Hotel Papa Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jøss Elling, du har fått rævva di inn på dette forumet også Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det har vært svært lite live her i det siste! Har noen fått diare eller noe sånt? Lenke til kommentar
Panzergraf Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jøss Elling, du har fått rævva di inn på dette forumet også 7416200[/snapback] Tenkte jeg skulle komme å plage deg litt da Gøy spill i dag da, jeg trenger virkelig en skikkelig lykt. Og en Tracer, bare for show Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Tracer er tøft, men det funker så å si bare når det er helt kullmørkt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Fikk erfare det i dag ja... På det ene laget hadde 3 av 4 tracere og på det andre laget hadde ingen Men var gøy da... Maglite ftw sier jeg bare, trenger ny pære though Bill, sjekk RC tråden da Endret 3. desember 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Da, har jeg kjøpt meg P90 for StarGate kitet mitt Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Kult! Du må gjerne poste bilder etterhvert som kittet blir ferdig. Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Tror det var noen andre som postet den samme her, men om jeg skulle kjøpt meg airsoftgun nå, for nærkamp, hadde jeg hatt lyst på denne. Litt synd den prisen den står med. Men er vel som med alt annet, koster å væra kar. Ser ut som at de har problemer om dagen ja, så da legger jeg ved info go bilde i stedet. Name UN Custom-FN P90 Description UN Custom-FN P90 -Marui P90 TR AEG Based -G&P P90 Metal Frame Installed -DTP Rail Mount Base for P90 Installed -First Factory Rail Hanguard P90 Installed -First Factory Laylax Mode-2 Carbone Supperssor Installed -KM 407mm TN Inner Barrel Installed -First Factory P90 Box Magazine Installed -Marui M16 300rounds Magazine Installed -Power option from 350fps to 450fps (At your preference) -Gears, piston head, nozzle, spring, bearing spring guide and metal bushings are upgraded (All Systema Parts) **KING ARMS RED DOT SIGHT & MOUNT RINGS ARE NOT INCLUDED** ~Box Mag can store upto 1500 rounds bb. ~Has a roll-away cover on top that allows you to pour BBs in quickly and easily. ~By replacing the standard magazine, there has room for installation of a large battery. ~Longer TN inner barrel (407mm) installed & covered by a Carbone Supperssor, in order to be able to be upgraded to higher power & increase the accuracy. Weight 3900g Price US$ 798.00 Endret 4. desember 2006 av lain Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har problemer med å komme inn på UNCompany.com idag, men jeg tror jeg vet hvilken du mener. Vannvittig rå er den! Og dyr, som du sier, men det ville sikkert blitt dyrere om du hadde bestil delene hver for seg, også satt det sammen selv. Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Var nettop noen som solgte en slik slegge på forumet... Jeg synes den ser forferdelig ut, men smak og behag. Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Joda, vet det er mange som ikke liker de, men jeg har sansen for p90, og spesielt den der, som er noe utenom det vanlige. Desverre en noe høy pris for meg per dags dato. Får vel se om det blir noe spilling først, for så evt invistere i no utstyr på nyåret. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 den dingsen der får FAMAS til å se ut som Jennifer Aniston Lenke til kommentar
Panzergraf Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 I second that. Kjøp heller en vanlig P90, mye billigere også. Heller ingen vits å ha mer enn 350fps i norge heller, om ikke du skal bruke den som en skarpskytter rifle, en rolle som absolutt ikke kler P90... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Heller ingen vits å ha mer enn 350fps i norge heller, om ikke du skal bruke den som en skarpskytter rifle, en rolle som absolutt ikke kler P90... 7431021[/snapback] Det står jo att du kan velge FPS fra 350 til 450, da. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 men grensa for full auto går på 350 da, får du den til det så funkern sikkert greit.... Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 P90 = "innevåpen" = kan kjøres stock... Lenke til kommentar
Panzergraf Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Heller ingen vits å ha mer enn 350fps i norge heller, om ikke du skal bruke den som en skarpskytter rifle, en rolle som absolutt ikke kler P90... 7431021[/snapback] Det står jo att du kan velge FPS fra 350 til 450, da. 7431909[/snapback] 350 valget blir da med omtrent samme deler innvendig som om du hadde vlagt 450, atlså mye dyrere enn de behøver å være. Alle de systema delene er bare overkill, dyrt overkill. Alt du trenger for å oppgradere en Marui til 350 er fjær, bushings og kanskje et Classic Army girsett om du skal skyte mye. Du kan få et våpen som er ca. like bra og penere å se på for $4-500 dollar mindre. Såklart, om du synes det ser bra ut er det greit. Jeg kan ikke fortelle andre hva de synes er pent. Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Heller ingen vits å ha mer enn 350fps i norge heller, om ikke du skal bruke den som en skarpskytter rifle, en rolle som absolutt ikke kler P90... 7431021[/snapback] Det står jo att du kan velge FPS fra 350 til 450, da. 7431909[/snapback] 350 valget blir da med omtrent samme deler innvendig som om du hadde vlagt 450, atlså mye dyrere enn de behøver å være. Alle de systema delene er bare overkill, dyrt overkill. Alt du trenger for å oppgradere en Marui til 350 er fjær, bushings og kanskje et Classic Army girsett om du skal skyte mye. Du kan få et våpen som er ca. like bra og penere å se på for $4-500 dollar mindre. Såklart, om du synes det ser bra ut er det greit. Jeg kan ikke fortelle andre hva de synes er pent. 7433407[/snapback] Jeg skal være den første til å innrømme at jeg har en noe spesiell smak, men liker denne godt, og om jeg skulle valgt meg et nærkampvåpen nå, uten å tenke på pris, hadde jeg kjøpt dette. Men nå har prisen endel å si for min del, så blir nok en mer standar p90 til 4-5k i løpet av våren. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 350 valget blir da med omtrent samme deler innvendig som om du hadde vlagt 450, atlså mye dyrere enn de behøver å være.Alle de systema delene er bare overkill, dyrt overkill. Alt du trenger for å oppgradere en Marui til 350 er fjær, bushings og kanskje et Classic Army girsett om du skal skyte mye. Du kan få et våpen som er ca. like bra og penere å se på for $4-500 dollar mindre. 7433407[/snapback] Sant det, men så har du da muligheten for ganske heftig oppgradering senere om det skulle være ønskelig. For min del så ville jeg nok valgt en standard P90 framfor UNCs P90 da den ville blitt altfor dyr. Men den ser lekker ut, uansett. Men intill videre så kjøper jeg nok heller litt "snacks" til MP5en, istedetfor å kjøpe helt nytt våpen. MP5ene kan ble vannvittig tøffe de også. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 du kan jo bygge den om til noe som den under her Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå