Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg, tyskertøsen, har LAN til helgen, men spill på søndag skal jeg selvsagt få presset inn.

Hadde nettop besøk av et potensiellt nytt Scorpions medlem som hadde med seg sin nye WGC custom M4:

http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...20Custom%20AEGs

Utrolig deilig våpen, for å ærte EvenruD litt kan jeg jo si at G&P metallkropp >>>>> CA :tease:

Fikk ikke sjanse til å åpne selve girboksen, eller å prøveskyte med kuler i magasinet, men den låt bra, og alt så veldig flott ut.

Lenke til kommentar

Nå føler jeg meg litt noob, og håper jeg ikke plager vettet ut av dere med alle spørsmålene mine, men er nå klar til å bestille følgende:

Classic Army CA36C

ICS Sanyo 9.6V-600mah

Ansmann ACS 410

Guarder beskyttelsesbriller G-C3

Excel 0,20g kvalitetskuler 11 000 stk

Er det noe dere ville forandret/lagt til? Jeg tenkte å kjøpe ekstra magasin + batteri senere.

Ellers hadde et King Arms rødpunktsikte vært supert, men det er vel ikke nødvendig.

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Når det gjelder vanlige 68 skudds lowcaps er det ikke så mye som kan være galt, egentlig.

Veldig enkle saker :p

Har ikke hørt mye vondt om dem i allefall.

Bare pass opp for sånne kjempebillige plast magasin som Realcap magsa til star, har ikke hatt mye hell med dem selv i allefall, selvom jeg vet det finnes de som har fått fungerende mags.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...