Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Hadde omtrent så mye skjegg før, men var ikke spesiellt l33t for det :p

Har fulgt litt med på den airosftguns-info tråden ja, og synes og det er tragisk at folk skal legge seg opp i hvor mye/lite andre bruker på sitt kit.

Og samtidig, når noen betaler i dyre dommer for å dra ned til Danmark på MD4, så er det fordi de vil spille MilSim, da synes jeg speedballere burde holde seg borte så deltakerne får det de betaler for.

Var ikke med der selv, men har lest tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg må ned i en lekebutikk å kjøe fake skjegg jeg, greier ikke annlegge en liten bart eller en liten Goatee engang.

7564959[/snapback]

Haha, det hadde vært noe. Hatt med skikkelig "bomse-skjegg" som en del av kittet på neste spill. Synes Redwolf++ burde begynne å føre SF-skjegg! :thumbup:

Lenke til kommentar
Haha, det hadde vært noe. Hatt med skikkelig "bomse-skjegg" som en del av kittet på neste spill. Synes Redwolf++ burde begynne å føre SF-skjegg!  :thumbup:

7566626[/snapback]

Haha! De ville vel hat noe slikt i produkbeskrivelsen, kjenner jeg Redwolf rett :!:

"The this awesome SF beard is an exact replica of the beards used by special forces the world over, now you can look the part without having to grow it yourself!

First fifty pre-orders will get free shipping!"

Lenke til kommentar
6mm plastkuler (dvs. rundinger, ikke "bullet"-form).

For øvrig er det stor forskjell på småtroll som løper rundt og skyter på hverandre med springers (dvs. jalla drittvåpen som går i stykker etter to dager), og det å løpe rundt i skogen med 20-30 folk som har skikkelige våpen. Det er mer trøkk i dem, de skyter lengre og mer presist, og man har full- eller semi-auto.

Så utrolig mye koster det ikke. Ser at enkelte brukte våpen går for så langt ned som en tusenlapp.. dog med enkelte skjønnhetsfeil. Spetznasen min kjøpte jeg for 1400kr (inkludert batteri, lader og magasin), og MP5K fikk jeg for 1100kr (inkludert batteri og magasin). Kuler koster 250kr for 10.000 stykker, og så er det bare snakk om et par gode briller. For et sted mellom 1500-2000kr skal man komme langt.

3778803[/snapback]

hvor kan jeg bestille det fra? og er det høy lyd på skuddene? vil ha noe men ikke for dyrt. og vil ikke det skal bråke så veldig. og ja må jeg ha batteri? fins det en eller annen slags pakke? hva med pistoler?

Endret av Dilly Man
Lenke til kommentar
her kan du velge og vrake alt du trenger er briller så er du good to go.

http://www.uncompany.com/pageproduct.asp?subcatid=92

det kan virke dyrt, men så kan du spillle med den pakken i 10 år om du vill med litt flaks.

alt du trenger er jo å kjøpe flere kuler

7589628[/snapback]

Regner med at det kommer toll og moms på toppen av dette? eller hvordan merkes våpenforsendelsene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...