Hotel Papa Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Gunfreak: du kan få fullauto på PSG1 også bobbo_ : Enig i det du sier, CAs første inntrykk er at våpnene er ganske solide. Tror jeg ville valgt Classic Army uansett, så slipper jeg å rote inni boksen hvis det er noe jeg skal få fiksa.. Med mindre jeg vil lære meg litt om hvordan den funker da Men vil du ha noe som tåler en del og et våpen der du får mye for penga!? Da hadde jeg valgt Classic Army, så slipper du å stresse med å bytte ut deler og kødd. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Prisene ble noe stive i mine øyne, da jeg kun skal bruke dette til morro våpen, er jo ingen av kompisene mine som er interesert.. å bruke 2k på morro ting, synes jeg er litt sløsing... 1-1500 hadde vært et fint pris område ... men ser jo litt og det er jo temmelig mye tøft utstyr da.. Lenke til kommentar
Panzergraf Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 I såfall har kinesiske CYMA (som tidligere bare lagde bæsj) begynt å produsere noen billige kloner av marui og CA. Verdt å merke seg er deres AK-47 (cm .028) og AK-74 (cm .031), helt greie våpen, så og si identisk med Marui innvendig. http://www.gunnerairsoft.com/newgun/chinese/cm028/index.htm http://www.gunnerairsoft.com/newgun/chinese/cm031/index.htm Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 da er den første uzi'n yperlig. men hvis du vil ha vennene dine med på moroa kjøper den CA M15 eller TM M4 og viser det til dem, så begynner de også. er vel minst 4 av vennen mine som begynnte med dette etter meg, og at som skulle til var min gode gamle helt stock TM M733. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 De kinavåpene var jævli billige? visst det var bare $66 for den ene der... men må da være jalla? disse er også automatiske ikke sant? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 De er automatiske ja, og den ene som Panzer nevnet var sjukt fet Det var akkurat som å se en Marui AK, bare mye billigere... Tror de fleste av våpna på sia der kan være ganske greie nybegynner våpen.. Tenker selv på å kjøpe den ene sniper rifla der.. Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Høres morro ut dette. Hvilken pistol ville dere anbefale som har god rekkevidde og presisjon, for ikke alt for mye penger. Tenker da noe rundt 1000 kroner. /Jan Tore Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Du er ikke gammel nok, bli med i en klubb i nærheten deg, så kan noen være verge for deg mens du låner våpen Endret 20. desember 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Faren hans kan også kjøpet et våpen til han, som han får bruke på spill.... Men i det øyeblikk faren ikke er der så er det vergen som har "kontroll" over våpnet.. Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Om jeg er gammel nok, har mange softguns fra før. Men vil ha en med mer krutt i nå =D... Noen dere vil anbefale? /Jan Tore Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Nei, du er ikke gammel nok ifølge din profil. 18 for kjøp, 16 med tillatelse fra NASF. Ellers må du låne av klubb og/eller få forelder/foresatt til å kjøpe og være tilstedet til enhver tid når du skal skyte, og nært nok til å kunne gripe inn om noe skulle skje. Endret 20. desember 2006 av Edge Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 exess15, du blir ikke gammel nok bare ved å eie sydensoftguns fra før. Gammel nok, dette har med alder å gjøre. De softgunsene du har fra før har du vel heller ikke lov til å eie... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 fordi som som ikke er innom www.airsoftguns.info har det vært heftig diskusjon/krangling om "elite" klubber. dette går ut på at noen klubber bruker mange tusen på kit og våpen og prøver å få de så like ekte soldater eller marines osv som mulig. for de som har tid kan lese den her http://www.airsoftguns.info/viewtopic.php?...der=asc&start=0 ganske festlig krangling på noen av dem. hva mener dere? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Tragisk... Det kan være morsomt å spille realistisk airsoft en gang i blant, men hvis klubben setter krav til å ha sånn og sånn kit til så og så mange penger så tror jeg mye av morroa som vi har går i dass.. Feks om sommern så er det en del av oss som spiller i T-skjorte, ikke no særlig komplett kit heller.. Mest for morro'a sin skyld right? Tror det blir vanskligere for nye airsoftere å komme i gang også hvis man må starte med komplett kit, folk bør seriøst kunne spille i det de vil... Lenke til kommentar
dTd Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Tragisk... Det kan være morsomt å spille realistisk airsoft en gang i blant, men hvis klubben setter krav til å ha sånn og sånn kit til så og så mange penger så tror jeg mye av morroa som vi har går i dass.. Feks om sommern så er det en del av oss som spiller i T-skjorte, ikke no særlig komplett kit heller.. Mest for morro'a sin skyld right? Tror det blir vanskligere for nye airsoftere å komme i gang også hvis man må starte med komplett kit, folk bør seriøst kunne spille i det de vil... 7558985[/snapback] sammendraget av de 12 sidene? orka knapt å lese de to første postene ^^, Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Tragisk... Det kan være morsomt å spille realistisk airsoft en gang i blant, men hvis klubben setter krav til å ha sånn og sånn kit til så og så mange penger så tror jeg mye av morroa som vi har går i dass.. Feks om sommern så er det en del av oss som spiller i T-skjorte, ikke no særlig komplett kit heller.. Mest for morro'a sin skyld right? Tror det blir vanskligere for nye airsoftere å komme i gang også hvis man må starte med komplett kit, folk bør seriøst kunne spille i det de vil... 7558985[/snapback] du kan fint lage kit i t-skjorte eller selv singlet Army Special Forces i A-Stan. PS. hvor er K.Larsen? har ikke sett han på en stund. Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Nå er ikke jeg inni miljøet noe, men vurderer å prøve å få joinet klubb og testet ting. Og leste litt i den tråden, og syntes dte var en som hadde et godt poeng. "Jeg har null problem å gå med feil våpen til et kit egentlig. Greit at noen skal ha det 110% realistisk, men jeg får ikke vondt inni meg av å springe rundt med HK416 til norsk kit. Og hvilke boots jeg kjører, driter jeg i. Kit'et mitt er inspirert av et ekte, men tilpasset personlige hehov." Må si meg enig i det enkle og greie svaret der. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 selv prøver jeg ha ha det så ekte som mulig, men jeg driter i om han jeg skyter på er har en M4 eller Steyer AUG til norsk kit. men kommer det en kar med M4, drum mag, og rosa grilldres rynker jeg på nedsa Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Army Special Forces i A-Stan. 7561153[/snapback] Fint å se at de hjemløse bomsene stadig integreres mer i USA slik at de kan få en mer meningsfylt tilværelse . Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 å ha mye skjegg er å være Army SF. de er über elite haxor 1337 soldater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå