Gunfreak Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) det blir nok litt dyrere en jeg hadde tenkt. lekt meg litt på ebay i dag. så jeg bestillte RAID Jakke WL bukse Camelbak og nå kjøpte jeg M72 rør Endret 23. august 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 i dag kom: ALICE Butpack. BHI CQC hylster Rollypoly dumpe lomme Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Må ikke bruke alt for mye penger nå gunfreak Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 å bruke penger er det jeg kan best Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Tror jeg er ganske flink i det og Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 bestiler du fra Ebay.co.uk eller ebay.com ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 .com da dollaren er svak og de har bedre utvalg av det jeg skal ha Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 hva med toll og sånne ting da ? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Får poste videoen her også da... Er det noen som har den ringeste anelse om hva detteer, og hvor man eventuelt kan få tak i den? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 hva med toll og sånne ting da ? 6736089[/snapback] prøver å bestille ting under moms grensa man kan også be selgere ikke oppgi verdien eller si det er en gave Får poste videoen her også da... Er det noen som har den ringeste anelse om hva detteer, og hvor man eventuelt kan få tak i den? 6736109[/snapback] er en airsoft minigun som skyter stålkuler. er ikke å få tak i Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Ville prøvd å kontakte denne fyren om du virkelig vil ha en. Er nok slett ikke umulig å få tak i AS MINIGUN om man slenger 20-30000 på bordet Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) hei Gandalf, hva har du gjort med din M249, festa noe ris? Endret 24. august 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Du finner oppdaterte bilder av Minimi'en hans her. Han monterte en G&P RAS for en stund siden ja, etter litt fjøsmekk. EDIT: Ja, jeg vet - jeg prøver å banke inn i ham at han må få den pølsefingeren av avtrekkeren. Men det siger seint inn. Endret 24. august 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Stemmer det ja(de to første bildene i den linken) Om du skal ha RAS så må du passe på at det er G&P de andre funker sikkert de også, men pga festesystemet til G&P så er det _MYE_ lettere å feste på STAR sin M249. Ellers så har jeg satt på følgende: RS MKII Stock RS Pistolgrip TOP Front sight CA Rear Sight CA metal feed tray cover Guarder PARA flashhider G&P RAS *Edit, fingen er AV avtrekkeren Man kan jo se neglen, noe man ikke kan om fingen er på avtrekkeren Endret 24. august 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 er den Ammo taske bare for show? kan du gi link til de forskjellige delene. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) *Edit, fingen er AV avtrekkeren Man kan jo se neglen, noe man ikke kan om fingen er på avtrekkeren 6736423[/snapback] Pøh! Fingeren er jo bøyd og rar. Men greit hvis du insisterer, da har noe glidd inn alikevell! Endret 24. august 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Er nok det, kjøpte den billig på ebay for et par uker siden RS MKII Stock - Kontakt denne fyren: [email protected] RS Pistolgrip - Kontakt denne fyren: [email protected](eller kjøp guarder, jeg bruker selv guarder nå) TOP Front sight - Kjøpte det brukt. Skulle jeg kjøpt nytt ville jeg valgt dette CA Rear Sight - Kjøpte brukt, har hørt at Redwolf skal være flinke til å få inn CA deler, så du kan jo sende de en mail. CA metal feed tray cover - Kjøpt brukt, men dette burde gjøre susen(merk at det trengs MYE modding for å få det på plass) Guarder PARA flashhider G&P RAS I tillegg til dette har jeg også gått over våpenet med litt sølvspray for å få det fine slitte "looket"(sjekk bildene) Om du er interessert kan jeg skrive litt mer om fremgangsmåten jeg brukte Pøh! Fingeren er jo bøyd og rar. Men greit hvis du insisterer, da har noe glidd inn alikevell! Fingen er bøyd å rar fordi jeg ikke gidder å legge fingeren over på øvre del av recieveren Endret 24. august 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 kommer i første omgang til å kjøpe parastock, så vil jeg ha ris på feed tray så jeg kan bruke aimpoint, også skal jeg flage den Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Høres bra ut, men skal du ha MKII løp å PARA kolbe da eller? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 ja, syns para løp blir så lattlig kort, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå