Cutthroat Bill Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Edit. Cutthroat Bill ,den vesten jeg kjøpte har de sluttet å selge. 7277809[/snapback] Ah. Pyttsann. Ibex har jo ett par andre kule vester. Forresten, hva er forskjellen på RIS og RAS? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 bare hvem som lager dem, ikke noe ellers Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Vice: Hvis du er innom, blir spill hos oss i morra på samma stedet... rundt 20-25 som kommer fra før, både fra oss og ØMS... Hvis du er intresert altså.. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Har klart å føkke spur gearet mitt (første gang jeg har vært inne i en girboks, satt anti reversal latchen inntill spurtannhjulet...) uansett, trenger derfor et nytt et. Tenkte å kjøpe fra klubbens trofaste kjøpmann, men han skal til USA en stund. Fant guarder spur gear på uncompany og wgcshop, problemet er bare å finne ut hvor frakten blir billigst. Regner ikke med at den blir alt for for høy, men greit å vite, så derfor: hvordan kan jeg finne ut hva frakten blir (så nøyaktig som mulig) på uncompany og wgcshop?? Endret 21. november 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Edit. Cutthroat Bill ,den vesten jeg kjøpte har de sluttet å selge. 7277809[/snapback] Ah. Pyttsann. Ibex har jo ett par andre kule vester. Forresten, hva er forskjellen på RIS og RAS? 7284723[/snapback] hva mener du? Airsoft eller RS versjonen? RS blir produsert av samme firma (KAC) men RIS er den eldste versjonen. Den klarer også tykkere løp en RASen. btw har du instruksjoner på demontering av G&P M4/CQB? Ett eller annet er gærn't med WGC CQBRen... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har klart å føkke spur gearet mitt (første gang jeg har vært inne i en girboks, satt anti reversal latchen inntill spurtannhjulet...) uansett, trenger derfor et nytt et. Tenkte å kjøpe fra klubbens trofaste kjøpmann, men han skal til USA en stund. Fant guarder spur gear på uncompany og wgcshop, problemet er bare å finne ut hvor frakten blir billigst. Regner ikke med at den blir alt for for høy, men greit å vite, så derfor: hvordan kan jeg finne ut hva frakten blir (så nøyaktig som mulig) på uncompany og wgcshop?? 7328995[/snapback] På UNC, så bare bestiller du alt du skal ha.. også vil du få en mail en dag etter elns der totalbeløpet står, er det for dyrt/du vil ikke ha det, så bare gir du faen i mailen... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Om du bare skal ha et lite gear kan det lønne seg å sjekke ut ehobby asia på ebay. Er ikke sikker på at de har kun spur gear inne, men frakten er mye rimeligere. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) billig frakt, men ingen spur gear til v3 girboks, eller: de har spur gear men bare fra marui. Tør ikke satse på det med en m120 fjær. Lurte litt på å kjøpe torque up girsett, men tror nok jeg venter med den utgiften. Om jeg skal få 450fps (semisniper), hvilke oppgraderinger bør jeg da invistere i? Endret 21. november 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Da fikk jeg tatt litt bilder av rifla med ELCAN siktet på ^^ http://img93.imageshack.us/img93/3664/1272741imgmn1.jpg http://img329.imageshack.us/img329/4021/1272742imgrz5.jpg http://img91.imageshack.us/img91/4720/1272744imgqi6.jpg 7284302[/snapback] RS M145? Respekt! Men du må sette den lenger frem! Endret 21. november 2006 av Jahve Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hehe, ikke bli for "opphisset" nå Det er bare en replica fra Classic Army til 100$ Ikke no RS greier her nei.. Anyway, fikk testet det i helgen.. Og det fungerte glimrendes Verdt alle penga imo, virket som at optikken var ganske bra på det også.. Lenke til kommentar
LinXen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg har også softgun... Har en TM COLT M4A1 New Type. Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Er det noen av Bates støvlene på NFM som anbefales? Skal brukes som fjellsko ol. Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg tror faen jeg drepte denne tråden... RIP Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg tror faen jeg drepte denne tråden... RIP 7397428[/snapback] Denne tråden har vært død ganske lenge nå =S vi må ta gjenoppliving =D Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 er ikke dø, den er bare i dvale, den kommer til live igjen så fort noen har vært på spill eller kjøpt noe nytt noe. Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg får snart en del penger fra pappa, og da vanker det nok ny gun (hvis jeg får solgt den jeg har) og kamera, men fy faen så træg banken er... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Tja det blir nok et 8800GTX + Vannblokk på meg istedenfor ..... Er jo bare 15 så hadde uansett ikke fått tak i det på lovlig måte Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ser nesten ut som at det er flere som driver med Airsoftguns enn paintball i området, vurderer å få lånt noe utstyr så jeg får spilt og testet ut om det er verdt å gå til innkjøp av egen rifle. Er det noen ok webshops (gjerne norske) som selger greie våpen? Eller er det hongkong osv som må til for å få noe som duger til en ok pris? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Om du skal ha våpen er HK stort sett det billigste, men softguns.no er såpass billige at du ikke vil spare stort i forhold til HKpriser. I tillegg har du jo forbrukerkjøpsøoven i ryggen om du kjøper fra norge Endret 2. desember 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
Panzergraf Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Når jeg vinner i lotto skal jeg kjøpe RS forskjefte og Hensholdt Dual Optic Carryhandle Edit: Bildene strakk ut forumet... Endret 2. desember 2006 av Panzergraf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå