Hotel Papa Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Men utvalget av gasspistoler var ikke mye å skryte av. Nå tenkte jeg å kjøpe den fra Asia, så da er vel det mye billigere enn norske butikker. 7975353[/snapback] Send en mail.. Han bestiller fra en levrandør i Danmark eller i Sverige, og de har en del Jeg har ofte tenkt å kjøpe en pistol fra HK, men fant ut av at det ikke lønner seg da det vil kommer på omtrent det samme med frakt og alt det der.. Dessuten har du garanti fra norske butikker.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 vil anbefalte army airsoft, tok en stund å få våpenet, men så sparte jeg vel en 1000 lapp tenker jeg Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Army Airsoft? Ingen sikre resultater fra Google. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 send mail og spør hva de skal ha for de forskjellige modelene [email protected] Lenke til kommentar
QBab Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Rekyl får du i en del av pistolene, ja. GBB, eller Gas BlowBack, er en type pistoler som bruker gass under trykk for å skyte kulene ut. Disse vil også gjøre at sleiden blir dyttet bakover etter hvert skudd, og dette kjenner du godt. Du vil ikke ende opp med pistolen pekende rett opp i luften akkurat, men du kjenner en viss rekyl, ja. Du får pistoler i både plast og metall. Bruker du litt over 6-700kr, får du en kurant GBB-pistol. Du må selvfølgelig kjøpe gass i tillegg.. det koster rundt en hundrings per flaske. Men, GBB-pistoler er heller ikke noe særlig. De har korte løp, og dermed dårlig treffsikkerhet, de er upålitelige på grunn av gassen (stor forskjell mellom en varm sommerdag og midt på vinteren), og rekkevidden er så-som-så. 3778867[/snapback] Noen kamerater av meg kjøpte 2 GBB fra UNcompany, beretta og en colt. Prøvde dem en gang før jul, var vel 4-5 grader ute. Ikke kom her å si at GBB pistoler ikke skøyt langt, eller for den saks skyld bent. Var mektig imponert, har selv en MP5 og prøvd alt fra Colt m4a1 til Steyr, hagler og ja det meste innen airsoft. Pistolene var i metall og plast, vekten var vel i overkant av et kg. Fyrte av gårde et par magasin, deilig følelse når sliden fyker baker over og pistolen spytter ut kuler som en sint liten veps. Bra presisjon og feeling, kan sammenlignes med kraften i vanlige AEG's( Automatic electric gun) det skøyt som sagt veldig bent også. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 er selv fan av GBB, har en GBB rilfe som er deilig. helt klart de som er festligst å skyte med. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Airsoft.no kan bare skaffe en P226 fra KWC. Da blir det fra redwolfairsoft da? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 ja, eller som jeg sa, send mail til army airsoft og spør der [email protected] Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Det er spill hos ØMS nå på søndagen! Hadde vært kult hvis noen herfra blei med Kommer fra Scorpions, ØMS, Nafsquad og noen andre... Edit: det er i sarpsborg.. Endret 21. februar 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/02/22/492923.html Nå blir jeg nesten litt redd her. Kan Politiet beslaglegge softgun'en min hvis noen ser med holde den, eller hvis de rett og slett bare vet jeg har en? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Det kommer helt ann på situasjonen.. Er du under 18 så kan de beslaglegge den hvis de ser at du bruker den uten verge eller foresattes tillatelse/oppsyn.. Raner du en bank, kan de fortsatt ta den fra deg selvom du er over 18år Men altså, hvis du bare sitter på rommet ditt og skyter på blink så tror jeg det skal litt til før noen beslaglegger den.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 naboer er litt for pysete om dagen, tenk om en kar har ekte våpen og skal pusse det eller oppgradere det på noen måte, og går forbi et vindu og en eller annen tante ser dette ringer politet. plolitiet stormer inn og mannen sitter med pistolen i hånda, så en n00b rett fra politi skolen skyter han! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Den var vel litt drøy Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 har hørt at lingende ting har skjedd i andre land, så da tviler jeg ikke på at det kan skje i norge som bare gir noen timer med trening i våpen til den vanlige politibetjenten Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Men altså, hvis du bare sitter på rommet ditt og skyter på blink så tror jeg det skal litt til før noen beslaglegger den.. 8001119[/snapback] Flott Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 har hørt at lingende ting har skjedd i andre land, så da tviler jeg ikke på at det kan skje i norge som bare gir noen timer med trening i våpen til den vanlige politibetjenten 8001355[/snapback] Joa, i Florida har man jo rett til å skyte/varsle en person hvis man TROR at en annen skal til å trekke et våpen da.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 sånn er det i de fleste steder i hverdan, hvis politiet tror de eller sivile er i fare, setter de 2 i brystet på deg ganske fort. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Nå tenkte jeg på sivile da Det er ganske sykt.. Link Link Endret 22. februar 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hvilken av disse to er den tøffeste? Link eller Link Selv syns jeg at 4.3 er kulest, men siden 5.1 er på tilbud så blei jeg litt i tvil Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Personlig synes jeg 5.1 er kulere. Godt tilbud, og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå