Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Var det CA kolbe du kjøpte eller? Ser den bra ut/føles den bra ut? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 det var STAR kolbe, da det var det de hadde på war4toys, den føles bra ut, nå har ikke jeg prøvd CA sin, men den virket ganske lik TOP sin, det kjipe et at den er fremdeles for stor for kofforten sin, så jeg må ta av kolben når den skal legges ned eller fraktes. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Er den kun plastikk da eller? Hvordan er kvaliteten på den? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 er nok alu, er i værtfall metal, veiser ca. 600g Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Oi sann, det hadde jeg ikke ventet. Er du sikker på at hele greien er metall? Har hørt at STAR sin skulle være plastikk, men om den er metall så er den jo faktisk verdt 120$. Har du noen mer detaljerte bilde eller? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 ingen nå, man kan ta noen senere Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 nå har jeg lagt ut AG'n og CK rifle vesten min på forumet, så de som vil starte norsk kit, ta en titt der. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Helt gitt opp norsk kit eller? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Gunfreak da! Norsk kit FTW!!111 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Helt gitt opp norsk kit eller? 6801237[/snapback] Gunfreak da! Norsk kit FTW!!111 6801310[/snapback] skal ha meg M4, M733 blir for gammelt, men jeg er så glad i den at jeg vil ikke selge den. og da blir det vekk med norskt kit. Endret 5. september 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Idag kom M203 og 2 nades, men av en eller annen grunn renner bare BB'ene ut av granatene igjen :s Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ville trodd at norsk kit resulterte i en MP5A2 eller G3A4? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 ja, og jeg kvitter meg med alt det norske jeg har. det er uniformen, vest og AG Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 det blir liksom aldri noe av de norske kitet, stoppa opp når jeg ikke gadd å bruke passe penger på membran uniform osv. så pimpa jeg aldri ag heller Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) det blir liksom aldri noe av de norske kitet, stoppa opp når jeg ikke gadd å bruke passe penger på membran uniform osv. så pimpa jeg aldri ag heller 6807764[/snapback] Satser hardt på norsk jeg. Men Membran gidder jeg aldri kjøpe, da den suger møkk og ikke tåler noe som helst. Det neste blir nok M2000 eller M2004. Ville trodd at norsk kit resulterte i en MP5A2 eller G3A4? 6807640[/snapback] Eller modifisert M4 som Diemaco SFW. PS: Fikk endelig gjennomslag på brukernavn skifte. Endret 5. september 2006 av K.Larsen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 nice nå var bestilliga sent til wgc og venter på svar. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Jeg bare lurte på en ting, har en slik vest som på bilde (ble litt rare farger). er dette lik den vesten du har eller gunfreak? bortsett fra den store lommen bak da... men er det mulig for meg å sette på en slik lomme? kan jeg eventuelt få link til hva for en lomme som passer? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ja, det er en LBV. Hvis du vil ha en buttpack på, så kjøper du f.eks. denne, - og fester den på beltet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) som k.larsen sa, så er det en slik jeg og jahve har, og ja bare kjøp en buttpack og fest den på belte, buttpacken skal hete A.L.I.C.E da passer den belte helt. Endret 5. september 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå