Gunfreak Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 de blir jo ikke til tørr drakter av impergnering, faller du i vannet blir du vått, men du tåler mer reng og snø Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Altså... det er forskjell på tørrdrakt og en vanntett drakt.. En tørrdrakt som feks seilere bruker er en hel drakt som blåser seg opp med en gang den treffer vann og der kun hode, hender og føtter blir vått, mens har du en vanntett drakt så er det mer regntøy som er delt i 2 deler Selv bruker jeg (når det regner) enten en poncho eller så har jeg på uniformen min, helt vanlig DPM BDU med en ullgenser under også har jeg på regnbukser pluss en annen bukse under BDU buksa... Ja veit, dårlig forklart Men det funker fett, holder ivertfall meg god og varm ^^, Endret 15. januar 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hvordan er Blackhawk Omega-vestene på armygear.com? Til den prisen burde de jo være bortimot brukbare? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 seglere (og feks platformarbeidere) bruker stort sett overlevelsesdrakter (disse blåser seg opp), men stort sett bare heavy duty regntøy. Dykkere derimot bruker tørdrakt Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hehe, stakkars den som må spille airsoft med en tørrdrakt. God kjemisk beskyttelse dog for de som simulerer gass-scenario! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hvordan er Blackhawk Omega-vestene på armygear.com?Til den prisen burde de jo være bortimot brukbare? 7731731[/snapback] veldig få som bruker dem, da de ikke er så supre, men de lingner jo på de som brukes av SG1 så vis du lager SG kit kan det være veien å gå. men jeg ville heller sett på ebay eller noen utenlandske butikker hvis de koster så mye på armygear Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Heisann.. har nettopp bestilt meg en Gold Rosita FN P90 komplett kit med lyddemper dot sigh led light ekstra magasin, battery pack og lader osv osv osv osv.. Er det noen som vet noe om hvordan denne er? ga 450 kr for den... :S Ikke tatt ut av esken en gang Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 har aldri hørt om Gold Rosita før og det er et dårlig tegn, eneste brukbare p90 som er er TM sin og den koster deg 1500kr pluss frak og moms, du får hva du betaler for Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 skal vi se, den er så og si identisk med P90 som selges på splatter.dk... alle tilbehør er like og selve skyteren er lik.. såå.. jeg er ikke sikker jeg.. :S Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 link hvor du kjøpte den? bilder eller noe? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 skal vi se, den er så og si identisk med P90 som selges på splatter.dk... alle tilbehør er like og selve skyteren er lik.. såå.. jeg er ikke sikker jeg.. :S 7734946[/snapback] bare fordi den ser lik ut betyr ikke at den er verdt en dritt, er inmaten som telles Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 kjøpte den av en på mopedportalen.. samma det om den ikke er sååååååå super bra... liker å ha en bare for show egnetlig også da. men.. ehm. har ett bilde av da den ligger i esken enda.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Siden det følger med gule kuler så er det vel ikke den kraftigste rifla du får tak i Uansett så skal man ikke se bort ifra at noen kina produsenter lager en grei P90, se jo bare hvem som er først ute med SCARen... Og den ser jo ut til å funke ganske bra... Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 High capacity silencer. triple mounted rails allow for innstaling option parts. Double nut system fixes silencer tightly. Comes with compensator as standard, alternative for silencer. urban gray camouflage design one-touch release of upper reciever from main fram. super real magazine including the dummy cartidge. butt plate with falling proof lock. the latest new version 6 gearbox built in. Eg 1000 high torque motor. hicapacity variable hop-up system. dette er det som står i manualen om den Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Fy faen, jeg SKAL ha multikammo! Dæven så effektivt det er 3 Personer på bildet! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 3 Personer på bildet! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tredje man på siste bildet er litt vanskelig å se though ^^ Endret 16. januar 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 omtrent alle andre cammo's hadde hvert like effektive. Selv vanlig OD funker bra i de forholdene der Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 omtrent alle andre cammo's hadde hvert like effektive. Selv vanlig OD funker bra i de forholdene der 7740626[/snapback] Jeg tenkte akkurat det samme. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 kjøpte den av en på mopedportalen.. samma det om den ikke er sååååååå super bra... liker å ha en bare for show egnetlig også da. men.. ehm. har ett bilde av da den ligger i esken enda.. 7736296[/snapback] Bare jeg som synes kolben virker omtrent ti cm for kort? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 hmm hvordan da? står i manualen til den: Fullsize P90 Replica Airsoft weapon Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Det kan stå mye rart i manualen, og det er mulig øynene mine spiller meg et puss, men jeg synes den ser altfor kompakt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå