Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare ikke kjøp LBV som galningen Gunfreak anbefaler :p

Det er den verste vesten jeg har prøvd! Tar en time å få magasinene inni lommene, og to timer å få dem ut igjen når du må skifte.

Og no offence Gunfreak my man, men den brukes ikke av amerikanske styrker lenger. Bildet du postet viste noen SEALs i foreskjellige London Bridge rigger, ikke LBV. ;) Dessuten er bildet mest sannsynlig ikke nytt uansett. :whistle:

Men nok om det, Evenrud, kjøp deg en Arktis Advanced Chestrig f.eks. :yes:

Endret av K.Larsen
Lenke til kommentar

Helt usakelig. SEALs har veldig løse regler når det gjelder utstyr, de bruker det de kommer over.

Det at SEALs bare bruker LBT kit er tull. LBT er populært med Navy Seals, siden LBT har fabrikk/sjappe i Virginia Beach, hvor også Naval Amphibious Base, Little Creek ligger. Denne basen er hjem til Seal Teams 2,4,8 og 10. Men dette betyr ikke at SEALs bare bruker deres utstyr...

Enkelte har faktisk brukt vanlige USGI LBV'er en gang i tiden, siden MOLLE systemet ikke ble tatt i bruk i stor skala før etter 9/11.

Noen andre nevneverdige vester som SEALs blant annet bruker/har brukt.

Eagle Industries SOMAV (LBV-M)

p_lbv-m.jpg

SPEAR ELCS

740002.JPG

Lenke til kommentar

Usaklig? Hehe, var voldsomt da.

1. Jeg har aldri sagt at SEALs kun bruker London Bridge sine rigger og vester. Jeg sa at jeg ikke ser en LBV på bildet der. (Jeg kan for all del ta feil da. ;) )

2. Navy SEALs bruker det de kommer over? Høres helt feil ut. De bruker det de finner best til oppdraget. Hvorav LBV er en eldgammel slapp vest som grunts brukte for hundre år siden, mens SEALs fikk en oppgradert utgave laget av LBT. Derav veldig usannsynling at de skulle bruke den dårlige, gamle grunt versjonen.

Endret av K.Larsen
Lenke til kommentar
SEAL bruker fremdeles ALICE saker som kom i 73 da du ikke får noe som er mer lettvekt og i jungel er det om å gjøre å ha det så lett som mulig. De bruker fremdels enklse saker som H-harness osv.

så da ser jeg det som godt over mulig at de fremdeles bruker LBV

7259483[/snapback]

Uansett synes jeg webbing funker faen så mye bedre enn LBV, selv om jeg ikke har sett SEALs gå med det på annet enn BUDS trening osv. ;)

Sorry, jeg kan desverre ikke tro SEALs ville brukt en gammel og dårlig LBV i stedet for den liknende, men mye forbedra riggen London Bridge Trading Co. lager for dem. Om en samlet wannabe.uk.com insisterer kommer jeg kanskje på andre tanker, men det tviler jeg vil skje. :p

Dette er ikke for å være vanskelig altså. Don't hate me! ;)

Jeg må kjøpe meg en SWAT kit :dribble:

Noen lenker til SWAT vester og bukser som er billige?

7260175[/snapback]

Kjøp Guarder sin Guarder sin Safariland Cover Six replica. Så har du en grei kopi av vesten til LAPD SWAT. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...