Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg har en Classic Army M15 A4 (ikke RIS), vil det da være mulig for meg på noen som helst måte å feste en M203 på den?

Det er vel slik at du må ha rail interface system for å få festet granatkasteren ordentlig. En MacGyver-løsning er ikke å anbefale.

Tenkte meg det, men jeg mente en annen måte, som ikke var en "MacGyver-løsning.

Lenke til kommentar

våpenet er ikke noe for nybegynnere i værtfall, kranglete våpen, som krever mye kjælighet, og er helt ubruklig så fort grade stokken kryper under 15+

 

og ww2 er sært for øyeblikket, er vel ca. 10 i hele norge som har det,

 

så blir ikke noe ww2 spill før om en stund, så det lønner seg nok å kjøpe en AEG og moderne utstyr, som kan bli mange ganger dyrere en det der hvis du vill.

 

men du KAN jo i teorien løpe rundt i en grønn tur bukse og nato genser..

Lenke til kommentar
Men en Tokyo Mauri m4 /m15 har jo en del plast deler, er redd for at det skal virke inn på virkeligheten. Vil ha det så nærme virkeligheten som mulig, det rankes ganske høyt hos meg. Men det skal jo funke og da :p

 

så det er litt vanskelig valg. Men virker TM'en ekte ut da?

Jeg har en TokyoMarui H&K MP5 A4, her knirker kolben litt, ellers så er den nesten feilfri. Hvis du kikker nermere på MP5'en så er den egentlig ekstremt bra utført, du kan feks se sammenføyninger(der hvor det er blitt sveiset), men i og med det er plast-ramme så kan du ikke se bort i fra det faktum att den kan og vil knirke litt(MP5), den er også litt lettere enn det ekte våpenet, og går ut ifra at M4/M15'ene er relativt like til MP5en.

Lenke til kommentar
Cutthroat Bill: Hvor langt en skyter avhenger av lengden på løpet. Derfor skyter f.eks. en M16 lengre enn en MP5.
Ikke hvis utgangshastigheten er den samme?! Hvis en bb har en hastighet på ca 85m/s så har det ingen betydning om den nettop har blitt skutt ut av et 230mm langt løp eller et 520mm langt løp.

 

du får kanskje 10-20cm lengre rekkevidde, man den største fordelen er at kulebanen er rettere(våpenet er mer nøyaktig)

 

(spinxzer @ 15/09/2005 : 21:05)

Men en Tokyo Mauri m4 /m15 har jo en del plast deler, er redd for at det skal virke inn på virkeligheten. Vil ha det så nærme virkeligheten som mulig, det rankes ganske høyt hos meg. Men det skal jo funke og da 

 

så det er litt vanskelig valg. Men virker TM'en ekte ut da?

 

 

Jeg har en TokyoMarui H&K MP5 A4, her knirker kolben litt, ellers så er den nesten feilfri. Hvis du kikker nermere på MP5'en så er den egentlig ekstremt bra utført, du kan feks se sammenføyninger(der hvor det er blitt sveiset), men i og med det er plast-ramme så kan du ikke se bort i fra det faktum att den kan og vil knirke litt(MP5), den er også litt lettere enn det ekte våpenet, og går ut ifra at M4/M15'ene er relativt like til MP5en.

 

jeg har en gammel tm mp5 og den knirker mye, fordelen med mp5'r er at de er så kompakte at det har lite å si på hvordan våpenet funker...

 

men på større våpen M4, M16, ag3 osv vil ikke våpenet bare knirke men ting vil svaie og blir løse,(barrelwobble) er et vanlig problem på M4/16 serien fra TM, men med et forsterket lytterløp og/eller metal kropp forsvninner det problemet

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg noen 0.25 kuler idag(Game-on var tom for 0.20 :( ) Men det blir spennende å se om det er bedre eller dårligere med 0.25.

 

Jeg tror også jeg greide å ødelegge batteriet mitt idag, koblet feil(rød på svart i stedet for rød på rød) jeg så et par gnister å det røykte litt ut av ledningen, om jeg er heldig er det bare laderen, men det kan jo være det er batteriet :blush:

Lenke til kommentar
psilocybe; hvis du lader .25 i et f.eks TM-våpen er det ikke slik at du sliter på våpenet? eller er jeg helt på jordet?

De tyngre kulene er jo også mer motstandsdyktige, angående vind, de blir litt mindre påvirket av vind.

Jeg kjøpte nylig en pose med 10 000 kuler, og pris forskjellen på 0.20 og 0.25 var hele 150kr.

 

Gandalf the Grey: Det er godt det er sikring i våpenene så ikke lingnende skjer mens du spiller :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...