Runar Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hva med KSC, nærmere bestemt denne? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 KSC funker greit selv om jeg ikke er så begesitret for mating til magasinene dems, spesielt på glock modelene, men det var fryktlig dyrt å kjøpe derfra. send mail dit og spør hva de skal ha for samme våpen [email protected] Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 HK er jo også en mulighet, men kanskje litt dyrt for 1 våpen. Men Tokyo marui, KSC og WA er pistoler du kan satse på Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 du får en WA fra HK for den prisen Waste skal ha for den saken der Lenke til kommentar
Panzergraf Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 HFC er ikke noe bra, gode muligheter for at den går til helvete ganske fort 7951341[/snapback] Meget uenig i det der, spesielt når det gjelder berettaene deres. Går for å være de absolutt beste berettaene. Min var i allefall bra, selv om jeg ikke fikk brukt den så mye, "motetilbehør" som pistoler jo er Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 da har du vært heldig, bare snakk med folk på airsoft forumet, ingen av veteranene ville anbefalt en HFC. jeg hadde en tidlig i mitt airsoft liv, den mata ikke, den blåste ut gassen rett som det var. og for å være laget av metal er den veldig skrøplig. Lenke til kommentar
Panzergraf Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 http://www.arniesairsoft.co.uk/reviewpost/...2/cat/17/page/3 I allefall to glade kunder. Noen av folka på airsoftguns.info virker ganske fordomsfulle mot enkelte merker som har vært dårlige tidligere, spesiellt kina greier som CYMA, så jeg fåretrekker egentlig arnies, selvom det der også er en del fjortisser som ikke aner hva de snakker om. Min begynte bare å blåse gass om jeg prøvde å tømme magasinet på helauto, da frøs ventilen til og skuddene ble svakere og svakere. Helauto var dødsgøy, da. Lenke til kommentar
LinXen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Hei har en TM Colt M4 her som jeg skal "pusse" litt opp... Noen som har gode ideer til dette. Vet at det er opp til meg selv og finne det jeg liker, men greit og høre hva andre synes er pent. Er helt stock bortsett fra et RIS jeg får nå snart. Endret 16. februar 2007 av LinXen Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 gunfreak19: Vannvittig tøft! Men jeg mener å huske du sa at slike sikter ikke var noe bra ... 7940674[/snapback] Det er en som mener den er dårligere en Aimpoint, men de fleste jeg har snakke med mener den er bedre, den skal blant annet tåle rekyl fra 7.62 våpen bedre enn aimpoint 7941116[/snapback] Nå tenkte ikke jeg på akkurat det siktet, men den typen rødpunkt... Jeg spurte engang om dette siktet var bra, men så sa du (tror jeg) at slike ikke funket bra når det var lyst, så du hintet mer mot denne. Så vil ikke du få samme problemet med lys med den du kjøpte? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Eo-tech er ikke den typen sikte som du linker til der, de er forskjellige Eo-tech er en helt egent utskydd fra aimponts og rødpunktsikter Hei har en TM Colt M4 her som jeg skal "pusse" litt opp... Noen som har gode ideer til dette. Vet at det er opp til meg selv og finne det jeg liker, men greit og høre hva andre synes er pent. Er helt stock bortsett fra et RIS jeg får nå snart. metalbody er jo en fin ting, samme er forsterket ytterløp I allefall to glade kunder.Noen av folka på airsoftguns.info virker ganske fordomsfulle mot enkelte merker som har vært dårlige tidligere, spesiellt kina greier som CYMA, så jeg fåretrekker egentlig arnies, selvom det der også er en del fjortisser som ikke aner hva de snakker om. Min begynte bare å blåse gass om jeg prøvde å tømme magasinet på helauto, da frøs ventilen til og skuddene ble svakere og svakere. Helauto var dødsgøy, da. vel de som poster på arnies liker å mekke våpen, det første de gjør er å åpne det osv. da er det ikke så nøye om de får en lemon, men skal du ha et våpen som finker 95% av tiden er ikke HFC veien å gå. Endret 16. februar 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 da skal jeg lage kit som passer til min nye M14. så snart blir det en bestilling fra optac. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Nå har jeg tenkt å få sendt denne over fra statene, hvis ingen her har noen meget negative erfaringer. Et spørsmål til: Hvordan er det med toll og politiet når du kjøper i utlandet? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 er du over 18 er det ingen problemer, toll er det ikke men det er 25% moms, og husk alle våpen sent fra usa har rød tupp. du finner sikkert samme våpen eller lingnende i en HK butikk for samme pris eller billigere, og da er den uten råd tupp Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Er det ikke mulig å ta av den røde tuppen? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 på AEG'r kan du jo bytte flamme demperen, det kan du ikke på pistoler. du kan jo altids male over den, men som sagt, finner samme saken på HK og da blir sikkert frakta noe billigere Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=17342 Bedre og koster $5 mer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 han vil sikkert ha en i metal, noe den han linka til var, selv ville jeg tatt en TM over metal KWA anyday. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Nå som jeg nesten hadde bestemt meg Hva med denne? http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=10601 Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 TM er nok det stødigste valget, om du ser bort fra Western Arms. Men WA er så dyre at TM nok er det beste valget du gjør. Hvis du absolutt vil ha M9 så er TM det beste valget. Sier ikke at KSC nødvendigvis er dårlig, men det er nok av mer laber kvalitet en TM. TM M9 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 KSC'en er jo både tyngre og kraftigere, samt Hop-up'en kan stilles inn. Eller har ikke dette så mye å si? Jeg må ikke ha en M9, men jeg syns det er en veldig fin pistol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå