Cardinal Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) du kan jo ta det som oppkrav da 6856126[/snapback] Teoretisk ja. Men det største "problemet" var holdningen jeg møtte når jeg ringte og fortalte dem problemet. Jeg følte det som han sa "hvorfor i he****e bryr du meg med det? Ikke vi som styrer systemet med kortvalidering, så det er ikke mitt problem..." Han mente det sikkert ikke slik, men det var den følelsen jeg satt igjen med. Edit: Det gikk tilslutt. Må ha vært noen midl. problemer tidligere. Endret 13. september 2006 av Cardinal Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Takler egentlig TM VSR-10 en 400FPS fjær? Eller vil den gå i stykker etter få skudd? Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 En jeg kjenner har 550-fps i sin. Er ikke sikker på hvordan den er modda. Kan spørre han når jeg prater med han. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 tror du må oppgradere den ganske krafitg for at den skal være brukbar Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Wee Da skal vi sende avgårde en bestilling, blir M120 Fjær, Prometheus pres.løp og no stempel greier på meg jah *glede seg* Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) tror du må oppgradere den ganske krafitg for at den skal være brukbar 6859030[/snapback] Kan den oppgraderes noe som helst av fjærer alene og samtidig være brukbar? Eller må stempelet o.l. skiftes uansett? Endret 13. september 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 av magasiner vil jeg anbefaller helt vanlige standar lowcap TM magasin 6845012[/snapback] Vil disse passe? http://redwolfairsoft.com/redwolf/product/...jsp?prodID=9353 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 av magasiner vil jeg anbefaller helt vanlige standar lowcap TM magasin 6845012[/snapback] Vil disse passe? http://redwolfairsoft.com/redwolf/product/...jsp?prodID=9353 6861154[/snapback] Vel, det der er et standard TM LowCap mag, så de burde nok det, ja. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 ja de vil passe, det er også de beste magasinene. MEN nesten alle M16 magasiner vil passe nesten alle M16/M4 våpen fra nesten alle forbrikanter. untaket er Systema PTW som har andre magasiner Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Har hørt mye bra om MAG sin 8pk m4/m16 magasiner. De er veldig billige, 100 skudds, men av plastikk Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 har ikke hørt om dem jeg, Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 http://www.airsoftforum.com/board/index.php?showtopic=32107 Jeg kjøpte også en pakke slike M4/HK magasiner fra dem. Dette da WGC var utsolgt for marui som jeg egentlig ville ha og jeg gadd ikke venet en mnd på de skulle få dem inn igjen. Så derfor kjøpte jeg disse MAG'ene Har også lest endel positivt om dem andre steder. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Min dag sålangt. Våkna litt før 8. Gikk øyeblikkelig på UPS.com for å sjekke hvor langt pakken var kommet. F**n, ligger fremdeles i Köln, men nå med en forbanna "In Transit - Rescheduled delivery" melding og forventa lev. på mandag! Venter litt, ringer så UPS. Fikk beskjed om at systemet ikke ble ferdig oppdatert før ca 1000 hver dag, men at hun regnet med den ville bli lev i dag.. Sjekka igjen litt senere. Nå står den som In transit og "out for delivery"! Hater å vente på sånt... Spurte ellers UPS-dama hvordan det var med mva og slikt, om UPS måtte ha mva inn på forskudd osv. Hun sa det varierte. Kom litt ann på hvor mye det var snakk om. Regnet med jeg ville få en faktura, og det ser ut til å stemme. Endret 15. september 2006 av Cardinal Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Fått den enda? Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Niks. Skulle vært levert før 1200..... Sjåføren hadde vist mye å gjøre, skulle komme i dag iallefall. Ellers er jeg ikke heldig med kulene fra sandefjord heller. Ble sendt i går men jeg får de ikke før mandag. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Heisann! Har en helt stock TM M16A1 rifle i besittelse, og lurer på om jeg skal gjøre litt sniper ut av den. Er i grunn ganske fersk i airsoftmiljøet, så er ikke helt oppegåendes på uttrykk og diverse. Planen er altså å gjøre hele riflen mer solid, tenker på fronten, handguard, reciever, og stock. Hadde håpet på at dere kunne komme med noen litt rimelige anbefalinger til deler: - Frontsett - Presiosjonsrør - Stock - Reciver - Kikkertsikte (vanlig med "kryss", ikke reddot) Dette blir nok førsteomgangen, men kan like så godt planlegge utbytting av innmaten også Hva trenger jeg her? Planen er 350/400/450 FPS - Ny motor? - Nytt girsystem? - Ny mechbox? (Dette er rammen all innmaten ligger i? ) - Kraftigere batteri? Hvor stor spenning? Dette er bare ting jeg har gått å tenkt på, kan godt være jeg er helt på villspor Har ikke råd til alt på en gang, hva er lurt å oppgradere samtidig? Takk på forhånd - Azton Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Fikk pakken nfor en halvtime siden. Ett par ting jeg lurer på. På venstre side av mag-brønnen var det ett klistremerke som sa at man måtte lese manualen får man brukte våpnet. Men det var ikke noen manual med. Forglemmelse? Hvordan får jeg skrudd av det som heter "Buffer Tube'n" på en RS M4 (Røret som stokken sitter på)? Dette for å få festa reimfeste mellom tuben og låskassen. Endret 15. september 2006 av Cardinal Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Sindre, man, dude! Du kan jo spørre om sånt på vårt interne forum! Anyways, det spørs da litt hva slags sniperrifle du vil lage, da det finnes noen forskjellige varienter basert på M16 designet. Her er noen: • SAM-R • SPR Mod 0 (Special Purpose Rifle) • SPR Mod 1 (Special Purpose Rifle) • Knight's SR-25 --------------------------------- Men jeg tar nå utgangspunktet i Mod 1 (som er digg) - Metallkropp: G&P SPR metallkropp (inkluderer pistolgrep) - Frontsett: G&P SPR Convertion kit - Innerløp: Systema presisjonsløp G3 - Kolbe: G&P M16A2 Solid stock - Sikte: TASCO 3-9 x 32mm Illuminated Cross Reticle Scope (eller en M3 replica, om du vil ut med mer..) - Sikteringer: G&P Mount rings (thin) Resultatet er et våpen som er minst like solid som en stein. Dette blir nok førsteomgangen, men kan like så godt planlegge utbytting av innmaten også Hva trenger jeg her? Planen er 350/400/450 FPS - Ny motor? - Nytt girsystem? - Ny mechbox? (Dette er rammen all innmaten ligger i? ) - Kraftigere batteri? Hvor stor spenning? 6869508[/snapback] Gearbox er det samme som Mechabox og ja, du trenger å bytte gearbox skall, og forsterke innmaten med ymse deler (piston/pistonhead, spring, springguide, gear-set) og det kan være lurt å oppgradere til en EG-1000 motor. Puh! Endret 15. september 2006 av K.Larsen Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hmm. Liten liste her: -Komplett systema gearbox (med alle delene inni) -HurricanE metallkropp -Classic army quad alu forskjefte -Crane stock -Kikkert sikte -Vietnammagasin -Harris bipod Da får du ca: http://en.wikipedia.org/wiki/Image:SPRCrane.jpg ' Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Fikk pakken nfor en halvtime siden.Ett par ting jeg lurer på. På venstre side av mag-brønnen var det ett klistremerke som sa at man måtte lese manualen får man brukte våpnet. Men det var ikke noen manual med. Forglemmelse? Hvordan får jeg skrudd av det som heter "Buffer Tube'n" på en RS M4 (Røret som stokken sitter på)? Dette for å få festa reimfeste mellom tuben og låskassen. 6869825[/snapback] den klistrer lappen er bare å ta av, er noe de må klistre på pga. lover og relger, fikk heller ikke noe manual med min custom wgc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå