Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjør det ikke litt vondt å bli truffet i ansiktet, hvis man ikke har noe beskyttelse der annet enn briller..?

Det er ekstremt viktig å ikke bruke "solbrille" briller, men "dykkermaske" briller, sånn att ikke kulene kommer fra en annen vinkel enn rett forfra og treffer deg i øynene, det er også viktig, jeg vet ikke om det er påbudt, men viktig å bruke finnlandshette for å hindre att du får kulene inn i ørene og ødelegger noe. Jeg vil også anbefale, hvis du spiller offisielt med folk du ikke kjenner, å bruke fullmaske fordi når du blir sliten så synes du att det ikke kommer nok luft igjennom nesen, og så begynner du å puste med munnen, samtidig som du da øker sjansen for å bli truffet i en tann, og den kan da i hverste fall knekke.

Lenke til kommentar
Ja hold for all del munnen lukket når du stormer frem. Det verste sted jeg har blitt truffet er ganen... Blødde i et kvarter. Har også greid å svelge et par kuler som forvillet seg inn i munnen min under kamp...

...au... :omg::sick::yucky::blush: :!:

Tipper det så omtrent slik ut... :p

 

Beklager, kunne ikke dy meg.

 

Edit:

 

Anyway, jeg har en maske(netting) fra CyberGun, den kostet bare 249,- Den er ikke noe fin, men den gjør jobben sin, jeg spiller uten "munnstykke", eller den nedre dele av masken fordi den er så stygg.

Husk bare å ikke ha open munn og ha på deg briller.

Endret av Godspeed@
Lenke til kommentar
By the way, KWC har en Co2 pistol, en Dessert Eagle, med justerbar Hop-up, blowback, inkludert HardKick(HardKick er en "feat" som gir våpenet ca samme rekyl som en 22.caliber, og for dere som har prøvd 22.cal salong rifle, så kan jeg si att det er ingenting i forhold til 22.cal pistol), full metall sleid, 38kulers magasin pluss at det skyter 118m/s det er ca 35m/s fortere enn gjennomsnittet! :dribble::thumbs:

Har du en link til det våpenet du beskriver?

Lenke til kommentar
Ja hold for all del munnen lukket når du stormer frem. Det verste sted jeg har blitt truffet er ganen... Blødde i et kvarter. Har også greid å svelge et par kuler som forvillet seg inn i munnen min under kamp...

det værste stedet, bortsett fra øyet(men man bruker jo briller så det er ikke noe å tenke på) er tanna, på nært holdt kan det rykte tenner hvis du er av den sorten som smiler i en firefight.

 

og det blir fort 8-10 000 å fikse det..

Lenke til kommentar
Ja hold for all del munnen lukket når du stormer frem. Det verste sted jeg har blitt truffet er ganen... Blødde i et kvarter. Har også greid å svelge et par kuler som forvillet seg inn i munnen min under kamp...

det værste stedet, bortsett fra øyet(men man bruker jo briller så det er ikke noe å tenke på) er tanna, på nært holdt kan det rykte tenner hvis du er av den sorten som smiler i en firefight.

 

og det blir fort 8-10 000 å fikse det..

Jo alltid fint å smile når noen skyter deg i ansiktet :D

Lenke til kommentar
By the way, KWC har en Co2 pistol, en Dessert Eagle, med justerbar Hop-up, blowback, inkludert HardKick(HardKick er en "feat" som gir våpenet ca samme rekyl som en 22.caliber, og for dere som har prøvd 22.cal salong rifle, så kan jeg si att det er ingenting i forhold til 22.cal pistol), full metall sleid, 38kulers magasin pluss at det skyter 118m/s det er ca 35m/s fortere enn gjennomsnittet!  :dribble:  :thumbs:

Har du en link til det våpenet du beskriver?

Du kan få litt info på www.hobby-huset.no, eller så kan du kikke på www.redwolfairsoft.com Er ikke sikker på om de har våpenet på Redwolf, men de har veldig mange andre softgun der.

Lenke til kommentar
en jeg kjenner sa man kan få kreft av å bli truffet av sånne kuler, er det sant?  :ermm:  :dontgetit:

Dagens :!:

 

PS: Jeg tror nok det er 1 000 000 000 ganger så stor sjanse av å få kreft av sollyset (UV strålene) vi utsetter oss for når vi er ute i Naturen å spiller.

Jeg tror nok det er veldig lite sannsynelig, men man kan få kreft av å tygge på den lille "sikkehets" remsen man finne på korkene til brusflasker og lingnende, så vis er den typen som smiler når du spiller, og kommer til å svelge noen kuler, så øker vel sjansen litt, men det er allikavel så ubetydelig lite att det er ikke noe du skal tenke på.

 

Edit: skrivefeil

Endret av Godspeed@
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...