David123 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) den funker ikke for deg hvis den slutter å virke etter 500 skudd, da funker den ikke for noen 7789382[/snapback] Noen sakt at den ikke skyter mer da? Jeg brukte opp en flaske på 800 kuler på en lading? Og btw, nei jeg er ikke over 18 år.... 7789832[/snapback] Med mindre du er over 16 så tror jeg du ikke skal regne med så mye hjelp herfra... Cutthroat: har du sjekka wasteland, sandefjordpaintball, topsecret.no og army shop? 7798455[/snapback] da så, det var ett trivelig forum iallfall, ha ett fint softgun liv.... 7803365[/snapback] Det har ingenting med forumet å gjøre, det har noe med regler.. Loven sier at personer under 16år ikke kan drive med airsoft selvom det er foreldrene som sier... Laveste grense er 16år og da skal foreldra eie våpnet og når du skyter skal du være under konstant overvåkning av dem, mens under spill så skal du ha en verge rundt deg hele tiden.. Sånn er det bare, vent heller til du blir 16år for så å komme tilbake 7810306[/snapback] jeg veit det, men tror ikke akuratt purken kommer å hamrer på døra mi med det første... Endret 27. januar 2007 av David123 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 den funker ikke for deg hvis den slutter å virke etter 500 skudd, da funker den ikke for noen 7789382[/snapback] Noen sakt at den ikke skyter mer da? Jeg brukte opp en flaske på 800 kuler på en lading? Og btw, nei jeg er ikke over 18 år.... 7789832[/snapback] Med mindre du er over 16 så tror jeg du ikke skal regne med så mye hjelp herfra... Cutthroat: har du sjekka wasteland, sandefjordpaintball, topsecret.no og army shop? 7798455[/snapback] da så, det var ett trivelig forum iallfall, ha ett fint softgun liv.... 7803365[/snapback] Det har ingenting med forumet å gjøre, det har noe med regler.. Loven sier at personer under 16år ikke kan drive med airsoft selvom det er foreldrene som sier... Laveste grense er 16år og da skal foreldra eie våpnet og når du skyter skal du være under konstant overvåkning av dem, mens under spill så skal du ha en verge rundt deg hele tiden.. Sånn er det bare, vent heller til du blir 16år for så å komme tilbake 7810306[/snapback] jeg veit det, men tror ikke akuratt purken kommer å hamrer på døra mi med det første... 7810474[/snapback] så hvis polititet ikke tar deg etter du har slått inn hode på en hore er det liksom greit, er noe uloving spiller det ingen rolle om du blir tatt eller ikke. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 David: det er en grunn til at regler finnes vet du... Hadde alle tenkt som deg så ville airsoft høyst sansynlig ikke eksistert i Norge... *gadd ikke å quote Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Da var en Cyma Ak47S bestillt Gleder meg utrolig mye til å få testet denne! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Aldri hørt om Cyma før. Link? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 http://www.gunnerairsoft.com , fyrn som driver den sia der er fra Kina elns og lager kloner av TM.. Cyma er et merke som var ganske dårlig før, men nå har de greid å lage en AK som visstnok skulle være like bra som TM sin. Det som da er litt kult er at de koster under halvparten av det en TM koster Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Fant bare et Cyma-våpen, og det var en AK47S springer. Er det den? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Nei, gå inn på "brand new AEGs"... Den heter CM028s, men fant ut av at jeg må utsette det litt pga dårlig råd *duh* Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) skal du lage terrorist kit da, eller kanskje VC kit så jeg har noen å skyte på når jeg er i mitt nam kit Endret 28. januar 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 skal du lage terrorist kit da, eller kanskje VC kit så jeg har noen å skyte på når jeg er i mitt nam kit 7816714[/snapback] Det som er planen ja.. Skal prøve å få en jeg kjenner som er fra Irak til å kjøpe samme klæra som de terroristene bruker Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Er ikke Counter Strike bra nok på PC, eller? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Joda, Cs funker fortsatt fett. Men det er bare så kjipt at det enten går i Norsk eller WL på spill... Forandring fryder Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 lag VC kit, at du trenger et en strå hatt, sort pusjamas og en billig chest rigg, du trenger ikke en gang sko da de løper rundt barbeint Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Redigert: ^ :!: SWAT-kit må jo være stilig. Det kunne jeg godt tenke meg. Endret 28. januar 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Kanskje lage et russisk kit Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Redigert: ^ :!: SWAT-kit må jo være stilig. Det kunne jeg godt tenke meg. 7817010[/snapback] SWAT kit er gøy, men man trenger jo et passende spille sted, SWAT i skogen er ikke så effektivt. stikker litt ut da. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hehe, det kan jeg tenke meg, ja... med mindre man spiller når det er svært mørkt, kanskje. Men Vipers bane i Kristiansand har både ute- og innebane/byområde såvidt jeg vet. Hadde tenkt å kjøpe Bolle-brille og balaclava for litt siden, men må bruke pengene på ny TV da min forrige sa godnatt i et plutselig tordenvær for ett par uker siden. Heldigvis kan jeg få tak i en billig 32" om ett par uker eller så. Uansett surt, da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 du kan jo lage WL swat kit da, SWAT er ikke bare i byene, forskjellige swat units rundt om i usa drar også på dop utryddnigs oppdrag der de skal finne blant annet Cannabis dyrkere i skogene rundt byene sine, da går de i woodland uniformer, og nedi texas bruker de desert Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hørtes interesant ut. Du har vel ikke noen linker eller bilder? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Russisk har jeg siklet på lenge, men utstyret er ikke alltid like lett å få tak i (så sant det ikke ligger fysisk på lager). SPOSN, SPLAV, ANA osv lager ting på bestilling for russiske myndigheter og selger overskudd OL til ikkestatlige. Derfor kan det ta lang tid å skaffe (opptill 1 år). Ebay er lurt å titte på, men vær forberedt på å lete lenge for det blir sjeldent brukt riktige produktbenevnelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå