Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mail fra WGC i dag:

Dear Sindre Dyvik,

Thank you for your inquiry,

Please be inform that this item maybe available again in coming

2-3 days.

Dette gjelder M16A1VN :D

Om ikke våpenet kommer inn innen slutten av uken, kjøper jeg A3.

Ja, vet det ikke er helt kit-riktig, men for å være ærlig så bryr jeg meg ikke noe særlig :) Er ikke helt oppe på det nivået enda (men kommer kanskje dinglende etterhvert? :p).

Lenke til kommentar

Ummm Edge har jo vært her får og han er ca 15 nå (1 år mer enn meg) men det var ingen som ikke svarte når han spørte, og det virka som han hadde en TM AEG og en eller annen pistol.. :hmm: noen forklaringer på dette?

Endret av frodrikk
Lenke til kommentar

Vi kan jo ikke holde følge med alles alder til en hver tid, og poenget er uansett ikke hva vi gjør eller ikke gjør! Dette er snakk om lov og rett i norge, og vi er interesert i å opprettholde lovligheten i det vi driver med, derfor prøver vi så godt som mulig å følge loven selv, og hindre andre i å bryte den.

Om Edge eller noen som helst andre er under 16/18 år og har våpen, vil jeg (og sanynligvis de andre her) oppfordre han/de i å følge norsk lov og gi fra seg våpnene til forelderene sine, for så å vente til han/de er i lovlig alder. Maksimumsstraffen ved brudd på våpenloven er på inntill 2 (eller er det 3 år?).

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar
Ummm Edge har jo vært her får og han er ca 15 nå (1 år mer enn meg) men det var ingen som ikke svarte når han spørte, og det virka som han hadde en TM AEG og en eller annen pistol..  :hmm: noen forklaringer på dette?

7039122[/snapback]

Når du sier ca 15år... Har du sjekket om han feks ikke har hatt bursdag tidligere i år?

Lenke til kommentar
Ummm Edge har jo vært her får og han er ca 15 nå (1 år mer enn meg) men det var ingen som ikke svarte når han spørte, og det virka som han hadde en TM AEG og en eller annen pistol..  :hmm: noen forklaringer på dette?

7039122[/snapback]

Når du sier ca 15år... Har du sjekket om han feks ikke har hatt bursdag tidligere i år?

7046370[/snapback]

han er født i 91 i januar derfor er han ikke 16 enda og han var en av de første på tråden da var han vel 13/14.

Endret av frodrikk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...