Vice Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ja da er det bare én dag igjen til 2-dagers SIBO spillet i Oslo starter. Ser fram til dette. Her er også overvåkingsvideoene som skal være med på å sette stemningen: Overvåkingsvideo 2 Overvåkingsvideo 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 her kan du velge og vrake alt du trenger er briller så er du good to go.http://www.uncompany.com/pageproduct.asp?subcatid=92 det kan virke dyrt, men så kan du spillle med den pakken i 10 år om du vill med litt flaks. alt du trenger er jo å kjøpe flere kuler 7589628[/snapback] Regner med at det kommer toll og moms på toppen av dette? eller hvordan merkes våpenforsendelsene? 7589751[/snapback] den merkses som leker av en eller annen grunn, og det er ingen toll, bare moms på 25% Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 hva slags kuler bruker denne?: https://buyfuture.secure.flexiweb.no/productview/19376242/ er det vanlige små plast kuler? vet den ikke er så bra, bare lurer på hva slags kuler den bruker Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 det er en springer da, den må du lade for vært skudd. altså ikke noe brukbart. men den bruker vanlige 6mm kuler som nesten alle airsoft våpen bruker Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 hvordan virker denne pistolen? brukbar? http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____40403.aspx vil ha noe å begynne med. liker jeg det så kjøper jeg noe bedre Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 det er jo luftpistol... kan'ke skyte på folk med den... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 av flere grunner 1. den går på co2 2. den skyter 4.5mm bly pelets Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 har ikke tenkt til å skyte på folk. vil bare bli litt flink i siktern Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 da trenger du ikke airsoft, da er luftpistol eller ekte saker veien å gå Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 da er bollé brillene og VFC HK416'en prøvekjørt et spill og begge gjorde jobben perfekt. Anbefales Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 er det slik at den ikke kan bruke TM lowcaps Lenke til kommentar
Panzergraf Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Såvidt jeg vet skulle den være fullstendig TM kompatibel. Men nå ser jo ikke TM STANAG magasiner ut som HK416 magasiner da. Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg har kjørt et i min og det funka fint. MAG sine HK416 magasin derimot... huffameg. De må presses inn og dras ut, å kulene må også presses nedi (eletriske materen min nekter helt) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Noen som skal på RAS spillet i sandnes til helgen? Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg må si jeg likte Marui G36C pakken veldig godt. Liker litt sånn spesielt utsende, og siden prisen på p90costom jeg ville ha er såpass stor, er dette et alternativ jeg vurderer om jeg skal starte med airsoftgun nå i vår. Noen som kan si om dette er en ok gun? Og vet uncompany var anbefalt som butikk, men bare lurer på om det er en grei deal å handle fra der, tenker da på betale med visa, rask frakt, og god service osv. Vet det er spurt før i tråden, men fant det ikke igjen nå, hvordan er det å spille i snø/regn og kulde? Våpnene går jo på strøm, tåler de mye? kan man beskytte de noe så man kan mer eller mindre leke rambo og dukke opp av et vann og skyte? me bist eine airsoftnoob Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 hadde en TM G36 før, helt greit våpen, men syns den var så sjukk og magsa er en bitch... våpene tåler en del, men ikke prøv å kjør over dem med bil eller one, regn og snø går helt greit. men å komme opp av vann kan du ikke, "kan det med gass våpen" men det er ikke bra for dem heller. pleier å bruke paypal når jeg hander på unc Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Oki, paypal har mulighet for direkte visa payment, så det er bunkers om jeg skal handle. Får titte på litt forskjellig, blir ikke noe før etter en lønning eller to, så god tid til å finne hva jeg vil ha. At magasinene er "en bitch" er en bakdel, da jeg sikkert vil bruke min del med kuler, som jeg normalt gjør i sånne aktiviteter (se paintball). Mye å vurdere på dyre "leketøy" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 les her om paypal https://www.paypal.com/ det du gjør er å binne en mail adresse til visa/bank konto så du kan betale med mail. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hva mener du med at magasinene er "en bitch"? Jeg hadde CA36C (samme som den du skal ha bare i Classic Army), aldri hatt noe problem med den, flere i klubben som har G36, ingen som klager no særlig der Kanskje STAR magasinene kunne vært noe bedre, men ellers ikke no annet... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Da er det snart på tide med ny storutbetaling av stipend, og dermed autmatisk på tide å tenke sidearm. Jeg vil ha en Beretta M9, men har ikke peiling på hvilke produsenter som er noe å trakte etter på pistolfronten. Eneste kravene jeg egentlig har, er at det ikke skal være springer, jeg er så vrang at jeg bestiller fra UN, samt at den ikke skal koste flere tusen dollar. edit: kom på at jeg skal ha et ålreit, men ikke altfor dyrt lårhylster også. Endret 3. januar 2007 av Iceman™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå