Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Hehe. Før så var liksom våpen det helt store, men nå er det gear som er hawt :dribble: Og våpen er bare en tilleggsting for å gjøre kittet mer komplett. Alle merkene du nevnte Cardinal er good shit. Har Eagle Plate Carrier selv og er knallfornøyd.

6843041[/snapback]

det seal kitet var billig, 120kr for LBV, 250 for jakke og bukse, 330kr for camelbak,

700kr for ferdig kit(uten våpen da), da hadde jeg hylster, boonie, støvler, og hansker.

selv med våpen kommer det ikke på mer en 4700kr, noe som er billig i forhold til mine 10 000kr +++ WW2 kit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Cardinal, husk å kjøp noen soft-innlegg som kompensasjon for SAPI-platene i CIRAS. Hvis ikke blir vesten bløt og slaskete.  :p

Kan anskaffes hos bla. WgcShop.com.

6844533[/snapback]

Skal huske det hvis det blir CIRAS. Har ikke helt bestemt meg enda.

Sliter litt med å velge mellom en vest som CIRAS eller en Plate Carrier. Tror jeg går for det siste...

Dere som har kjøpt vest fra utlandet; Måtte dere betal 10,7% toll i tillegg til mva (som er tollsatsen på klær og tekstiler) eller slapp dere med mva?

Lenke til kommentar
Cardinal, husk å kjøp noen soft-innlegg som kompensasjon for SAPI-platene i CIRAS. Hvis ikke blir vesten bløt og slaskete.  :p

Kan anskaffes hos bla. WgcShop.com.

6844533[/snapback]

Skal huske det hvis det blir CIRAS. Har ikke helt bestemt meg enda.

Sliter litt med å velge mellom en vest som CIRAS eller en Plate Carrier. Tror jeg går for det siste...

Dere som har kjøpt vest fra utlandet; Måtte dere betal 10,7% toll i tillegg til mva (som er tollsatsen på klær og tekstiler) eller slapp dere med mva?

6844683[/snapback]

Du må betale 25% av det du betalte i moms, og du må vel betale ca. 200,- i tollgebyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...