Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

det holder ikke bare å bli 16, men MÅ være medlem at en klubb tilknytet NASF i minst 6 måneder...

 

og da kan du tenke på å kjøpe egene våpen..

 

og når det gjelder sniper er det en god del Vanskligere, kjedligere og DYRERE en vanlige våpen..

 

fort at en bolt action sniper skal være brukbar må den ha en god del mer FPS enn en AEG, den der som du har valgt har samme FPS som en valig TM AEG. noe som gjør at han kan skyte akuratt like langt som deg, og han har full auto mens du har bolt.

 

og få en bolt rifle opp i 550 (holdbar) koster en god del, gjerne 2-4 ganger så mye som selve våpenet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det holder ikke bare å bli 16, men MÅ være medlem at en klubb tilknytet NASF i minst 6 måneder...

 

og da kan du tenke på å kjøpe egene våpen..

 

og når det gjelder sniper er det en god del Vanskligere, kjedligere og DYRERE en vanlige våpen..

 

fort at en bolt action sniper skal være brukbar må den ha en god del mer FPS enn en AEG, den der som du har valgt har samme FPS som en valig TM AEG. noe som gjør at han kan skyte akuratt like langt som deg, og han har full auto mens du har bolt.

 

og få en bolt rifle opp i 550 (holdbar) koster en god del, gjerne 2-4 ganger så mye som selve våpenet..

Jaha? Her i kr.sand kan man stikke innom hobbyhuset, velge seg en fin softgun/gevær, betale og gå ut igjen...

 

Edit: Eller har jeg misforstått alt her? :S

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
det holder ikke bare å bli 16, men MÅ være medlem at en klubb tilknytet NASF i minst 6 måneder...

 

og da kan du tenke på å kjøpe egene våpen..

 

og når det gjelder sniper er det en god del Vanskligere, kjedligere og DYRERE en vanlige våpen..

 

fort at en bolt action sniper skal være brukbar må den ha en god del mer FPS enn en AEG, den der som du har valgt har samme FPS som en valig TM AEG. noe som gjør at han kan skyte akuratt like langt som deg, og han har full auto mens du har bolt.

 

og få en bolt rifle opp i 550 (holdbar) koster en god del, gjerne 2-4 ganger så mye som selve våpenet..

Jaha? Her i kr.sand kan man stikke innom hobbyhuset, velge seg en fin softgun/gevær, betale og gå ut igjen...

 

Edit: Eller har jeg misforstått alt her? :S

Jeg fikk en TM MP5 til jul, fra HobbyHuset, men da var det mine foreldre som kjøpte våpenet. Det er såpass seriøse att de selger ikke til personer 18år, det har jeg fått høre ett par ganger.

 

Marc91: Kjøp deg en FullautoTracer heller, fordi lydempere funker lite eller ingenting, jeg har en til mitt våpen, og det ser svært tøft ut, men enda kulere når du spiller i mørke.

Lenke til kommentar

du kan ikke kjøpe det noen steder siden du har lang vei å gå før du har lov til å kjøpe det, ca. 3 år før du i det hele tatt kan tenke på det. og selv da må du være med i en klubb til knyttet NASF i 6 åneder...

 

kan ikke tråd starter, opp datere første post med aldergrenser og lover, samt opp datere over skriften med noe slik

 

"se første post for lover og regler"

Lenke til kommentar

Hva erforskjellen på en TM med metallkropp og en classic army, da snakker jeg om m 15. Og hva er prisforskjellen?

 

Er veldig usikker her nå, jeg vil ha en som ser ekte ut, og vet at classic army'en er ekte. *Men den burde jo virke og :p.

 

Har dere et bilde av TM med metallkropp?

Hadde vært fint å sett et.

 

Ps jeg har ikke søkt, hehe, må stikke på trening nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...