Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

nei, du må gi dem cash i hånda når de kommer på døra, grunnen til at det tar lang tid er at pakka ligger noen dager ekstra hos tollerne da EMS folka ikke er så flinke til å gjøre det like fort som andre budfirmaer.

hvis dette er første gang du får en pakke med EMS må du også vente på en telefon der du må oppgi fødselsnr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørtes da veldig usannsynlig ut, men man vet jo aldri.

 

Det er DHL jeg pleier å bruke, men tror jeg skal prøve noe nytt nå. Så det blir nok enten TNT eller EMS...

6707844[/snapback]

 

Nei, det er ikke usannsynlig. I Nederland er airsoftvåpen forbudt, ergo beslaglegger tollerne alle airsoftvåpen.

6707899[/snapback]

Men de skal da ikke fortolles i Nederland (eller noe annet land). Eneste sted de fortolles er i destinasjonslandet.

Lenke til kommentar
Hørtes da veldig usannsynlig ut, men man vet jo aldri.

 

Det er DHL jeg pleier å bruke, men tror jeg skal prøve noe nytt nå. Så det blir nok enten TNT eller EMS...

6707844[/snapback]

 

 

TNT var veldig raske med iPod'en min. To dager Startplassen-Amsterdam-Oslo-Kristiansund.

Lenke til kommentar
Hørtes da veldig usannsynlig ut, men man vet jo aldri.

 

Det er DHL jeg pleier å bruke, men tror jeg skal prøve noe nytt nå. Så det blir nok enten TNT eller EMS...

6707844[/snapback]

 

Nei, det er ikke usannsynlig. I Nederland er airsoftvåpen forbudt, ergo beslaglegger tollerne alle airsoftvåpen.

6707899[/snapback]

Men de skal da ikke fortolles i Nederland (eller noe annet land). Eneste sted de fortolles er i destinasjonslandet.

6707987[/snapback]

 

Stemmer. Tviler sterkt på at tollerne i nederland har lov til å åpne pakken når den ikke skal fortolles der ;)

 

Så jeg vil nok tro at det skulle gå greit. Får eventuelt ringe til tollen på mandag å spørre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...