Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel noe med at det ikke er hopup på det våpnet du linka til..

Fikk forresten Cyma AK'n idag, altså... Kjøper du en TM AK til over det dobbelte av prisen, så er du dum..

Du ser omtrent ikke om det er plastikk eller wood på pistolgrepet og hand guarden, dog litt lav ROF.

Men med et 9.6v batteri så tror jeg det vil bli bra.

Bilder kommer :D

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

I will.. Har også kjøpt Helical gears til den samt ny hopup (som var anbefalt, og som nesten ikke kostet noe)..

Men tar du deg en tur innom arnies osv så ser du at den rifla der har ikke fått (nesten) annet enn go kritikk.. Så blir spennende å se om den holder..

Men en ting som var litt morsomt var at jeg kjøpte noen billige M16 magasiner fra D|Boys, og de passa faktisk bedre i M15en min enn det CA sine gjør :p

Finere farge hadde de også hehe...

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

En i klubben som har en sånn festa på sin M4..

(Dog ikke beste granatkasteren til en M4)

Den funker helt fint den, eneste som er litt dritt er at du må trykke inn en knapp på baksiden for å fyre av granaten, ellers så funker den fett som fan!

Anbefaler deg å kjøre med "små" granater, altså ikke de med over 100 skudd i. Da blir effekten mye lavere, granater med 18-46skudd er imo best da de går litt lengre og er litt kraftigere..

Lenke til kommentar

Nei..

Tm sine ER hagler, altså de bruker patroner som skyter 3 og 3 skudd eller no.. De granatkasterne tar alt fra 18-160 skudd eller no og går på gass. For å fyre av en granat så må du trykke ned en knapp bak på granaten (den som blir trykket inn på mosquito tingen du linka til)..

Er ikke værre enn det, så må du lade med en BB loader eller no!

Lenke til kommentar

Ja, du var litt uklar. :p

Men da er det vel akkurat som TM sine hagler/granatkastere, bare denne her, og diverse andre, er gassdrevet og skyter flere kuler.

Æsj, da er det jo ikke noe gøy. =/

Jeg så for meg at granaten spratt ut også bare datt kulene ut av hullene når den traff bakken og snurret rundt eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...