Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

han sa ikke noe spesielt festlig,

men hvor disse ungene får alle penga fra ville jeg vite, jeg hadde ikke tusenvis av kroner da jeg var 14-17.

og hvorfor de heller ikke bruker tid på å lage kit før våpen kjønner ikke jeg, hvis de har så mye penger kan de likegodt begynne å kjøpe uniformer og vester, støvler hatter osv.

ikke noe som er så gøy som å komme i fullt kit på skolens skogsdag eller akedag

Lenke til kommentar
han sa ikke noe spesielt festlig,

men hvor disse ungene får alle penga fra ville jeg vite, jeg hadde ikke tusenvis av kroner da jeg var 14-17.

og hvorfor de heller ikke bruker tid på å lage kit før våpen kjønner ikke jeg, hvis de har så mye penger kan de likegodt begynne å kjøpe uniformer og vester, støvler hatter osv.

ikke noe som er så gøy som å komme i fullt kit på skolens skogsdag eller akedag

6991776[/snapback]

Hahahaha ser det for meg... En fjortiss som kommer i full kammo på skolens akedag :p med hjelm, vest og hele pakka haha :ph34r:

Lenke til kommentar

Marui er jo kjent for å lage gode våpen, men dog med mye plast. Det har lite å si i forhold til steyr aug siden den i utgangspunktet er i plas (i allefall ikke metall :) ) Ser at Classic army sin steyr aug a1 har fått en top gun award eller noe, så du bør titte på den også. Andre her kommer nok med mer utfyllende innslag, men dette er min 5 cent. lykke til

Lenke til kommentar

urg, det er 2 uker siden sist jeg fikk tak i armyairsoft, jeg vil ha M14 damnit

edit: kl. 20:00 begynner texas swat på tv3, for de som planlegger swat kit kan det være en ide å titte innom, eller bare hvis man er interiseret i slike ting

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

send dem en mail, dette er ting de bygger i butikken så de lager den i bulk, VN versjonen er vært out of stock lenge så de bør begynne å selge dem igjen. som den kit freaken jeg er syns jeg ikke du bør kjøpe A1 med mindre du skal lage kit fra 66-84 ish kit.

en A2 eller M4 er mer inn om dagen, passer bra til mange moderne kit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...