Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville det vært noe å spare på hvis jeg fikk en som er i Usa til å sende meg feks et ACOG sikte?

Og noen som vet om en butikk i Usa som selger sånt? Gjerne i Texas :p

7070429[/snapback]

Blir nok billigere om du får deg et via ebay.

Men det du kan gjøre er å spørre en du kjenner i USA om å kjøpe et på ebay for deg(mange "billige" som er der, men som ikke sender worldwide) Å så få han til å sende det til deg.

Lenke til kommentar

Ville bare gi lite tips hvis du vurderer ett ORGINALT ACOG sikte fra Trijicon. Dette er ett såkalt "military grade" sikte under ITAR-reglene og derfor skal man ha eksportlisens fra US State dept. for å eksportere det.

Men vil ikke å si noe i den ene eller andre retningen ang kjøp eller ikke. Det er sikkert flere som sender uten. Men bare vær klar over at hvis det blir oppdaga i USA KAN du risikere å tape masse penger. Blir det oppdaga, mister du selvfølgelig siktet. Du kan jo spille "dum" og kreve pengene tilbake av selger. MEN straffen for brudd på ITAR-reglene er høy (er vel selger som blir straffet her) og det er rett og slett mulig at han/hun ikke har kapital etterpå til å erstatte tapet ditt uten at du starter ett søksmål....

Det er og godt mulig kredittkortselskapet nekter å erstatte evt tap da det man selv har bestillt det og de vil nok si at dette er noe man må ta med selger da kredittkortselskapet overhode ikke har noe ansvar for at man ikke klarer å følge reglene...

Som sagt, jeg ønsker med dette innlegget kun å opplyse om reglene og ønsker ikke å anbefale noe den ene eller andre veien. Men ikke kom med innlegg/tråder om hvordan du ble "svindlet" hvis du prøver å bestille og mister siktet.... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...