Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
her kan du velge og vrake alt du trenger er briller så er du good to go.

http://www.uncompany.com/pageproduct.asp?subcatid=92

det kan virke dyrt, men så kan du spillle med den pakken i 10 år om du vill med litt flaks.

alt du trenger er jo å kjøpe flere kuler

7589628[/snapback]

Regner med at det kommer toll og moms på toppen av dette? eller hvordan merkes våpenforsendelsene?

7589751[/snapback]

den merkses som leker av en eller annen grunn, og det er ingen toll, bare moms på 25%

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg likte Marui G36C pakken veldig godt. Liker litt sånn spesielt utsende, og siden prisen på p90costom jeg ville ha er såpass stor, er dette et alternativ jeg vurderer om jeg skal starte med airsoftgun nå i vår.

Noen som kan si om dette er en ok gun? Og vet uncompany var anbefalt som butikk, men bare lurer på om det er en grei deal å handle fra der, tenker da på betale med visa, rask frakt, og god service osv.

Vet det er spurt før i tråden, men fant det ikke igjen nå, hvordan er det å spille i snø/regn og kulde? Våpnene går jo på strøm, tåler de mye? kan man beskytte de noe så man kan mer eller mindre leke rambo og dukke opp av et vann og skyte?

me bist eine airsoftnoob :dontgetit:

Lenke til kommentar

hadde en TM G36 før, helt greit våpen, men syns den var så sjukk og magsa er en bitch...

våpene tåler en del, men ikke prøv å kjør over dem med bil eller one, regn og snø går helt greit.

men å komme opp av vann kan du ikke, "kan det med gass våpen" men det er ikke bra for dem heller.

pleier å bruke paypal når jeg hander på unc

Lenke til kommentar

Oki, paypal har mulighet for direkte visa payment, så det er bunkers om jeg skal handle.

Får titte på litt forskjellig, blir ikke noe før etter en lønning eller to, så god tid til å finne hva jeg vil ha.

At magasinene er "en bitch" er en bakdel, da jeg sikkert vil bruke min del med kuler, som jeg normalt gjør i sånne aktiviteter (se paintball).

Mye å vurdere på dyre "leketøy" :D

Lenke til kommentar

Hva mener du med at magasinene er "en bitch"?

Jeg hadde CA36C (samme som den du skal ha bare i Classic Army), aldri hatt noe problem med den, flere i klubben som har G36, ingen som klager no særlig der :dontgetit:

Kanskje STAR magasinene kunne vært noe bedre, men ellers ikke no annet...

Lenke til kommentar

Da er det snart på tide med ny storutbetaling av stipend, og dermed autmatisk på tide å tenke sidearm.

Jeg vil ha en Beretta M9, men har ikke peiling på hvilke produsenter som er noe å trakte etter på pistolfronten. Eneste kravene jeg egentlig har, er at det ikke skal være springer, jeg er så vrang at jeg bestiller fra UN, samt at den ikke skal koste flere tusen dollar.

edit: kom på at jeg skal ha et ålreit, men ikke altfor dyrt lårhylster også.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...