Gunfreak Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 noen bilder jeg tok, mens jeg venter på CIRAS Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Er vel noe med at det ikke er hopup på det våpnet du linka til.. Fikk forresten Cyma AK'n idag, altså... Kjøper du en TM AK til over det dobbelte av prisen, så er du dum.. Du ser omtrent ikke om det er plastikk eller wood på pistolgrepet og hand guarden, dog litt lav ROF. Men med et 9.6v batteri så tror jeg det vil bli bra. Bilder kommer Endret 3. mars 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Kjør noen 1000 skudd gjennom den, gidder du? Er litt skeptisk til holdbarheten. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) I will.. Har også kjøpt Helical gears til den samt ny hopup (som var anbefalt, og som nesten ikke kostet noe).. Men tar du deg en tur innom arnies osv så ser du at den rifla der har ikke fått (nesten) annet enn go kritikk.. Så blir spennende å se om den holder.. Men en ting som var litt morsomt var at jeg kjøpte noen billige M16 magasiner fra D|Boys, og de passa faktisk bedre i M15en min enn det CA sine gjør Finere farge hadde de også hehe... Endret 4. mars 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 CA mags suger så det er ikke så rart, hvordan farge hadde de da? men det virklige spørsmålet med mags er jo om de mater som de skal Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hehe nettopp, det jeg gleder meg til å få testa neste søndag.. De hadde omtrent samma farge som bodyen på geværet også satt de mye bedre.. Skal ta noen bilder nå straks Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 et dette low eller highcap saker? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Til din store forargelse, så er det hi-caps Jeg gidder ikke å stresse med 1230123210937123 low-caps... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 det er jo det som er rått da, bytte mags, det er jo minst like gøy som å skyte Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg bytter magasiner ofte nok jeg Selvom det er hi-caps Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Lurer på om det er gøy å hekte denne på P90'en Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 En i klubben som har en sånn festa på sin M4.. (Dog ikke beste granatkasteren til en M4) Den funker helt fint den, eneste som er litt dritt er at du må trykke inn en knapp på baksiden for å fyre av granaten, ellers så funker den fett som fan! Anbefaler deg å kjøre med "små" granater, altså ikke de med over 100 skudd i. Da blir effekten mye lavere, granater med 18-46skudd er imo best da de går litt lengre og er litt kraftigere.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Tar den vel til vurdering om jeg plutselig skulle finne noe penger på konto. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 yay fikk death spade caps i dag Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Må bare spørre; hvordan fungerer egentlig de granatkasterene? Slik som TM sine, altså som hagler? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nei.. Tm sine ER hagler, altså de bruker patroner som skyter 3 og 3 skudd eller no.. De granatkasterne tar alt fra 18-160 skudd eller no og går på gass. For å fyre av en granat så må du trykke ned en knapp bak på granaten (den som blir trykket inn på mosquito tingen du linka til).. Er ikke værre enn det, så må du lade med en BB loader eller no! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Så du sender av gårde hele den granaten på bunnen av bildet, altså? Tar den ikke skade? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nei nei Selve granaten sitter fast i granatkasteren, mens kulene flyr ut Kanskje jeg som var litt uklar.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ja, du var litt uklar. Men da er det vel akkurat som TM sine hagler/granatkastere, bare denne her, og diverse andre, er gassdrevet og skyter flere kuler. Æsj, da er det jo ikke noe gøy. =/ Jeg så for meg at granaten spratt ut også bare datt kulene ut av hullene når den traff bakken og snurret rundt eller noe slikt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Vel, på TM sine må du vel lade flere ganger? Her brenner du jo av alle skuddene på en gang... Det er jo mega gøy Kommer en pent høy lyd av dem også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå