Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker sikkert ikke så bra :p Men leste om en som hadde den på arnies, som også hadde puttet en inni.. han sa faktisk at det hjalp litt ^^,

 

Fy og skam. Evenrud da,....  :nei:

7183705[/snapback]

 

Joa, kan til tider bli litt ensformig :ermm:

Dessuten trenger jeg et bygnings våpen, dog kan jeg ikke bruke M120 fjær da.. Eller spørs hvem som arrangerer det da..

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

har et riktig så kjedelig problem med min slr105, nemlig det at den tidvis jammer ved bruk av singleshot. Med jamming mener jeg at avtrekkern henger seg opp på et vis (slik at jeg ikke kan trekke den tilbake), og for å løsne på det må jeg bytte til fullauto og fyre av en liten runde. Dette hadde vært vel og bra om jeg lå under 350 fps, men med et presløp satt inn og en m120 fjær liggende klar på pulten, vil jeg ligge nærmere 400 fps +, altså i singleland. Så før jeg fjerner fullauto må jeg vite at ikke avtrekkern henger. Har foresten i det siste brukt et 7.2v (?) batteri fra en radiostyrt bil, i mangel av noe bedre, men denne jammingen har vært der selv med 8.4 (det er ikke plass til stort 9.6v i kolben, vet dog ikke hvordan det er med AK batterier).

 

Mitt spørsmål er altså om noen kan ha en idè om hva som fører til jammingen og eventuelt hva jeg kan gjør for å bli kvitt det. Har både googlet og sett på arnies uten å bli noe klokere...

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

Er et gearbox problem det ikke går an å gjøre noe med. Skjer med alle slags våpen med tider og stunder. Legg noen lag med teip ved selektoren på utsiden av receiveren for å blokkere full-auto, slik at du lett kan fjerne det igjen.

 

PS: Du får ikke 400 fps + med det der. AG3'en til Gandalf ligger på 410 fps med M140 fjær og pressløp. Altså har den lenger løp og kraftigere fjær. 370-380 er mer realistisk for AK'en din. ;)

Lenke til kommentar

Har ikke målt fps så jeg har bare belagt meg på snakk fra blant annet arnies og tabeller, men slike fjærer kan jo være tildels værsyke og gi ganske så ulik FPS. Jeg vet iallefall om en som har akkurat samme fjær, løp (begge deler er systema og løpet er til g3) og våpen som ligger rundt 400fps.

 

Problemet om jeg fjerner fullauto, er at jeg jo må inn i våpenet hver gang den jammer på semi, og det suger jo. På forrige spill måtte jeg bare holde meg på auto (den var da ikke oppgradert) fordi den jammet så fort jeg fyrte av en rask semisalve (kanskje det er her feilen ligger, nemlig at jeg trekker av for raskt på avtrekkern??), det skjer altså ikke bare til tider og stunder men iriterende ofte. Men det er vel ikke annet å gjøre enn å fjerne auto og se hvordan det går. Men hvordan gjør/har andre det som har semisniper, for slik det var forrige spill kan jeg bare glemme å bruke den som sniper?

 

Edit: Foresten hjelper det meg ikke å legge teip utenpå reciveren med tanke på at en selector på en AK er safe, auto, semi ;) Men jeg kan kanskje legge noe elektrikerteip på innsiden slik at jeg blokker strømmen til fullauto?

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar
Er et gearbox problem det ikke går an å gjøre noe med. Skjer med alle slags våpen med tider og stunder. Legg noen lag med teip ved selektoren på utsiden av receiveren for å blokkere full-auto, slik at du lett kan fjerne det igjen.

 

PS: Du får ikke 400 fps + med det der. AG3'en til Gandalf ligger på 410 fps med M140 fjær og pressløp. Altså har den lenger løp og kraftigere fjær. 370-380 er mer realistisk for AK'en din. ;)

7188320[/snapback]

 

Min M15A4 ligger stock på 330fps.. Jeg har satt inn M120fjær nå, og da skulle den ligge på 400fps, har også nytt pres.løp samt stempel..

 

 

Hm...

Det er jo ingen klubber i nærleiken!

Då må eg jo vente til eg blir 18...

Det må vel vere ein måte eg kan fikse dette på?!

7190471[/snapback]

 

Du kan være 16år og søke om disp fra onkel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...