeg en RS DPM vest i posten Vet dog ikke hvilken, kjenner bare en som tjenestegjorde i Irak og som vil selge trenings vesten sin :S Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Var det vest og ikke webbing alså? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Vest ja... Ivertfall det han sa, mulig det er sånn samma type som de IBEX vestene, altså noen M16 mags lommer, granat lommer osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå