Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
seals er jo mye mer en forskemenn da, jeg har laget et ganske autentisk skog/jungel kit. og det er masse seal i a-stan om dagen, og der er det ikke ørken i det hele tatt.

 

 

 

 

Det var ikke mitt poeng.

 

"seal" eller "Seal" er ett pattedyr som svømmer rundt i havet og lever av fisk

 

"SEAL" er proffesjonelle soldater som har krigføring fra sjøen/vann som spesialitet.

 

"seal" og "SEAL" er ikke og har aldri vært det samme

6936533[/snapback]

 

Ehhh jeg tror jeg tar Gunfreak sitt parti her..

Hadde det vært en tråd om dyr eller havlevende vesner så hadde jeg skjønt det, men å måtte skrive et visst ord med store bokstaver hver gang, fordi det kan gi feil assosiasjoner i en tråd som handler om AIRSOFT (militær faktor) mener jeg blir litt mye å forlange. Greit det tar deg ikke mye lengre tid enn å skrive med store bokstaver, men folk bør da få velge selv hva de vil skrive.

 

Hvis du hadde valgt å skrive georg w. bush med små bokstaver, så bør vel folk ha så mye vett i hue til å skjønne at det ikke er en skog som heter georg w., men en usa's president.

6936715[/snapback]

 

 

 

Du skjønte heller ikke poenget.

 

Det handler ikke om tolkninger men respekt.

SEALs anser det som respektløst når folk er late og ikke gidder å skrive korrekt.

Det synes jeg man skal respektere og dermed skriver det med store bokstaver uansett hva man selv mener. Det er deres mening som teller mest.

 

en annen ting . En av grunnene til at Airsoft har så lav status blant SOF soldater er NETTOPP fordi mange ikke GIDDER å vise dem respekten de fortjener.

6936809[/snapback]

 

 

Du har riktig oppfatning ja. :thumbup: Dessuten er det også respektløst overfor 'RS' soldatene å ha unit og rank patcher på 'airsoft' uniformen din, med mindre du ikke har fortjent dem. Altså hvis du ikke har oppnådd f.eks. Master Sergeant i hæren, skal du heller ikke ha Master Sergeant patch på uniformen din, da respekterer du ikke 'RS' soldatene.

Lenke til kommentar
En av grunnene til at Airsoft har så lav status blant SOF soldater er NETTOPP fordi mange ikke GIDDER å vise dem respekten de fortjener.

 

det er en flere elite soldater som har begynnt med aisoft når du gikk av med pensjon, Danny McKnight er en av dem. om SEAL opratører eller Geen Berets liker eller ikke liker airsoft er det ingen som vet da ingen vet hvem de er. men siden dere blir så forferdlig irritert av det skal jeg skrive SEAL da.

Lenke til kommentar

Seff, pakken er nå i Norge, ligger til fortollong på gardemoen.

 

Skal ringe å høre med posten nå, om jeg er heldig har jeg den i morgen, er jeg uheldig på trosdag eller fredag :w00t:

 

*Edit, da ringte jeg posten. De hadde fullmakt inne fra meg, så han regnte med at pakken ble sendt videre til meg i morgen å at jeg hadde den til torsdag :yes:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...