Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jepp det går slik.

sort(bad)

Farge, nesten hvilken som helst av matte naturlig farger(grønn, grå/brun) møk brun, grønn ect.(bra)

ghiilie/rag. noe som forandrer formen på våpen så det ikke ser ut som våpen samtidg som det gir farge(best)

men å løpe rundt med en vanlig m4, m16 med rags blir klumsete(high drag) så da velger de en mellom ting som er å male våpent,

en sniper skal ikke drive å løpe og skyte gå og skyte storme inn i huler eller hus osv. så våpenet kan være litt mer komplisert

Lenke til kommentar

Jeg mener det motsatte. Om du står ute i solen, og det ligger en under en skygge noen meter unna, så vil den skyggen være nesten helt svart.

Kan også legge til at jeg har spilt med min bror, som ofte bruker sand-kammo, mens jeg bruker woodland. Jeg ser han ofte lenge før han ser meg. Ikke alltid han ser meg i det hele tatt, faktisk.

Enda en ting, om slik lys kammo er best i skogen, hvorfor i all verden bruker det norske militæret såpass mørk kammo? Jegere bruker også mørk kammo, og det de ser etter i jakt er den lyse rompen på for eksempel rådyr.

Lenke til kommentar

Ja jeg er enig der, derfor vil jeg også fortrekke svart våpen.

Det jeg imidlertid har lagt merke til er at feks. en svart balaklava synes mye bedre i skogen enn det en oliven farget gjør, men der spiller også den uvanlige runde formen på ansiktet inn. En sandfarget må jo lyse opp som et lys!

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...