edge Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Grunnen til at KSC'en er så tung er at det er heavy versjon, med blylodd i sjeftet(tror jeg, da ). TM er alment kjent blant 'softere som det merket som er mest kvalitetsrettet, kun slått av WA. En TM vil nesten garantert var mye lenger en en KSC, samt at TM har et mer stabilt gassystem. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Da blir det vel til at jeg går for en TM, siden WA er utsolgt (ihvertfall de modellene jeg fant). Noen andre tips/forslag? Gass kjøper jeg i Norge, kuler har jeg nok av. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Ta en titt på TM P226. Anmeldelse på airsoft norge Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 de nye TM pistolene, Hicapa, P226 og 1911, er veldig gode. de eldre TM pistolene er på samme nivå som KSC Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Ja hvis jeg skal kjøpe etterhvert må det bli en av de TM'ene gunfreak snakker om, eller en WA SCW 3 ting Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 jeg er veldig glad i TM P226'n min, den er bra, har bare et mag til den så den blir ikke brukt så mye. men WA'ne er drit bra. pleier å skyte 100-150 skudd med de vær uke i kjelleren, har skutt sikkert 7000 skud nå, og ikke en eneste feil har skjedd, aldri noen utblåsnig av gass, eller jam av kuler Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Er Luftdreven Softgun bedere en en Fjær dreven? men man må vell kjøpe gas i tilleg og de blir vell dyrt det og :/ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 vel fjærdervene er jo luftdrevene, det samme er elektriske, gass drevende våpen er ikke så dyre i bruk, en flaske holder mange mange skudd. utgiften er så liten at med mindre du trenger penger til heroin merker du ikke noe til det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Berettaen fikk like gode karakterer på Airsoft Norge som den du linket til, edge. Jeg må innrømme at jeg syns M9'ern ser bedre ut en den andre. Den andre er liksom så ... kort. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) den er noe kortere, men ikke noe man tenker over når man har den i hånda, husk at beretta har fått ufortjent mye oppmerksom het pga. filmer, det er egentlig ikke er veldig bra våpen, men det var billigere en mye annet og ble derfor valgt som våpen for usa, da de var på denne wondernine høyen, de angrer nok litt da alle som har peil i spes avdelinger går for .45, men untak av noen som bruker P226. men skal du bare skyte på blink med den spiller jo ikke dette noen rolle. nok om det, jeg har fått gjort litt dealing med en kar så nå blir det CIRAS på meg, som kommer på ca. 5000 med lommer. Endret 18. februar 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Kan noen anbefale en Grei Softgun? Skal skyte litt graftigt og ikkje så veldig dyr heller Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 alle disse er billig og bra. kjøpt et magasin eller to ekstra http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=20531 http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=17342 http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=15623 http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=18804 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 vilke type skudd bruker disse da? Og va skal eg med Ekstra Magasin? Men viss eg kjøper en av dem så må eg jo betale toll i tilleg :/ Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 vilke type skudd bruker disse da? 6mm 0.2gram Og va skal eg med Ekstra Magasin? skyte mer Men viss eg kjøper en av dem så må eg jo betale toll i tilleg :/ Nei, bare moms. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Ok så den bruker slike vanlige Plastik kuler ja. Vor langt kan man skyte me disse da men en slik Softgun? Og hardt? Hvor mye er det i moms da? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 husk at det er 18 års grense på softgun i norge... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Da blir det enten en TM P226, eller TM M9. Selv syns jeg M9'ern er hakket finere enn P226, men hvis sistnevnte er bedre enn M9, er det vel den jeg går for. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Da blir det vel til at jeg går for en TM, siden WA er utsolgt (ihvertfall de modellene jeg fant). Noen andre tips/forslag? Gass kjøper jeg i Norge, kuler har jeg nok av. 7966948[/snapback] hør med www.softguns.no .. han har faktisk ikke så dumme priser i forhold til andre norske butikker.. Min neste pistol skal bli en TM Hi-capa, nydelig våpen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Men utvalget av gasspistoler var ikke mye å skryte av. Nå tenkte jeg å kjøpe den fra Asia, så da er vel det mye billigere enn norske butikker. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Ok så den bruker slike vanlige Plastik kuler ja. Vor langt kan man skyte me disse da men en slik Softgun? Og hardt? Hvor mye er det i moms da? 7974380[/snapback] kan vel skyte 20meter, og de skyter så hardt du vil, bruker du redgas skyter den KJEMPE HARD. men våpenet vil gå i oppløsing ganske fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå