Seonaith Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Anbefaler fortsatt ein M4 hvis du vil ha noko som stemmer litt betre til Norsk kit. Dessuten kan du style og pimpe ho i det uendelige. EDIT: Glemte at eg må skriva "nynorsk".. Endret 8. oktober 2006 av K.Larsen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 hei K, skrev du nynorsk før, kan ikke huske du skrev det før. har noen alien kidnappa deg og gjort slemme ting med deg? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Se siggen min. Må bestå eksamen veit du. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Mail fra WGC i dag: Dear Sindre Dyvik, Thank you for your inquiry, Please be inform that this item maybe available again in coming 2-3 days. Dette gjelder M16A1VN Om ikke våpenet kommer inn innen slutten av uken, kjøper jeg A3. Ja, vet det ikke er helt kit-riktig, men for å være ærlig så bryr jeg meg ikke noe særlig Er ikke helt oppe på det nivået enda (men kommer kanskje dinglende etterhvert? ). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 ja, tenkte de skulle få den inn fort, Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Ummm Edge har jo vært her får og han er ca 15 nå (1 år mer enn meg) men det var ingen som ikke svarte når han spørte, og det virka som han hadde en TM AEG og en eller annen pistol.. noen forklaringer på dette? Endret 10. oktober 2006 av frodrikk Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Vi kan jo ikke holde følge med alles alder til en hver tid, og poenget er uansett ikke hva vi gjør eller ikke gjør! Dette er snakk om lov og rett i norge, og vi er interesert i å opprettholde lovligheten i det vi driver med, derfor prøver vi så godt som mulig å følge loven selv, og hindre andre i å bryte den. Om Edge eller noen som helst andre er under 16/18 år og har våpen, vil jeg (og sanynligvis de andre her) oppfordre han/de i å følge norsk lov og gi fra seg våpnene til forelderene sine, for så å vente til han/de er i lovlig alder. Maksimumsstraffen ved brudd på våpenloven er på inntill 2 (eller er det 3 år?). Endret 10. oktober 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Gunfreak, korleis går det med den 450 fps M14'en din? Gitt opp det prosjektet? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 er 3 uker siden jeg har hørt noe fra AA, de vil tydeligvis ikke har mine penger. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg sendte mail til dem i går, fikk svar med en gang. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 hva var mailen om, en kompis har sent inn våpen for 3 uker siden og har ikke hørt one fra dem, så nå har de våpen og penga hans Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Spurte om de hadde G3 metallkropper, det skulle de få på lager i løpet av en måned eller noe. Men jeg har handlet av AA før uten problemer(eller det vil si våpenet klikket, men AA ordnet opp å fikset våpenet med å sette inn en komplett ny gearbox uten noen ekstra betaling) Så de er nok kanskje bare litt opptatt for tiden? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 ta en telefon kanskje? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 prøvd de tar den aldri, og det er ikke noe som heter for opptatt når man har våpenet til en kar og har tatt penga hans, da skal de sende det tilbake med en gang, og i værtfall svare på mails Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 han sa jo på airsoftguns.info at de hadde noe kluss med mailserveren, kanskje det er det som er problemet enda? Hva var egentlig den saken mellom sandefjordpaintball.no og en (eller var det fler) av de ansatte i AA? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 vel mailen funker den, da han svarer alle andre enn meg og kompisen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Just wait. Eller prøv telefonen igjen. Han tar av og til litt lang tid på mail. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ummm Edge har jo vært her får og han er ca 15 nå (1 år mer enn meg) men det var ingen som ikke svarte når han spørte, og det virka som han hadde en TM AEG og en eller annen pistol.. noen forklaringer på dette? 7039122[/snapback] Når du sier ca 15år... Har du sjekket om han feks ikke har hatt bursdag tidligere i år? Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Ummm Edge har jo vært her får og han er ca 15 nå (1 år mer enn meg) men det var ingen som ikke svarte når han spørte, og det virka som han hadde en TM AEG og en eller annen pistol.. noen forklaringer på dette? 7039122[/snapback] Når du sier ca 15år... Har du sjekket om han feks ikke har hatt bursdag tidligere i år? 7046370[/snapback] han er født i 91 i januar derfor er han ikke 16 enda og han var en av de første på tråden da var han vel 13/14. Endret 11. oktober 2006 av frodrikk Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Siden jeg ikke kan kjøpe våpen så kan jeg jo kjøpe kit og da så jeg denne er den grei for en n00b?, som gunfreak kaller det Endret 11. oktober 2006 av frodrikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå