Cutthroat Bill Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Redigert: (Slettet posten) Forresten, det kan være det samme. Endret 24. oktober 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 er det bare printa på eller lasergravert er maling den beste løsningen Lenke til kommentar
Azton Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) wee, fått min WGC Custum M16A1vn med kikkertsikte Bilder (av noe laber kvalitet): http://www.sindres.org/~azton/bilder/Airsoft/ Endret 24. oktober 2006 av Azton Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 veldig pent, nå er det bare å på på www.sofmilitary.co.uk og lage nam kit Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Da var P90'en ankommet, må bare vente på at det kommer kuler fra Sandefjor Paintball i morgen, så skal jeg få testet den litt bedre enn jeg har hatt sjansen til i kveld. Bilder kommer så snart jeg har tilgang på et kamera, med andre ord så blir det på søndag. Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 HOLY BITCH Jeg fikk TEC 9 idag Den skyter 480 til 520 fps, men det er ikke gass som jeg trodde , co2 er det. Dette er en jævel som kan skyte Jeg kan ikke beskrive det med or, jeg har ikke kameraet nå, men jeg tar film av det i handling i løpet av neste uke. Fikk sikte, ekstra ammo og co2 tanker som tilbhør plus en ganske fin koffert for å ha Tec 9 i. Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Jeg har 2 cobra MT 525 jeg er denne bra? og hvor kjøper man ladestasjon og oppladbart batteri?? Edit: ser ikke ut som jeg kan ha oppladbar bateripakke jeg.. her kan man bare ha 4 AAA batterier tror jeg =( og hva betyr CHG? jeg rappa 4 oppladbare batterier fra noen andre jeg hadde jeg =P nå mangler jeg lader. Endret 25. oktober 2006 av frodrikk Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 HOLY BITCH Jeg fikk TEC 9 idag Den skyter 480 til 520 fps, men det er ikke gass som jeg trodde , co2 er det. Dette er en jævel som kan skyte Jeg kan ikke beskrive det med or, jeg har ikke kameraet nå, men jeg tar film av det i handling i løpet av neste uke. Fikk sikte, ekstra ammo og co2 tanker som tilbhør plus en ganske fin koffert for å ha Tec 9 i. 7146876[/snapback] Co2 våpen er ikke noe å bruke i spill, så den kan du bare bruke til å skyte på blink Jeg har 2 cobra MT 525 jeg er denne bra? og hvor kjøper man ladestasjon og oppladbart batteri?? Edit: ser ikke ut som jeg kan ha oppladbar bateripakke jeg.. her kan man bare ha 4 AAA batterier tror jeg =( og hva betyr CHG? 7147239[/snapback] elkjøp har sikkert ting og tang til cobra Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg er klar over det, ville uansett ikke brukt det pga for høy fps. Dette er bare for å hadde litt gøy Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...products_id=222 er denne no? da har jeg bukse, jakke og vest i US woodland Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har en til vare som er over 200kr-grensen, snarere 1.400kr Hvordan fungerer tollen, kan jeg betale via nett eller må jeg vente til at den har kommet til postkassen min? Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) du får regning tror jeg, du må nok vente til noen ringer deg eller du får regning i posten Endret 25. oktober 2006 av frodrikk Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...products_id=222er denne no? da har jeg bukse, jakke og vest i US woodland 7147386[/snapback] jeg ville gått på ebay igjen og bestillt derfra, http://cgi.ebay.com/New-Military-Cold-Weat...1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.com/Special-Operations-BDU...1QQcmdZViewItem Jeg har en til vare som er over 200kr-grensen, snarere 1.400kr Hvordan fungerer tollen, kan jeg betale via nett eller må jeg vente til at den har kommet til postkassen min? 7147409[/snapback] kommer ann på hvem som tar for seg leveringa. er det EMS så kommer posten på døra og du må betale de der, er det vanligpost på du hente den på postkontoret og du må betale der. Endret 25. oktober 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 kommer ann på hva det er, er bortimot bare klær og alkohol som er tollbelagt, moms derimot må du uansett betale Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det er courior express, men tror ikke det er EMS. Så det er vanlig post, skal vel betale MVA. Tror dtte skjer i posten, ikke sant? Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Jeg har et problem... jeg er ca 32 tommer rundt brystet og det er der small er men rundt livet er jeg 31... og small er 26 - 30. står det på jag sin hjemmeside hvertfall =/ Har ikke lyst til og kjøpe fra ebay siden det er så mye i frakt og sandefjord har ca 150 i frakt så blir omtrent det samme, eller? også blir det jo toll på den også Endret 25. oktober 2006 av frodrikk Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 kommer på ca. 450 kroner for den buksa og jakka, og dette er ekte saker og ikke fake som hos sandefjord, den jaka er også RAID som er kulere en vanlig jakke Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det er courior express, men tror ikke det er EMS. Så det er vanlig post, skal vel betale MVA. Tror dtte skjer i posten, ikke sant? 7147460[/snapback] ja som sagt den da betaler du moms på posten, med mindre nordisk ekspress får tak i den, i så fall er du fucked, da de tar mer penger en posten og er noen treige mother fuckers siden du må vente på grio i posten og betale den før de sender pakke videre Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Det er courior express, men tror ikke det er EMS. Så det er vanlig post, skal vel betale MVA. Tror dtte skjer i posten, ikke sant? 7147460[/snapback] ja som sagt den da betaler du moms på posten, med mindre nordisk ekspress får tak i den, i så fall er du fucked, da de tar mer penger en posten og er noen treige mother fuckers siden du må vente på grio i posten og betale den før de sender pakke videre 7147558[/snapback] Jeg kan ikke se jakka jeg, står at det er feil på siden. og dessuten er den for stor Endret 25. oktober 2006 av frodrikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå