Hotel Papa Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Haha javell.. Den dagen jeg gir noen som helst form for respekt for militæret så skyter jeg meg selv Men seriøst, who cares.. Syns det er litt barnslig å si at man ikke gidder å respektere folk fordi de ikke skriver navnet deres med store bokstaver.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Over til noe mye hyggeligere: Item Number____Destination____ Delivery Status____Event Date EE*********HK__Norway_________Departed_________ 25-Sep-2006 Soon it will be here! Endret 25. september 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) er litt stilig den LBV som gunfreak (blant anndre) har, hvor mye kommer den på (ny, ebay...) og man kan vel bare slenge på hvilke som helst ALICE tasker? Endret 25. september 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 er litt stilig den LBV som gunfreak (blant anndre) har, hvor mye kommer den på (ny, ebay...) og man kan vel bare slenge på hvilke som helst ALICE tasker? 6936898[/snapback] Du kan få dem for bare et par dollar på ebay, å så kommer det vel en 10-15$ i frakt. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) hm, finner ingen i OD, og de jeg finner ligner ikke på den dere har... Får lete litt mer nøye Edit: glem det, husket litt galt... Endret 25. september 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 seals er jo mye mer en forskemenn da, jeg har laget et ganske autentisk skog/jungel kit. og det er masse seal i a-stan om dagen, og der er det ikke ørken i det hele tatt. Det var ikke mitt poeng. "seal" eller "Seal" er ett pattedyr som svømmer rundt i havet og lever av fisk "SEAL" er proffesjonelle soldater som har krigføring fra sjøen/vann som spesialitet. "seal" og "SEAL" er ikke og har aldri vært det samme 6936533[/snapback] Ehhh jeg tror jeg tar Gunfreak sitt parti her.. Hadde det vært en tråd om dyr eller havlevende vesner så hadde jeg skjønt det, men å måtte skrive et visst ord med store bokstaver hver gang, fordi det kan gi feil assosiasjoner i en tråd som handler om AIRSOFT (militær faktor) mener jeg blir litt mye å forlange. Greit det tar deg ikke mye lengre tid enn å skrive med store bokstaver, men folk bør da få velge selv hva de vil skrive. Hvis du hadde valgt å skrive georg w. bush med små bokstaver, så bør vel folk ha så mye vett i hue til å skjønne at det ikke er en skog som heter georg w., men en usa's president. 6936715[/snapback] Du skjønte heller ikke poenget. Det handler ikke om tolkninger men respekt. SEALs anser det som respektløst når folk er late og ikke gidder å skrive korrekt. Det synes jeg man skal respektere og dermed skriver det med store bokstaver uansett hva man selv mener. Det er deres mening som teller mest. en annen ting . En av grunnene til at Airsoft har så lav status blant SOF soldater er NETTOPP fordi mange ikke GIDDER å vise dem respekten de fortjener. 6936809[/snapback] Du har riktig oppfatning ja. Dessuten er det også respektløst overfor 'RS' soldatene å ha unit og rank patcher på 'airsoft' uniformen din, med mindre du ikke har fortjent dem. Altså hvis du ikke har oppnådd f.eks. Master Sergeant i hæren, skal du heller ikke ha Master Sergeant patch på uniformen din, da respekterer du ikke 'RS' soldatene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 hm, finner ingen i OD, og de jeg finner ligner ikke på den dere har... Får lete litt mer nøye Edit: glem det, husket litt galt... 6936931[/snapback] vet ikke om du får den i OD, men her er den jeg har og den jeg kjøpe fra http://cgi.ebay.com/US-GI-ENHANCED-TACTICA...oQQcmdZViewItem Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 En av grunnene til at Airsoft har så lav status blant SOF soldater er NETTOPP fordi mange ikke GIDDER å vise dem respekten de fortjener. det er en flere elite soldater som har begynnt med aisoft når du gikk av med pensjon, Danny McKnight er en av dem. om SEAL opratører eller Geen Berets liker eller ikke liker airsoft er det ingen som vet da ingen vet hvem de er. men siden dere blir så forferdlig irritert av det skal jeg skrive SEAL da. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Noen som vet om plasser hvor de selger LondonBridge utstyr? Eller plasser som enda har BHI ISAAK inne? (eller den modulære utgaven, husker ikke hva den heter) Endret 25. september 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 finner den ikke, siste stede som solgte den var optactical men det er over 1 år siden nå Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ja, virker som om alle har sluttet å selge den nå Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Den modulære versjonen av ISSAK finner du jo her? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Den modulære versjonen av ISSAK finner du jo her? 6941052[/snapback] Der var den ja Tror kanksje jeg får for den med en variasjon av diverse lommer på. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Over til noe mye hyggeligere:Item Number____Destination____ Delivery Status____Event Date EE*********HK__Norway_________Departed_________ 25-Sep-2006 Soon it will be here! 6936888[/snapback] Du har ikke kjøpt den vel? Isåfall, den er jævli kul Mye paya du for den a? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Kostet ham rundt $1100, pluss de vanlige kostnadene. Og bare så du vet det Gandalf, så har meg og Egeland store planer om slå deg ned, finne frem stripsen og tafse vilt på den børsa der! Endret 26. september 2006 av K.Larsen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kosta 1120$ pluss frakt og moms. @Larsen, there shall be no tafsing... Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Forventer mange hi-res bilder gandalf Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Seff, pakken er nå i Norge, ligger til fortollong på gardemoen. Skal ringe å høre med posten nå, om jeg er heldig har jeg den i morgen, er jeg uheldig på trosdag eller fredag *Edit, da ringte jeg posten. De hadde fullmakt inne fra meg, så han regnte med at pakken ble sendt videre til meg i morgen å at jeg hadde den til torsdag Endret 26. september 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det var en til av real life somalia 93' gutta som har begynt med airsoft, husker ikke hvem. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Var det han som ledet det andre laget under "Irene"? Oppdatering med pakken min: 27.09.06 10.10 FRIGJORT FRA IMPORTTOLLEN 2061 GARDERMOEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå