Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HOLY BITCH

Jeg fikk TEC 9 idag :love:

Den skyter 480 til 520 fps, men det er ikke gass som jeg trodde , co2 er det.

Dette er en jævel som kan skyte :D

Jeg kan ikke beskrive det med or, jeg har ikke kameraet nå, men jeg tar film av det i handling i løpet av neste uke.

Fikk sikte, ekstra ammo og co2 tanker som tilbhør plus en ganske fin koffert for å ha Tec 9 i. :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg har 2 cobra MT 525 jeg :) er denne bra? og hvor kjøper man ladestasjon og oppladbart batteri??

Edit: ser ikke ut som jeg kan ha oppladbar bateripakke jeg.. her kan man bare ha 4 AAA batterier tror jeg =(

og hva betyr CHG?

jeg rappa 4 oppladbare batterier fra noen andre jeg hadde jeg =P nå mangler jeg lader.

Endret av frodrikk
Lenke til kommentar
HOLY BITCH

Jeg fikk TEC 9 idag :love: 

Den  skyter 480 til 520 fps, men det er ikke gass som jeg trodde , co2 er det.

Dette er en jævel som kan skyte :D 

Jeg kan ikke beskrive det med or, jeg har ikke kameraet nå, men jeg tar film av det i handling i løpet av neste uke.

Fikk sikte, ekstra ammo og co2 tanker som tilbhør plus en ganske fin koffert for å ha Tec 9 i. :dribble:

7146876[/snapback]

Co2 våpen er ikke noe å bruke i spill, så den kan du bare bruke til å skyte på blink

Jeg har 2 cobra MT 525 jeg :) er denne bra? og hvor kjøper man ladestasjon og oppladbart batteri??

Edit: ser ikke ut som jeg kan ha oppladbar bateripakke jeg.. her kan man bare ha 4 AAA batterier tror jeg =(

og hva betyr CHG?

7147239[/snapback]

elkjøp har sikkert ting og tang til cobra

Lenke til kommentar
http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...products_id=222

er denne no? da har jeg bukse, jakke og vest i US woodland

7147386[/snapback]

jeg ville gått på ebay igjen og bestillt derfra,

http://cgi.ebay.com/New-Military-Cold-Weat...1QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.com/Special-Operations-BDU...1QQcmdZViewItem

Jeg har en til vare som er over 200kr-grensen, snarere 1.400kr

Hvordan fungerer tollen, kan jeg betale via nett eller må jeg vente til at den har kommet til postkassen min?

7147409[/snapback]

kommer ann på hvem som tar for seg leveringa. er det EMS så kommer posten på døra og du må betale de der, er det vanligpost på du hente den på postkontoret og du må betale der.

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Jeg har et problem... jeg er ca 32 tommer rundt brystet og det er der small er men rundt livet er jeg 31... og small er 26 - 30. :( står det på jag sin hjemmeside hvertfall =/

Har ikke lyst til og kjøpe fra ebay siden det er så mye i frakt og sandefjord har ca 150 i frakt så blir omtrent det samme, eller? også blir det jo toll på den også :ermm:

Endret av frodrikk
Lenke til kommentar
Det er courior express, men tror ikke det er EMS.

Så det er vanlig post, skal vel betale  MVA.

Tror dtte skjer i posten, ikke sant?

7147460[/snapback]

ja som sagt den da betaler du moms på posten, med mindre nordisk ekspress får tak i den, i så fall er du fucked, da de tar mer penger en posten og er noen treige mother fuckers siden du må vente på grio i posten og betale den før de sender pakke videre

Lenke til kommentar
Det er courior express, men tror ikke det er EMS.

Så det er vanlig post, skal vel betale  MVA.

Tror dtte skjer i posten, ikke sant?

7147460[/snapback]

ja som sagt den da betaler du moms på posten, med mindre nordisk ekspress får tak i den, i så fall er du fucked, da de tar mer penger en posten og er noen treige mother fuckers siden du må vente på grio i posten og betale den før de sender pakke videre

7147558[/snapback]

Jeg kan ikke se jakka jeg, står at det er feil på siden.

og dessuten er den for stor :(

Endret av frodrikk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...