Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

http://hardballshoppen.dk/product_info.php...5a6d022a7f288a2

Har prøvd å plassere begge nede i håndtake og et i hver del, men passer fremdeles ikke :dontgetit:

Passer til M4A1, SR16, M16A1, A2, XM177, FA MAS, AK47, G3-A3-A4-SG1, MP5 A2-A4-SD2-SD5-SD3-SD6, STEYR

Jeg er ikke heelt sikker, men utseende, mah og volt passer, så det må vel være den.

EDIT: Våpenet: http://hardballshoppen.dk/product_info.php...5a6d022a7f288a2

Endret av co2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

9.6v i et stock TM våpen vil slite på tannhjulene, og gjør at tenna blir slitt av eller kneker, du kan ha flaks å få 5000-10 000 skudd før det skjer, eller det kan skje etter 2-3 magasiner, det vet man ikke, men bruker man 8.4.v har vanligvis TM våpen en leve tid på. 30 000-70 000 skudd, før ting må byttes

Lenke til kommentar
9.6v i et stock TM våpen vil slite på tannhjulene, og gjør at tenna blir slitt av eller kneker, du kan ha flaks å få 5000-10 000 skudd før det skjer, eller det kan skje etter 2-3 magasiner, det vet man ikke, men bruker man 8.4.v har vanligvis TM våpen en leve tid på. 30 000-70 000 skudd, før ting må byttes

Er dette noe man må sende inn våpenet til "profosjonelle" for å fikse?

Lenke til kommentar
Har ett 8.4volts 1700 milliamper batteri i en umodifisert Marui. Jeg kan skyte mellom 3000 og 4000 skudd tror jeg.

jeg har et 8.4v 3000mAh på en CA36C.... har ALDRI gått tom for strøm! :p

Bare og kjøpe litt mer mAh

Men ditt er nesten dobbelt så stort ;)

Jeg har sett 3300milli ampere batterier til radiostyrt bil, disse passer muligens til diverse softguns også :hmm:

Lenke til kommentar

har man full stock på et våpen er det så klart ikke noe problem å finne batterier som passer.

men når man har et våpen der batteriet skal være i frontgrepet er valget litt mer snevert, da har du 600mah som eneste valg, men mindre du finner det batteriet som er 1100mah og er like stort som et 600mah

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...