Cardinal Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 vel, jeg vil ha RS kalibere i airsoft jeg, en 1911A1 vill bruke en 12.5mm stor bb, en 7.62 vill bruke en 7.62mm bb osv. men det vill bli dyrt Bare for å korrigere deg litt... 1911 i 45 ACP bruker vanligvis kuler med diameter 0.451 tommer eller 11.4554 mm. 7.62 bruker .308 kuler eller 7.8232mm Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) ja, jeg prøve å pugge de tallene da jeg hadde de på en tabell før, men glemte dem igjen ganske fort PS. 1000 poster i denne tråden Endret 22. september 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Med tanke på rensing av CamelBack... Tror dere man kan ta en liter vann og blande litt klor i? også skylde veldig godt? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Kan du ikke bare bruke varmt vann og Zalo? Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Heisann.. jeg hvet ikke om dette har blitt spurt om før i tråden, men jeg orker ikke å lese igjennom 179 sider :O Jeg har lyst til å begynne med airsoft. Har funnet meg klubb å spille i osv. Har en god del spm her som jeg gjerne vil ha svar på, så prøv å hold ut ^^. 1) Jeg lurer litt på om det lønner seg å bestille fra hong kong? Det blir jo en del billigere, men etter det jeg har forstått så får man ingen garanti, i motsetning til hvis du bestiller fra norge? Må man beregne mye kostnader til rep, eller kan alle delee byttes ut/oppgraderes? 2) Jeg tror jeg går for en m4. Har sett en del på tokyo marui sin S-system. Er ikke umulig at jeg velger G3SG-1 eller PSG-1. En venn av meg anbefaler meg å kjøpe fra classic army, mens en annen venn sier at jeg ikke bør kjøpe ca. Vil defor høre hva dere syns om tm og ca, og gjerne erfaringer med de jeg linket til. det var alt for nå takker for alle svar Endret 23. september 2006 av Oz370 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 en TM med metalbody slår CA any day. men er du gjerrig er det billigere å kjøpe en CA. PSG-1 er ikke noe første våpen, kanskje som 2 eller enda bedre som tredie våpen. det lønner vanligvis seg å kjøpe fra HK men nå har en kar som har en butikk som heter armyairsoft fått gode priser. kommer litt ann på våpenet om det lønner seg å kjøpe fra han. best å sende en mail til han å sammen lingene prisene hans med HK priser Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Litt uenig der Gunfreak. En TM med ekstra innkjøpt metallkropp, forsterket ytterløp, forsterket kolbe og nye handguards/RIS slår lett CA. Men til sammen blir dette dobbelt av det en CA koster. Classic Army sin M15 serie er safe og godt. Kommer med glassfiber kolbe, handguards og metallkropp. Og gearboxen er glimrings. Men dette gjelder ikke alle CA våpen, men M15 serien er gull. Endret 23. september 2006 av K.Larsen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Om jeg skulle kjøpt M4 ville jeg gått for CA eller WGC custom Jeg ville iallefall ikke begynt med en TM, for om man er helt ny så kan det være vanskelig å sette på metallkropp. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Litt uenig der Gunfreak. En TM med ekstra innkjøpt metallkropp, forsterket ytterløp, forsterket kolbe og nye handguards/RIS slår lett CA. Men til sammen blir dette dobbelt av det en CA koster. 6922606[/snapback] jeg velger en TM med plastic body før jeg velger en CA Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) men må alt være metall, er det ikke nok med et i s-system fra tm? jeg siterer fra siden: 4. Aluminium one-plece barrel5. Metal skeletal frame for added rigidity and weight så litt på dwb wgc siden.. denne så jo ganske bra ut: klikk gidder noen å fortelle meg hvor mange oppgraderinger som er et must for tm s-system? Endret 23. september 2006 av Oz370 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 ingen som er at must, den er holdbar den, men om noen måneder eller år vil du kanskje ha metal body på den. den M4 du linka til kjøpe jeg nylig Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Gå for den du linket til du, den er fullmetall og solid. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 ja, har du penga så er vel den en av de bedre valgene, jeg har bare fine ting å si om den. bilde av den Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Alt du mangler nå er noen railcovers for å gjøre overgangen mellom M203 og RIS litt mer glatt! Endret 23. september 2006 av K.Larsen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) ja, det er ikke jeg som satt den på, (er ikke hjemme) jeg skal nok ha på noen cover når jeg kommer hjem ja fikk nettopp vite at den veier 4.8kg Endret 23. september 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 w00t, flyttet til sportdelen av forumet? Jaja, den passet vel kanskje bedre inn her uansett ja. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 ja, fikk plutselig problemer med å finne den. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 lurte på hvor jeg kunne kjøpe sånn buttpacke A.L.I.C.E?? mulig å få kjøpt i norge eller? eller har jeg noen andre festemuligheter på min vest? skulle hatt en litt sørre lomme for kuler ol når jeg flyr i skogen... bilde av vesten min Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Tråden var bare i OT-Baren i 178 sider ja... Pointet med å flytte den da? kunne like så godt gjort det for 1år sia? Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Vet ikke. Mods'a hadde kanskje lite å gjøre.... Litt mer ontopic. Vesten og goggles'ene har nå kommet til min bekjente i USA som skal sende dem hjem. Regner med de kommer i slutten av uka men da er jeg bortreist. Kommer muligens bilder på man-tirs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå