Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WA Beretta M92FS perfect versjon er den beste du får, hvis den er å skaffe enda,

det jeg mener med at mags'a er en bitch er at de er store og klumpete. og får bare 1-2 mags i stede for 3 i magasin lommer.

for folk som spiller med hi caps er det ikke så nøye da de har et magasin i våpenet, men for andre er det slit

Lenke til kommentar
Som sidearm ser jeg ut til å havne på en KSC USP oppgradert til metall og sånn (mange nettbutikker har det). De er ikke så dyre heller.

7636709[/snapback]

tenkte å skaffe meg en sidearm snart regner med å falle på denne, bla siden den er ganske billig og i metall pluss at jeg liker utsene :love:

Endret av ClaW64
Lenke til kommentar

Morn!

Jeg har en 2 år gammel softgun, kjøpte den ny fra USA. Den går på CO2 patroner, det er vel en KWC Smith And Wesson Sigma40 et eller annet.

Problemet er at den for ca. et halvt år siden begynte å lekke gass. Si hvis jeg skyter, skyter den svakere enn før, blow backen fungerer ikke, så jeg må lade manuelt hver gang, og det lekker gass fra magasinet( der hvor gassen blir "overført" fra magasinet til pistolen).

Er det noen som kan tenkte seg hva problemet er? Den kan vel fikses hvis jeg leverer den på Sandefjordpaintball? Den er ikke røft behandlet, kun brukt til blinkskyting og som effekt i film :)

-

Martin

Lenke til kommentar
er det full size eller er det compact?

7639370[/snapback]

trur du kan få tak i begge to, men jeg vet ikke så mye om den pistolen, men på wgcshop under "KSC Custom Pistols" og usp series så er en compact og en som jeg regner med er i full size,

Lenke til kommentar
Morn!

Jeg har en 2 år gammel softgun, kjøpte den ny fra USA. Den går på CO2 patroner, det er vel en KWC Smith And Wesson Sigma40 et eller annet.

Problemet er at den for ca. et halvt år siden begynte å lekke gass. Si hvis  jeg skyter, skyter den svakere enn før, blow backen fungerer ikke, så jeg må lade manuelt hver gang, og det lekker gass fra magasinet( der hvor gassen blir "overført" fra magasinet til pistolen).

Er det noen som kan tenkte seg hva problemet er? Den kan vel fikses hvis jeg leverer den på Sandefjordpaintball? Den er ikke røft behandlet, kun brukt til blinkskyting og som effekt i film :)

-

Martin

7640748[/snapback]

Jeg har selv hatt en CO2 pistol, type softgun, som gikk lekk..

Men da gikk gassen ut der hvor du skrur igjen CO2 patronen.. Men det fikset jeg ved å skifte pakning inne i magasinet..

Når blowbacken ikke fungerer, så kan du prøve å smøre sleiden med silikon?

Tviler på at de patronene smører pistolen så bra over lengre tid..

Lenke til kommentar

kommer ann på merke

1. noen bruker shells og kan skyte alt fra 3 om gangen til 10 noen av dem går på gass andre er springer's

2. andre bruker ikke shelles og du fyller våpenet direkte med kuler, de skyter oftest bare 3 om gangen, tror de fleste der er på gass, kan hende noen er springere.

de er rene cqb våpen og ikke bruk bare på lange avstander. de behøver ikke være så treffsikkre da de har en vis sprending.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...