Cutthroat Bill Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Er ikke $216.00 litt mye for en replica? Ibex har vel noen greie vester til en rimelig penge. Mener jeg å ha hørt i alle fall. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Guarder sine replicaer har faktisk veldig høy kvalitet, og tåler mye slitasje. Det ligger sånn ca. på lik linje med Blackhawk om du spør meg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 nja, ville heller godt for en IBEX, har en slik selv til 350kroner og den holder lende, da man tross alt ikke kryper på maven i SWAT kit som man gjør i skogen Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Selv om 200$ ikke er så mye for en vest i superkvalitet, er det mange som ikke gidder kjøpe SWAT kit som er like godt som det ekte. Er nok ingen som dreper deg om du hiver sammen noe du ser bra ut. Det er veldig mange svarte vester som kunne passa til "SWAT"-kit som ligger på ca. 1/4 av den guardervesten. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Joda, sant det. Men kvalitet og kraftig cordura ser bedre ut også da. Men det spørs jo hvor mye sjel folk vil legge i det. Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Budsjettet er stramt. Tror ikke at jeg får råd å kjøpe den 216$ vesten. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 lurer på en ting, viss en jeg kjenner fra polen sender meg noen militære klær i posten, må jeg betale toll moms eller lignendene? viss jeg må er det ikke sånn at han kan sende klea som gave til meg så slipper jeg det? hva må han eventuelt gjøre da? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Selv om 200$ ikke er så mye for en vest i superkvalitet, er det mange som ikke gidder kjøpe SWAT kit som er like godt som det ekte. Er nok ingen som dreper deg om du hiver sammen noe du ser bra ut. Det er veldig mange svarte vester som kunne passa til "SWAT"-kit som ligger på ca. 1/4 av den guardervesten. 7263171[/snapback] Vel en ekte SWAT vest koste 16 000 så den blir fremdeles VELDIG billig i forhold Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hvis valget sto mellom en Marui VSR-10 og en CA M24 Socom... Hvilken ville dere valgt da? Har lest litt rundt og funnet ut av at Marui sin har dårligs kropp men best innmat og CA sin har best kropp men dårligst innmat.. Da Marui sin også er forholdvis billig så frister det litt å kjøpe den, er det noen som vet om man kan bruke kolben til M24en på VSR-10en? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 jeg liker looken best på M24 så jeg ville valgt den Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Synes TM sin ser bedre ut. Den ser renere ut på en måte, også ser det stilig ut med lyddemper(G Spec). VSR-10 har vistnok BlowBack funksjon også, noe jeg synes høres stilig ut. Jeg hadde gått for TM. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg hviler egentlig mer mot VSRen enn Socomen da de sier at den har dårlig innmat og at man må gjøre så mye med den før den blir en bra sniper, mens med VSRen trenger man bare pres.løp og fjær... Men så er det også det at VSRen kun veier rundt 2kg, og har mye plæstik.. Men vet ikke helt om man bare skal drite i det? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Sålenge det ikke er veldig mye knirking og løse deler så er vel ikke plast helt galt? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Nei men fortsatt.... Jeg vil helst ha en rifle som tåler litt og ikke bare knekker i 2 hvis du skulle være litt uheldig ^^, Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Kjøp en Tanaka, de er bra. Endret 12. november 2006 av K.Larsen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Etter å ha snakket med en som har spilt mye som sniper så tror jeg det blir aaaalt for dyrt... En dugelig rifle skal ivertfall ha en M140 tune, og da må du ha sinnsykt mye i tillegg, pres.løp, nytt trigger system osv... Så vil du likevell havne på, kanskje det dobbelte av hva riflen kostet ferdig "trimma".. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ja, tanaka er best på snipere Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Gas Bolt Action with Power Control System, hvordan fungerer det? (Tanaka M700 A.I.C.S.) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Funker vel sånn at du justerer gasstrykket? Kan vel få den opp i gode 600fps med riktig gass og kuler elns.. Dessuten vil det bare være dumt å kjøpe en rifle som går på gass her, da vi ofte spiller om vinteren.. Så og si ubrukelig da Endret 12. november 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 vel da er det bare å bruke et annet våpen om vinteren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå