Gunfreak Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 altid kjipt når slikte ting skjer, derfor det er viktig å pre ordere så fort som mulig, da ligger du først i køen for å få det. Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Må du være med i en klubb eller noe for å holde på med airsoft, eller kan du bare holde på fritt uti bushen som det passer seg? Noen kompiser og jeg tenker på å begynne.. ser dritfett ut! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Må du være med i en klubb eller noe for å holde på med airsoft, eller kan du bare holde på fritt uti bushen som det passer seg? Noen kompiser og jeg tenker på å begynne.. ser dritfett ut! 6786208[/snapback] Er ikke noe krav om å være med i klubb. Det eneste man trenger for å drive med airsoft er å være over 18år. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Om dere har tenkt å løpe rundt i bushen, så kan det være greit å varsle politiet før dere har bevæpna UP hengende over dere... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Da var gearbox og motor på vei tilbake, etter reparasjon. Snakk om å være rævkjørt utstyr altså, motoren hadde knekt inni og gearboxen trengte masse utskiftning. ¤#"¤% utgifter Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hvor sendte du den inn til reperasjon? Lurer på om jeg også skal sende mine inn... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 YAY fått vite at LBV'ne har kommet, så da ligger de å venter på meg når jeg kommer hjem i morgen, Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Om dere har tenkt å løpe rundt i bushen, så kan det være greit å varsle politiet før dere har bevæpna UP hengende over dere... 6787034[/snapback] Politiet? skal jo være på øde plasser der det ikke er noen folk da. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hvor sendte du den inn til reperasjon? Lurer på om jeg også skal sende mine inn... 6788195[/snapback] Et eller annet airsoft geni fra Horten, som jeg møtte inne på airsoftguns.info. Major Bean heter han. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Om dere har tenkt å løpe rundt i bushen, så kan det være greit å varsle politiet før dere har bevæpna UP hengende over dere... 6787034[/snapback] Politiet? skal jo være på øde plasser der det ikke er noen folk da. 6788395[/snapback] norge er ikke stort nok til at det finnes øde nok steder, holder med at 1 ser dere og ringer politiet og da kommer delta, og de sikter etter hode. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Der var de ja! Ser bra ut, likte ikke helt bakgrunnen dog. Mitt kommer også til å være veldig likt, må jeg desverre informere om. Men jeg tror jeg går for Altama Jungle boots i stedet for desert boots og 2x vannflasker i stedet for camelbak'en (old school FTW!), og en del mindre forskjeller. 6775604[/snapback] her er det et ganske nytt bilde der man ser 2 seals med LBV http://en.wikipedia.org/wiki/Image:US_Navy...s_operation.jpg Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg kan telle hele 8 personer jeg da sikkert feil bilde jeg så Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 de har nesten alle forskjellige rigger og webbing, men 2 av dem har LBV Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Daså... Skal ikke si meg klok på de greiene der Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 M249'n den er ikke så lys i virkligheten, er blitzen som gjør det WL RAID jakke og WL bukse og LBV'n Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Funker M249'en nå? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 nope, mangler ny motor, de jeg skulle kjøpe av svarer ikke på mail. så jeg må vente på felles bestilling Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ser det kommer 5 folk fra SOAK til det ØMS greiene... erru med der eller gunfreak? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 nope, er nok ikke i landet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå