Seonaith Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) her en det en små tøffe filmen om noe cheeshy http://www.militaryphotos.net/forums/showt...light=SEAL+pics er noen LBV'r der 6820249[/snapback] Pøh, har hatt hele serien på dataen i god kvalitet en god stund. (Navy SEALs: Direct Action, Navy SEALs: The Silent Option, Navy SEALs: In Harms Way) Litt old-school da, laget noen år før 2000. Anbefaler BUDS Class 234 (om en klasse som gjennomgår Basic Demolition Underwater School, som alle må gjennom for å kunne bli SEALs) Endret 7. september 2006 av K.Larsen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 CA skal tåle M120 fjær uten oppgraderinger... Men problemet er at stemplene på CA rifler har en tendens til å takke for seg, derfor bør man oppgradere dem, dog hvis du bruker 9.6v batteri. Tror ikke det er noe problem med 8.4v.. Skal love deg at CA har en skudd takt hvis du bruker 9.6v Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) CA skal tåle M120 fjær uten oppgraderinger...Men problemet er at stemplene på CA rifler har en tendens til å takke for seg, derfor bør man oppgradere dem, dog hvis du bruker 9.6v batteri. Tror ikke det er noe problem med 8.4v.. Skal love deg at CA har en skudd takt hvis du bruker 9.6v 6822598[/snapback] Doh, men hva har CA med saken å gjør når det er snakk om complete systema gearbox? Og hvorfor er det bare M120 og ikke M100 noen plass? EDIT: Og motor: hva er forskjellen på High torque, super high torque, genuine og high speed motorer? Endret 7. september 2006 av co2 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Noen som har erfaring med dette våpenet, og det ekstra utstyret som følger med? UN Special-MU VSR-10 G Spec Package Er jo ikke så lenge til jul ... Redigert: Hva med TM G3 PSG-1? Noen som har erfaringer med den? Endret 8. september 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 CA skal tåle M120 fjær uten oppgraderinger...Men problemet er at stemplene på CA rifler har en tendens til å takke for seg, derfor bør man oppgradere dem, dog hvis du bruker 9.6v batteri. Tror ikke det er noe problem med 8.4v.. Skal love deg at CA har en skudd takt hvis du bruker 9.6v 6822598[/snapback] Doh, men hva har CA med saken å gjør når det er snakk om complete systema gearbox? Og hvorfor er det bare M120 og ikke M100 noen plass? EDIT: Og motor: hva er forskjellen på High torque, super high torque, genuine og high speed motorer? 6822613[/snapback] Det som forklares er at du ikke trenger noen Systema Gearbox, men kun en M120 fjær (som tilsvarer 350 Fps, ja, du var helt på jordet ) for å oppgradere din CA. Ikke at det er noe særlig vits uansett da, du får maks 2 meter ekstra rekkevidde. Evenrud: En skal ALDRI stappe et 8.4v batteri i en CA M15, da får en avtrekkerproblemer. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Det som forklares er at du ikke trenger noen Systema Gearbox, men kun en M120 fjær (som tilsvarer 350 Fps, ja, du var helt på jordet ) for å oppgradere din CA. Ikke at det er noe særlig vits uansett da, du får maks 2 meter ekstra rekkevidde. Evenrud: En skal ALDRI stappe et 8.4v batteri i en CA M15, da får en avtrekkerproblemer. 6823398[/snapback] Nå tilsvarer vel en m120 mellom 350 og 400, mens en m130 er ca 400 til 450? Er vel % fjærene du tenker på? Her er foresten en oversikt over fjærstyrke:http://www.arniesairsoft.co.uk/?filnavn=/a...pring_guide.htm edit: Hm, kan se ut som om FPS varierer noe veldig selv med lik fjær fra samme produsent, men en uoppgradert girboks bør vel tåle m120. Hva er foresten det billigste high tourqe girsettet? Tenkte jeg skulle sette inn en m130 fjær, men da må vel gira gis en overhaling, med helical gears feks. Endret 8. september 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 CA skal tåle M120 fjær uten oppgraderinger...Men problemet er at stemplene på CA rifler har en tendens til å takke for seg, derfor bør man oppgradere dem, dog hvis du bruker 9.6v batteri. Tror ikke det er noe problem med 8.4v.. Skal love deg at CA har en skudd takt hvis du bruker 9.6v 6822598[/snapback] Doh, men hva har CA med saken å gjør når det er snakk om complete systema gearbox? Og hvorfor er det bare M120 og ikke M100 noen plass? EDIT: Og motor: hva er forskjellen på High torque, super high torque, genuine og high speed motorer? 6822613[/snapback] Det som forklares er at du ikke trenger noen Systema Gearbox, men kun en M120 fjær (som tilsvarer 350 Fps, ja, du var helt på jordet ) for å oppgradere din CA. Ikke at det er noe særlig vits uansett da, du får maks 2 meter ekstra rekkevidde. Evenrud: En skal ALDRI stappe et 8.4v batteri i en CA M15, da får en avtrekkerproblemer. 6823398[/snapback] Har jeg aldri hørt om Nå har det vært tillfeller i klubben der 9.6v bare rett og slett har blitt for mye for CA våpen, så hvis jeg ikke tar feil er det stemplene som har ryki... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 CA skal tåle M120 fjær uten oppgraderinger...Men problemet er at stemplene på CA rifler har en tendens til å takke for seg, derfor bør man oppgradere dem, dog hvis du bruker 9.6v batteri. Tror ikke det er noe problem med 8.4v.. Skal love deg at CA har en skudd takt hvis du bruker 9.6v 6822598[/snapback] Doh, men hva har CA med saken å gjør når det er snakk om complete systema gearbox? Og hvorfor er det bare M120 og ikke M100 noen plass? 6822613[/snapback] Det som forklares er at du ikke trenger noen Systema Gearbox, men kun en M120 fjær (som tilsvarer 350 Fps, ja, du var helt på jordet ) for å oppgradere din CA. Ikke at det er noe særlig vits uansett da, du får maks 2 meter ekstra rekkevidde. 6823398[/snapback] Men saken er at gearboxen min er buttfucked, generelt nedslitt og vil derfor skifte ut hele skiten. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 nå er rifla sent, men det er en ting jeg er litt beskymret for, det er at det eneste batteriet jeg viste vill passe, var et 9.6, jeg liker ikke dem noe serlig, men med alle de forsterkede delene bør den jo vare en stund. http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...20Custom%20AEGs Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Noen som har erfaring med dette våpenet, og det ekstra utstyret som følger med? UN Special-MU VSR-10 G Spec Package Er jo ikke så lenge til jul ... Redigert: Hva med TM G3 PSG-1? Noen som har erfaringer med den? 6823223[/snapback] G-Spec er jo nam da Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Noen som har erfaring med dette våpenet, og det ekstra utstyret som følger med? UN Special-MU VSR-10 G Spec Package Er jo ikke så lenge til jul ... Redigert: Hva med TM G3 PSG-1? Noen som har erfaringer med den? 6823223[/snapback] G-Spec er jo nam da 6825423[/snapback] (Jeg antar du mener at den ser fin ut.) Joda, rimelig fin den, men jeg foretrekker vel egentlig skarpskytterrifler med pistolgrep. Slik som PSG1en, den er jo semauto óg. Men så er den mye dyrere også da... Noen som har erfaring med disse? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 En jeg kjenner har en G-Spec med 550FPS tune, og mye slikt, og med .25g treffer han enkelt på 60 meter. PSG er stygg synes jeg og Hva med SG1? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) SG1 er fin den, da ville jeg fått fullauto også. Men jeg ville ikke kunne oppgradere den så mye som en semiauto rifle, eller bolt action rifle. Den ville nok heller ikke gi den ordentlige skarpskytter følelsen slik som f.eks. PSG1 eller VSR-10 G Spec mest sannsynelig ville gi. Endret 8. september 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Du kan få helauto på PSG-1 også Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Nå tilsvarer vel en m120 mellom 350 og 400, mens en m130 er ca 400 til 450? Er vel % fjærene du tenker på? M120 er "the 350 fps" fjær. Se heller på denne guiden til fjærer. Fps avhenger mye på hvor langt løpet på våpenet er. EDIT: WTF, hvorfor viser jævlen M120 som mye kraftigere der også.. Endret 8. september 2006 av K.Larsen Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) CA skal tåle M120 fjær uten oppgraderinger...Men problemet er at stemplene på CA rifler har en tendens til å takke for seg, derfor bør man oppgradere dem, dog hvis du bruker 9.6v batteri. Tror ikke det er noe problem med 8.4v.. Skal love deg at CA har en skudd takt hvis du bruker 9.6v 6822598[/snapback] Doh, men hva har CA med saken å gjør når det er snakk om complete systema gearbox? Og hvorfor er det bare M120 og ikke M100 noen plass? EDIT: Og motor: hva er forskjellen på High torque, super high torque, genuine og high speed motorer? 6822613[/snapback] Det som forklares er at du ikke trenger noen Systema Gearbox, men kun en M120 fjær (som tilsvarer 350 Fps, ja, du var helt på jordet ) for å oppgradere din CA. Ikke at det er noe særlig vits uansett da, du får maks 2 meter ekstra rekkevidde. Evenrud: En skal ALDRI stappe et 8.4v batteri i en CA M15, da får en avtrekkerproblemer. 6823398[/snapback] Har jeg aldri hørt om Nå har det vært tillfeller i klubben der 9.6v bare rett og slett har blitt for mye for CA våpen, så hvis jeg ikke tar feil er det stemplene som har ryki... 6823479[/snapback] Det er først og fremst tannhjulene som får gjennomgå av høyere volt. Anyways, stapper du 8.4v i en M15 blir semi et helvete. Har en kompis som sliter med dette. Skal ligge noe info om dette på Arnies Airsoft også en plass. CA sine stål-tannhjul er laget for 9.6v. Endret 8. september 2006 av K.Larsen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 merka det på AG'n min med 8.4v batt, så var den veldig sen på semi, Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Du kan få helauto på PSG-1 også 6826168[/snapback] Men det er teit. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Da er Systema gearboxen på vei, måtte den gamle brenne intenst i helvete Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 kjøpte meg http://www.game-on.no/webshop/product_info...products_id=383 i dag. eller i går blir det vel, men samma det. Tingen er at en gassfylling kun er nok til 3 skudd. Av og til mindre, av og til mer. Klarte og å få gassen til å vare en god stund lenger, men det var skjelden. Som oftest måtte jeg fylle pistolen ganske ofte. :S vet ikke om jeg fyller rett, skal det lekke når jeg fyller? hvordan skal jeg holde flaska? noen som har noen enkle råd angående gassfylling til en nybegynner? takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå