Seonaith Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Der var de ja! Ser bra ut, likte ikke helt bakgrunnen dog. Mitt kommer også til å være veldig likt, må jeg desverre informere om. Men jeg tror jeg går for Altama Jungle boots i stedet for desert boots og 2x vannflasker i stedet for camelbak'en (old school FTW!), og en del mindre forskjeller. Endret 31. august 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Noen som har erfaring med Oakley Assault støvlene? De ser veldig behagelige ut og vurderer å skaffe meg noen slike, både til spill og til praktisk bruk når været tilsier det. "Special Forces" versjonen selges ikke lenger, men den "sivile utgaven" ser i praksis lik ut. http://oakley.com/o/o4299d Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Vell kyrre, jeg hadde det kittet først Bakgrunnen kan jeg ikke gjøre så mye med i garasjen Kjenner en som har SF utgaven av bootsa og er veldig fornøyd med de. Endret 31. august 2006 av Jahve Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 der ser man det ja, men hvor er pistol hylsteret ditt? PS. LBV har FREMDLES IKKE KOMMET, 11 dager siden den ble sent Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Vell kyrre, jeg hadde det kittet først 6775944[/snapback] STFU! der ser man det ja, men hvor er pistol hylsteret ditt? PS. LBV har FREMDLES IKKE KOMMET, 11 dager siden den ble sent 6775957[/snapback] Det tar jo lett 2 uker da de fleste sender med standard airmail, og ikke ekspress på ebay. Endret 31. august 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 ja, men alt annet jeg har bestillt fra ebay har blitt sent senere men tatt igjen og gått forbi LBV'n var sikker på at den skulle komme i dag, men fikk beskjed om at det var parastocken Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) ja den kom fort fra HK når de først sendte den. Mandag->onsdag Endret 31. august 2006 av Jahve Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) det var med EMS(posten) den ble sent var det ikke, syns posten har blitt en del bedre i det siste, både på frakt tider og andre ting. Endret 31. august 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 i DET siste (ikke deg). Ja det er jeg enig i. Var sendt med EMS ja. Jeg forventa DHL eller UPS Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Håper de er like raske med min MK43 da *Edit, leste nå akkurat at WGC har fått inn MK43'ene å begynt å sende dem ut, men gidder de å sende meg en bekreftelsesmail? Neida, j*vla dritt WGC ulands dritter (men de bør sende meg en mail iløpet av dagen/morgendagen) Endret 31. august 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 hva skal du med din star når du får ny MG, kaste den, smelte den om til BB's Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Må nok smelte den om til BB's ja Nei. STAR'en skal få kose seg videre den. Har akkurat bestillt CA lower reciever som skal moddes på. Så den blir nok ikke glemt/kastet bort med det første. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 lower reciever damn høres ut som en über jobb for å få den til å sitte Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 ...men gidder de å sende meg en bekreftelsesmail? Neida, j*vla dritt WGC ulands dritter Airsoft-War4 sendte ikke shipping confirmation før ETTER jeg fikk pakka :!: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 og da sente de den til meg Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hehe, slapt. lower reciever damn høres ut som en über jobb for å få den til å sitte Mhm... Men jeg skal nok få det til(sålenge alt det elektroniske passer inn i CA delen. Jeg har ikke tålmodighet nok til å sitte å dremle plass til det) Men uansett så får jeg iallefall metall trigger+safety(noe som jeg sårt har manglet) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 tøft, kommer hjem til søndag så da skal de bli noen bilder av utstyret. håper bare LBV HAR KOMMMET DA!! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Jeg HATER WGC! update by martin(1Sep)Sorry , your pre-order need to delay 3 more weeks , because the first stock of VFC-AEG-MK43MOD0 VFC MK43 MOD0 AEG was sold out already . We apologize for inconvenience . J*vla dritter. Får jo ikke dritt våpenet før om nesten en måned *Edit, jeg hater VFC litt også siden det tross alt er de som ikke greier å produsere nok våpen(jævlig dårlig å ikke klare å holde releasedatoene de setter...) Endret 1. september 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Calm down laddie! Da får du god tid til å modde på CA sin receiver til Minimien din, før MK43'en kommer og stjeler hele oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Er dårlig ja, men det er samme greia med spill som blir delayed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå