dTd Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 jeg var nok de som måtte gå xD, den gangen hadde jeg bare woodland bokse og en lbv med svart genser, trur jeg husker deg, du hadde britisk kammo? og han som var med deg hadde tysk elns? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Thats right... Tyskern er panzer her sånn Lenke til kommentar
dTd Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 kult da vi møtes kanskje på spill til søndag da =) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Mnja skeptisk... har matte tentamen uka etter, så trukke det... Men tyskern får du møtt da Lenke til kommentar
Panzergraf Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg, tyskertøsen, har LAN til helgen, men spill på søndag skal jeg selvsagt få presset inn. Hadde nettop besøk av et potensiellt nytt Scorpions medlem som hadde med seg sin nye WGC custom M4: http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...20Custom%20AEGs Utrolig deilig våpen, for å ærte EvenruD litt kan jeg jo si at G&P metallkropp >>>>> CA Fikk ikke sjanse til å åpne selve girboksen, eller å prøveskyte med kuler i magasinet, men den låt bra, og alt så veldig flott ut. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 samme våpen jeg har. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Nå føler jeg meg litt noob, og håper jeg ikke plager vettet ut av dere med alle spørsmålene mine, men er nå klar til å bestille følgende: Classic Army CA36C ICS Sanyo 9.6V-600mah Ansmann ACS 410 Guarder beskyttelsesbriller G-C3 Excel 0,20g kvalitetskuler 11 000 stk Er det noe dere ville forandret/lagt til? Jeg tenkte å kjøpe ekstra magasin + batteri senere. Ellers hadde et King Arms rødpunktsikte vært supert, men det er vel ikke nødvendig. Endret 11. desember 2006 av Runar Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ser bra ut det ja.. Ville nok kjøpt 2-3stk av det batteriet der... Evt en batteritaske og festa bak på kolben.. Lenke til kommentar
Panzergraf Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 N¨r du bruker 600 mAh batterier blir vel et ekstra batteri eller to ganske essensiellt. Annet enn det så så det jo veldig bra ut. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 aimpont er helt klart en fordel, ville også kjøpt en skikkelig lader, stoler ikke på de der. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 En annen lader? Noe lignende denne? Som jeg sa skal jeg kjøpe flere batterier senere. Har ikke råd til alt nå med en gang. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Unødvendig spør du meg... Den første laderen du har der holde lenge, brukt den på samme batteriet mitt i snart 1år, ikke no galt funker som det skal Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Da er det bestilt! Håper det ikke tar alt for mange uker. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) EDIT: glem det, du hadde vist bestilt:) Gratuelere! Endret 12. desember 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
dTd Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 lurer på å bestille 5x king arms 68 kulers magasiner, de er vel ok? Lenke til kommentar
Panzergraf Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Når det gjelder vanlige 68 skudds lowcaps er det ikke så mye som kan være galt, egentlig. Veldig enkle saker Har ikke hørt mye vondt om dem i allefall. Bare pass opp for sånne kjempebillige plast magasin som Realcap magsa til star, har ikke hatt mye hell med dem selv i allefall, selvom jeg vet det finnes de som har fått fungerende mags. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hadde litt matingsproblemer med original magasinet til TM MP5en min før, men det har gått over. Aner hva det var. =/ Satt å lekte meg litt i Photoshop nå nettopp. Skal jeg noengang lage en sniper ut av MP5en min, så vil den se omtrent slik ut: Lenke til kommentar
Panzergraf Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Heh, minner litt om denne: http://www.unconventional-airsoft.com/projects/sg5.php Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg synes min var finere. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Bortsett fra magasinet som så litt ynkelig ut så, så den jo ganske kul ut da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå