Artistic.Hipster Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hehe, det var nok smart å redigere posten å fjerne alderen fra profilen ja Endret 3. oktober 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hehe, det var nok smart å redigere posten å fjerne alderen fra profilen ja 6990887[/snapback] hahaha, ja Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 damn, nok en liten utolmodig nisse Fikk dog ikke med meg hva han sa for noe gøy, men morro er de lell... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 han sa ikke noe spesielt festlig, men hvor disse ungene får alle penga fra ville jeg vite, jeg hadde ikke tusenvis av kroner da jeg var 14-17. og hvorfor de heller ikke bruker tid på å lage kit før våpen kjønner ikke jeg, hvis de har så mye penger kan de likegodt begynne å kjøpe uniformer og vester, støvler hatter osv. ikke noe som er så gøy som å komme i fullt kit på skolens skogsdag eller akedag Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 han sa ikke noe spesielt festlig, men hvor disse ungene får alle penga fra ville jeg vite, jeg hadde ikke tusenvis av kroner da jeg var 14-17. og hvorfor de heller ikke bruker tid på å lage kit før våpen kjønner ikke jeg, hvis de har så mye penger kan de likegodt begynne å kjøpe uniformer og vester, støvler hatter osv. ikke noe som er så gøy som å komme i fullt kit på skolens skogsdag eller akedag 6991776[/snapback] Hahahaha ser det for meg... En fjortiss som kommer i full kammo på skolens akedag med hjelm, vest og hele pakka haha Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 jeg kjørte WL bukse og jake med Balaclava i korkertrekkeren, noe franske turister kalte meg terrorist Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 men du var kanskje litt rar også?? :!: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 litt er en ekstrem underdrivelse Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Marui er jo kjent for å lage gode våpen, men dog med mye plast. Det har lite å si i forhold til steyr aug siden den i utgangspunktet er i plas (i allefall ikke metall ) Ser at Classic army sin steyr aug a1 har fått en top gun award eller noe, så du bør titte på den også. Andre her kommer nok med mer utfyllende innslag, men dette er min 5 cent. lykke til Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) urg, det er 2 uker siden sist jeg fikk tak i armyairsoft, jeg vil ha M14 damnit edit: kl. 20:00 begynner texas swat på tv3, for de som planlegger swat kit kan det være en ide å titte innom, eller bare hvis man er interiseret i slike ting Endret 6. oktober 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvor i finnmark finnes det aktive airsoftmiljø? Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Tror ikke det er så mye der.. du må nok til troms da :s Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvor i finnmark finnes det aktive airsoftmiljø? 7018368[/snapback] derimot hørte jeg at det skulle være et ørlite paintball samfunn der? Mente jeg så det på nyhetene her om dagen Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 finnmark paintballforum, de vet helt sikkert mer Lenke til kommentar
Azton Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Noen som har peiling på sånn ca hvor lang tid WGC bruker på å få inn varer som er "Out of stock" ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 umulig å si, kommer helt ann på hva det er Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Pleiar å ta sykt lang tid. Ikkje sei det er M16VN'en din? Du har ikkje vurdert ein M4 i staen? Litt meir moderne, kompakt og lettare å bruke i skogen. EDIT: Azton, er du med på onsdag? Endret 7. oktober 2006 av K.Larsen Lenke til kommentar
Azton Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jo, er M16'en :/ Jo, har sett litt på det. Myse litt til før jeg tar valget Svarer på forumet våres Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 send dem en mail, dette er ting de bygger i butikken så de lager den i bulk, VN versjonen er vært out of stock lenge så de bør begynne å selge dem igjen. som den kit freaken jeg er syns jeg ikke du bør kjøpe A1 med mindre du skal lage kit fra 66-84 ish kit. en A2 eller M4 er mer inn om dagen, passer bra til mange moderne kit Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg ville gått for M16 A3, synes den er lekker. Så kan du kjøpe RAS til den å kalle den en A4 om du vil være helt up-to-date. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå