Gunfreak Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 hm, den ser en smule rart ut, sitter med min p90 forran meg og greier liksom ikke så se om den på bilde er lik, er sikkert bare skygger, men kan du måle hvor lang din p90 er. uten lydemper med fra tuppen av våpenet til bakerst? Lenke til kommentar
hallaballabrusk Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg har en tokyo marui ak-47 med trekolbe og s-system funker fett, tror det er 95m/sek. eller no! og det folk sier om at man bryter våpen loven: er bare tull, ifølge loven så er ikke softgun/paintball våpen men leker, såvidt jeg vet, så er leker 100% lovlige i norge, men våpen loven har en paragraf som sier at softgun/paintball har18års aldersgrense.. men er det greit for dine foreldre tror jeg det skal gå bra er vel denne: med en sånn Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 såvit jeg vet er airsoft klasifisert som luft våpen så samme nivå som luftgever eller luftpistoler. og de har derfor 18års grense Lenke til kommentar
hallaballabrusk Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 såvit jeg vet er airsoft klasifisert som luft våpen så samme nivå som luftgever eller luftpistoler. og de har derfor 18års grense 7742662[/snapback] 'Det ble kanskje mer riktig men poenget mitt er at, all import/eksport av luftvåpen softgun osv. er 100% lovligt! :!: Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Er det noen som har sakt at det ikke er 100% lovlig da? Btw Gunfreak, har du sett de bildene fra redwolf med multikammo? Link Lenke til kommentar
hallaballabrusk Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Er det noen som har sakt at det ikke er 100% lovlig da? Btw Gunfreak, har du sett de bildene fra redwolf med multikammo? Link 7743331[/snapback] Det har nok blitt nevnt, ja! Lenke til kommentar
lain Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Nå her vi snakket om import osv i ganske mange sider, og ingen sagt at det er forbudt så langt jeg kan se. Eneste er 18 års grense, som er riktig at det bør være. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Er det noen som har sakt at det ikke er 100% lovlig da? Btw Gunfreak, har du sett de bildene fra redwolf med multikammo? Link 7743331[/snapback] nei har ikke sett dem før, men velger man riktig bakgrunn og omgivelser kan du få alle cammo'r til å virke som det beste siden ferdig oppskjert brød. men skal du ha multi cam bør du lage deg GRAW kit eller noe da Lenke til kommentar
hallaballabrusk Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Nå her vi snakket om import osv i ganske mange sider, og ingen sagt at det er forbudt så langt jeg kan se. Eneste er 18 års grense, som er riktig at det bør være. 7743407[/snapback] Så sant, så sant Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Er det noen som har sakt at det ikke er 100% lovlig da? Btw Gunfreak, har du sett de bildene fra redwolf med multikammo? Link 7743331[/snapback] Synes det var litt rart at ingen av de bildene hadde ordentlig grønt gress. Ser egentlig ikke hva som er så spesielt med kammoen, jeg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Er det noen som har sakt at det ikke er 100% lovlig da? Btw Gunfreak, har du sett de bildene fra redwolf med multikammo? Link 7743331[/snapback] nei har ikke sett dem før, men velger man riktig bakgrunn og omgivelser kan du få alle cammo'r til å virke som det beste siden ferdig oppskjert brød. men skal du ha multi cam bør du lage deg GRAW kit eller noe da 7743621[/snapback] GREIT! Du får viljen din Cutthroat Bill: Se hvor mange omgivelser den passer til da Det er jo grønt gress på det ene bildet... Endret 17. januar 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Cutthroat Bill: Se hvor mange omgivelser den passer til da Det er jo grønt gress på det ene bildet... Like mye gress som jord/sand/tørt løv på alle bildene jo. Nesten alle forholdene er nesten helt like. Eneste av de bildene der som skiller seg ut er det røde, men det er jo bare solnedgangen som gjør alt rødt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Syns den er kul uansett jeg... Får se hvordan den funker når jeg får spilt med den... Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hei, softguneire. Jeg er ganske ny innen softgun og jeg har et lite spørsmål. Jeg har en TM M16A2. Jeg bestilte 350 FPS upgraden hos RedWolf når jeg kjøpte den. Fant senere ut at jeg måtte ha Metalbushings dersom jeg oppgraderte fjæra(nevnte ikke noe om det på redwolf). Så jeg bestilte metalbushings og har nå åpnet gearboxen (version 2) og skal til å innstalere bushingsene, Men jeg ser at fjæra ikke sitter fast i stempelhodet, skal den ikke gjøre det?? Det er en prometheus 110MS det er snakk om. Mattjin Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Fjæren må ikke nødvendigvis sitte fast i stempelet. Jeg har åpnet både en Classic Army, og en Systema v.2 gearbox, og der var fjær og stempel separate. På en (stock) TM v.2 gearbox derimot, sitter fjæren fast. Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Ok, så det gjør ikke noe at fjæra ikke sitter fast i stempelhodet? Endret 19. januar 2007 av mattjin Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Nei, ikke så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
David123 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hey, er det noen her som har erfaring (kan si meg noe) om Marui HK Socom mk23 fjærpistol? Hadde tenkt å kjøpe en for og starte så smått med sporten.... Om noen lurer, så er det denne jeg snakker om http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...products_id=466 Håper på svar innen kl 16.00 i morgen... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 fjær pistoler er ikke noe man skal kjøpe for å begynne med airsoft, gass blowback er minimum, en AEG er å anbefale kjøp denne og noen magasiner så har du i hverfall et brukbart våpen http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...products_id=885 Lenke til kommentar
David123 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 fjær pistoler er ikke noe man skal kjøpe for å begynne med airsoft, gass blowback er minimum, en AEG er å anbefale kjøp denne og noen magasiner så har du i hverfall et brukbart våpen http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...products_id=885 7764869[/snapback] Var ikke dette jeg spurte om eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå