Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Og det var jeg som først hadde ideen med å bruke LBV, som er genialt enkelt, lett og fett.. Jeg har startet en trend  :ohmy:

6765099[/snapback]

 

Hehe, jepp. Gandalf_the_grey her på forumet skal også skaffe seg en snart. '99/2000 SEAL kit FTW! :cool:

 

Eneste er at jeg ikke har råd til enda en M4, foreløpig. :hmm:

 

M16A2 får holde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg innbiller meg at hvis jeg får 450fps + pres løp på M15A4 så vil den gå ganske bra..

Ivertfall sånn jeg så det på søndagen som var ^^

 

Selvsagt. Bare kjøp inn 0.25 kuler eller tyngre. ;)

 

Anyway, gidder ikke å betale like mye som våpnet koster for RIS foran og sånt, trenger bare et rimlig sikte og oppgradering and we are rolling

6772271[/snapback]

 

Funker det også. For min del har jeg funnet ut at jeg skal bygge M16A2 min, som jeg allerede har brukt over 6 lapper på om til en SPR Mark 12, til Navy SEALs kittet mitt. :cool:

Lenke til kommentar

Pix for your pleasure:

 

sealstuff006hn2.th.jpg sealstuff002qd6.th.jpg sealstuff005ax7.th.jpg sealstuff007of3.th.jpg

sealstuff009br0.th.jpg sealstuff010cu0.th.jpg sealstuff011mm9.th.jpg sealstuff012sb9.th.jpg

 

 

Kittet er egentlig løst basert på det som brukes i Sør-Amerika (Seal Team 4)

 

SEAL Team FOUR is based at Little Creek, VA. It's geographic area of concentration is Central and South America. SEAL Team FOUR deploys platoons to Naval Special Warfare Unit EIGHT in Panama, aboard Amphibious Ships deployed to Second Fleet, and in support of the annual UNITAS cruise, and conducts DFTs throughout the Central and South American theater.

Endret av Jahve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...