Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann

 

Jeg er sikker på at det er noen her som har med seg en CamelBack ut i krig!

Men jeg lurer bare på en ting, åsn tørker dere den?

 

Altså jeg helder jo ut vann og sånt, men det er alltid litt fuktighet igjen..

Og det med at det er sånn anti bakterie greier tror jeg ikke en centimeter på, ivertfall ikke etter en go del bruk, og heller ikke på de "uorginale" camelbackene..

Noen som har et kjærring triks?

Lenke til kommentar

Hvis du putter den i oppvaskemaskinen, så går det greit. Det blir ikke så varmt at den vil deformeres. Har ofte slike flasker som man har til sykkelen i oppvaskemaskinen. :)

 

Redigert: Det funker kanskje også henge den opp ute midt i solsteiken. Bare pass på at tuten/åpningen er øverst slik at dampen forsvinner ut.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Er du smart har du camelbak. Tørkes ved å enten kjøpe camelbak sitt tørke "stativ" som er en plastikksak du putteri posen og henger den opp ett sted, eller så kan du stikke noe annet nedi den somholder den åpen, så fordunster det.. eller så kan du gjøre som jeg gjør, tømmer den kun, tørker den ikke. når det begynner å smake surt så kjører jeg igjennom den med et fyll varmt vann.

 

 

Jeg skjønner ikke at det kan gå å bruke vaskemaskina, ettersom den ikke får vasket inni posen eller slangen..

Endret av Jahve
Lenke til kommentar

Men blir det ikke fort bakterier og sånn dritt neddi a?

 

jeg har en vanlig camelback også (mye koster sånn tørke stativ?), men har også en sånn litt mer usedvanlig der det bare er et lokk som du skrur opp, ikke sånn at du åpner hele enden på den..

Stoler særlig ikke på de mer ukjente merkene, men men... hva har vi imunforsvar for liksom ? :p

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke at det kan gå å bruke vaskemaskina, ettersom den ikke får vasket inni posen eller slangen..

6759998[/snapback]

Hvis du leser innleggene min nøye, så vil du se at jeg aldri har sagt det skal gå ann. Jeg sa i første posten at det kanskje kunne funke å hive den i oppvaskemaskinen eller noe.

I den andre posten sa jeg at det ikke er noe fare for at plasten skulle smelte/deforemere seg i oppvaskemaskinen.

Lenke til kommentar
Skal noen av dere gutta fra SOAK ned til ØMS, det "mini" storspillet 23-24 september?

6760132[/snapback]

vilken klubb er du meldem i egentlig?

 

skal du være med på det spillet?

6764741[/snapback]

 

Er fra Nask...

Veit klubben har et ganske dårlig ry i "forbundet", men det er nye tider nå :p

 

Ja tror jeg skal være med, veit også at det er noen tyskere og flere engelskmenn (kammo) som kommer ^^

 

Btw, er det noen av dere som vet hvor lang tid det vil ta før jeg får penga fra posten?

Jeg sende Sigmaen min i oppkrav til ei dame på vestlandet på mandag i forrige uke :dontgetit:

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
fikk beskjed om at Camelbak'n hadde kommet. den har tatt igjen LBV'n som ikke har kommet enda

6764039[/snapback]

 

Har ventet på en enhanced LBV i snart en uke, jeg også nå. :cool: Hvilke Camelbak kjøpte du da? Må si meg fornøyd med denne her.

6764866[/snapback]

 

kjøpte denne http://www.optactical.com/camelbakmule.html kosta $70 med frakt fra ebay i WL så klart

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...