Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om 200$ ikke er så mye for en vest i superkvalitet, er det mange som ikke gidder kjøpe SWAT kit som er like godt som det ekte. Er nok ingen som dreper deg om du hiver sammen noe du ser bra ut. Det er veldig mange svarte vester som kunne passa til "SWAT"-kit som ligger på ca. 1/4 av den guardervesten.

Lenke til kommentar

lurer på en ting, viss en jeg kjenner fra polen sender meg noen militære klær i posten, må jeg betale toll moms eller lignendene?

viss jeg må er det ikke sånn at han kan sende klea som gave til meg så slipper jeg det? hva må han eventuelt gjøre da?

Lenke til kommentar
Selv om 200$ ikke er så mye for en vest i superkvalitet, er det mange som ikke gidder kjøpe SWAT kit som er like godt som det ekte. Er nok ingen som dreper deg om du hiver sammen noe du ser bra ut. Det er veldig mange svarte vester som kunne passa til "SWAT"-kit som ligger på ca. 1/4 av den guardervesten.

7263171[/snapback]

Vel en ekte SWAT vest koste 16 000 så den blir fremdeles VELDIG billig i forhold

Lenke til kommentar

Hvis valget sto mellom en Marui VSR-10 og en CA M24 Socom... Hvilken ville dere valgt da?

Har lest litt rundt og funnet ut av at Marui sin har dårligs kropp men best innmat og CA sin har best kropp men dårligst innmat..

Da Marui sin også er forholdvis billig så frister det litt å kjøpe den, er det noen som vet om man kan bruke kolben til M24en på VSR-10en?

Lenke til kommentar

Jeg hviler egentlig mer mot VSRen enn Socomen da de sier at den har dårlig innmat og at man må gjøre så mye med den før den blir en bra sniper, mens med VSRen trenger man bare pres.løp og fjær...

Men så er det også det at VSRen kun veier rundt 2kg, og har mye plæstik.. Men vet ikke helt om man bare skal drite i det?

Lenke til kommentar

Etter å ha snakket med en som har spilt mye som sniper så tror jeg det blir aaaalt for dyrt...

En dugelig rifle skal ivertfall ha en M140 tune, og da må du ha sinnsykt mye i tillegg, pres.løp, nytt trigger system osv...

Så vil du likevell havne på, kanskje det dobbelte av hva riflen kostet ferdig "trimma"..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...