Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme innmat som C, men lengre løp og litt lengre kolbe.

E har enda lengre løp.

Både KE og E har et bærehåndtak med et lite 3x kikkertsikte.

G36C - G36 Compact

G36K - G36 Kurtz

G36 - vanlig full-lengde rifle

E betyr kun at de er modellert etter Export modellen, dvs. at de ikke har det lille rødpunktsiktet på toppen slik riflene den tyske hære bruker har, de har også "bullet pictogram trigger group" istedenfor SEF, ikke at det har så mye å si.

For å gjøre deg enda mer forvirret kan jeg jo nevne at E betegnelsen også er foreldet og ikke brukes lenger, nå heter det V :whistle:

Lenke til kommentar

Runar:

Jeg anbefalte ingen av versjonene fordi alle er bra på sin måte, kun lengden er forskjellig.

Som Gunfreak sa så ville en vanlig G36 (den laaange) være litt uhåndterlig innendørs, mens en C vil få litt mer spredning på kulene over lengre avstander (ikke så veldig drastisk, da).

Kommer an på hvor du spiller og hva du selv synes ser best ut egentlig.

EvenruD:

Alex har en G36K.

Lenke til kommentar

skal man kjøpe airsoft våpen går lista slik

1. Looks, liker du utsende er det viktigste

2. Holdbarhet, hvor lenge varer våpent før det må fikses på

3. brukbarhet, en Beretta ser kul ut, men en gass pistol vil skjeldent slå en AEG.

4. passer den inn i kitet ditt, løper du rundt i amerikansk uniform og vil ha det korrekt kit, passer ikke en G36 eller FAMAS

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Kan noen gi med noen linker til butikker de selger politi klær/utstyr. Skal brukes til softgun! Swat klær f.eks.

Dette har sikkert kommet opp mange gang i tråden, men gidder ikke å leite gjennom 218 sider.

Takk! :)

Lenke til kommentar

@gunfreak19:

1. Må innrømme at jeg liker C versjonen best.

2. Jeg har aldri prøvd noen av CA36 våpnene så jeg aner ikke hvor lenge de holder eller hvor bra kvaliteten er.

3. :)

4. Hvordan det passer med det jeg har på meg er ikke det viktigste jeg tenker på før jeg skal kjøpe.

Lenke til kommentar
Kan noen gi med noen linker til butikker de selger politi klær/utstyr. Skal brukes til softgun! Swat klær f.eks.

Dette har sikkert kommet opp mange gang i tråden, men gidder ikke å leite gjennom 218 sider.

7470509[/snapback]

www.topsecret.no

www.pentagon.no

Gunfreak: Holdbarheten kommer vel ann på hvordan du behandler våpnet :tease:

Lenke til kommentar

7470509[/snapback]

www.topsecret.no

www.pentagon.no

Gunfreak: Holdbarheten kommer vel ann på hvordan du behandler våpnet :tease:

7470704[/snapback]

vel ja, men Ca uansett hvor sterke deler de har osv. går flere av dem i stykker fortere en TM. det har med kvalitets sikkring osv.

Når det gjelder tøy, er Ebay det største og beste stedet å handle, der er det halv pris eller lavere i forhold til norge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...