Artistic.Hipster Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Prøv å skaff CIRAS via ebay, er du heldig da slipper du moms/toll Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 http://redwolfairsoft.com/redwolf/product/...jsp?prodID=8976 6844760[/snapback] Hold the phone! Han kan få mye større batteri inn i CA forkjeftet enn det der, mann! F.eks. dette her. (går an å få inn opp til 1700mah også, men da må du kvitte deg med sikringsboksen inni forskjeftet..) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 ja, men orket ikke rote med å lete gjennom da batteriene, så jeg bare posta et som jeg viste ville passe. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Fant meg vest. Bestillte en SO Tech Callahan Convertible Plate Carrier Version 3, Tomcat Version i Olive Drab, pluss noen ekstra lommer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 tøfft. forventer bilder av alt stachet når du får det Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 CV-1. Ingen over, ingen ved siden... Om jeg får moddet den da. Sitter ikke helt støpt enda Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 det er en del ved siden og VELDIG MANGE over. CK lager overlegende vester, og det har dukket opp en del andre vester som tar over for CV-1 Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg vet det, men digger min CV-1 likevel. Grei til prisen. Hadde egentlig lyst på CIRAS Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Denne CIRAS crazen.. Den ser riktignok sexy ut, men fanden heller om det frister å boltre seg rundt i skauen med en svær plate-carrier som fjerner masse av bevegeligheten. Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Uansett, RAV beats CIRAS, anytime! Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har jo kun sett bilder, ikke prøvd den... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Denne CIRAS crazen.. Den ser riktignok sexy ut, men fanden heller om det frister å boltre seg rundt i skauen med en svær plate-carrier som fjerner masse av bevegeligheten. 6849823[/snapback] ja den virker for stor og klumpete, selv Selv DOAV'n er litt stor og varm, Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Da skal CQBRen være her på fredag. Ble sendt av WGC idag. Litt irriterende at de skal bruke to-tre dager på å få pakka sakene, men man overlevere det og. Vesten blir nok noe forsinka. De var utsolgt på den ene lomma jeg skulle ha så jeg måtte finne en annen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 ja de gangene jeg bestillte fra dem bruke de også 2 dager på å pakke. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Er det noen som selger kuler i Oslo? Trenger ikke mange, bare noen få slik at jeg kan få prøvd CQBRen mens jeg venter på pakken fra Sandefjord. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 tror pentagon fremdeles selger litt airsoft saker, husker så klert ikke gatenavnet nå, men er ganske sentralt, like ved generius tror jeg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 tror pentagon fremdeles selger litt airsoft saker, husker så klert ikke gatenavnet nå, men er ganske sentralt, like ved generius tror jeg. 6855874[/snapback] Hvis du står ved spektrum så går du bare rett opp mot Storgata, også ligger det litt til høyre på andre sia.. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Pentagon hadde, ja. takker. Ellers nekter Sandefjord Paintball å godta VISA-kortet mitt, så jeg får finne en annen løsning.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 du kan jo ta det som oppkrav da Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Pentagon hadde, ja. takker. Ellers nekter Sandefjord Paintball å godta VISA-kortet mitt, så jeg får finne en annen løsning.... 6855965[/snapback] Prøv www.softguns.no, har kampanje nå tror jeg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå