Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

kjøpte meg http://www.game-on.no/webshop/product_info...products_id=383 i dag. eller i går blir det vel, men samma det. Tingen er at en gassfylling kun er nok til 3 skudd. Av og til mindre, av og til mer. Klarte og å få gassen til å vare en god stund lenger, men det var skjelden. Som oftest måtte jeg fylle pistolen ganske ofte.  :S vet ikke om jeg fyller rett, skal det lekke når jeg fyller? hvordan skal jeg holde flaska? noen som har noen enkle råd angående gassfylling til en nybegynner? takk :)

6829162[/snapback]

3 skudd?! Mitt holder til nesten to magasiner (fra 48-54 skudd, avhengig av temp). Hold magasinet oppned, det samme gjelder gassflasken (ventile på flasken ned, og ventilen på magasinet opp) så setter du bare flasken nedpå magasinventilen, og holder den der til det begynner å "ryke", da er magasinet fullt. Hvis det lekker gass ("ryker"), noe det ikke skal gjøre, ikke my i alle fall, så my du bare prøve å rette på flasken i forhold til magasinet. Fulgte det ikke med noen papirer med våpenet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er egentlig hypp på 450 semi, men har ikke råd til å oppgradere gearboxen (det blir vel tannhjul, stempel og slikt?) så jeg får gå for en m120 fjær og pres. løp og håpe at jeg kan nærme meg 400. Hvordan fjerner man foresten auto på selectoren,og er det mulig å flytte semi til første "hakket/valget" på selector switchen? Har en SLR105, eller AK-74m for de av oss som bryr oss:)

edit: Den oversikten du linket til har brukt tall fra arnies og airsoft canada, så tallene er stort sett de samme

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar
kjøpte meg http://www.game-on.no/webshop/product_info...products_id=383 i dag. eller i går blir det vel, men samma det. Tingen er at en gassfylling kun er nok til 3 skudd. Av og til mindre, av og til mer. Klarte og å få gassen til å vare en god stund lenger, men det var skjelden. Som oftest måtte jeg fylle pistolen ganske ofte.  :S vet ikke om jeg fyller rett, skal det lekke når jeg fyller? hvordan skal jeg holde flaska? noen som har noen enkle råd angående gassfylling til en nybegynner? takk :)

6829162[/snapback]

3 skudd?! Mitt holder til nesten to magasiner (fra 48-54 skudd, avhengig av temp). Hold magasinet oppned, det samme gjelder gassflasken (ventile på flasken ned, og ventilen på magasinet opp) så setter du bare flasken nedpå magasinventilen, og holder den der til det begynner å "ryke", da er magasinet fullt. Hvis det lekker gass ("ryker"), noe det ikke skal gjøre, ikke my i alle fall, så my du bare prøve å rette på flasken i forhold til magasinet. Fulgte det ikke med noen papirer med våpenet?

6829445[/snapback]

Fikk ikke med esken da vi kjøpte de to siste eksemplarene de hadde. (de til utstilling) men tror det funker nå, takk for hjelpen

Lenke til kommentar

Takket være Gunfreak og noen andre, falt jeg også for fristelsen og bestilte en AEG fra WGC. Var litt usikker på hvilken, men endte opp med denne:

wgc_aeg_cqbr.jpg

http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...20Custom%20AEGs

Nå venter jeg bare på at WGC skal bli ferdig med pakkinga og få sendt sakene.

Ellers skjønner jeg hva Gunfreak mente (i ett pm) når han sa det var dyrt med Airsof... Driver nå å kikker litt på vester. Man kan jo være fornuftig og kjøpe en billig airsoft vest, men jeg er (dessverre?) kravstor/kvalitetsbevisst og kikker dermed på skikkelige saker som TT, HSGI, TAG, Eagle etc...

Har funnet den jeg har lyst på, TAG platecarrier. Men det koster litt:

1 420044010053 Plate Carrier (Ranger Green) CPH1RG $149.95 $149.95

2 420044008483 MOLLE Shingle 6 (Ranger Green) MS6RG $59.95 $119.90

1 420044008093 MOLLE Pistol Mag 3 (Ranger Green) MPM3RG $35.95 $35.95

1 420044008183 MOLLE Shingle 1 (Ranger Green) MS1RG $19.95 $19.95

1 420044008013 MOLLE UPRIGHT UTILITY (Ranger Green) MUPTL1RG $31.95 $31.95

1 420044008373 MOLLE Hydration Carrier (Ranger Green) MH201RG $32.95 $32.95

1 972857145903 Hydration Bladder (Olive) SHBOD $27.95 $27.95

Subtotal $418.60

Flere MOLLE lomme vil vel komme etterhvert som jeg finner ut hva jeg trenger...

Men har ikke helt bestemt meg, har egentlig ikke råd.

TAG vesten i Coyote: t159.jpg

Endret av Cardinal
Lenke til kommentar
damn du begynner stort også du.

det finnes jo gode vester rugger for godt under 1000kr.

6842790[/snapback]

Stort?

har jo knapt begynt!

Strengt tatt har jeg en gammel LBV som hadde holdt fint. Men hva er gøy med det?

Dropzone hadde fine BDUs i multicam men de kosta 160 dollar per del IIRC...

Så kommer en SMG (en eller annen MP5 sannsynligvis) og pistol med utstyr...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...