Gunfreak Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 nei, du må gi dem cash i hånda når de kommer på døra, grunnen til at det tar lang tid er at pakka ligger noen dager ekstra hos tollerne da EMS folka ikke er så flinke til å gjøre det like fort som andre budfirmaer. hvis dette er første gang du får en pakke med EMS må du også vente på en telefon der du må oppgi fødselsnr. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Arghh... Dette hørtes stress ut. Sendte WGC en mail å spurte om jeg kunne fått den sendt med TNT istedet. Hørte de skulle være veldig raske. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 TNT har ikke vært mye brukt, har hørt rykter om at de altid er innom nederland og at alle airsoft våpen blir beslaglagt der, tviler på at det er sant, men er kanskje en ting å tenke på. DHL er jo greie, selv om de er noen unnasluntere Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hørtes da veldig usannsynlig ut, men man vet jo aldri. Det er DHL jeg pleier å bruke, men tror jeg skal prøve noe nytt nå. Så det blir nok enten TNT eller EMS... Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hørtes da veldig usannsynlig ut, men man vet jo aldri. Det er DHL jeg pleier å bruke, men tror jeg skal prøve noe nytt nå. Så det blir nok enten TNT eller EMS... 6707844[/snapback] Nei, det er ikke usannsynlig. I Nederland er airsoftvåpen forbudt, ergo beslaglegger tollerne alle airsoftvåpen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hørtes da veldig usannsynlig ut, men man vet jo aldri. Det er DHL jeg pleier å bruke, men tror jeg skal prøve noe nytt nå. Så det blir nok enten TNT eller EMS... 6707844[/snapback] Nei, det er ikke usannsynlig. I Nederland er airsoftvåpen forbudt, ergo beslaglegger tollerne alle airsoftvåpen. 6707899[/snapback] Men de skal da ikke fortolles i Nederland (eller noe annet land). Eneste sted de fortolles er i destinasjonslandet. Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hørtes da veldig usannsynlig ut, men man vet jo aldri. Det er DHL jeg pleier å bruke, men tror jeg skal prøve noe nytt nå. Så det blir nok enten TNT eller EMS... 6707844[/snapback] TNT var veldig raske med iPod'en min. To dager Startplassen-Amsterdam-Oslo-Kristiansund. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hørtes da veldig usannsynlig ut, men man vet jo aldri. Det er DHL jeg pleier å bruke, men tror jeg skal prøve noe nytt nå. Så det blir nok enten TNT eller EMS... 6707844[/snapback] Nei, det er ikke usannsynlig. I Nederland er airsoftvåpen forbudt, ergo beslaglegger tollerne alle airsoftvåpen. 6707899[/snapback] Men de skal da ikke fortolles i Nederland (eller noe annet land). Eneste sted de fortolles er i destinasjonslandet. 6707987[/snapback] Stemmer. Tviler sterkt på at tollerne i nederland har lov til å åpne pakken når den ikke skal fortolles der Så jeg vil nok tro at det skulle gå greit. Får eventuelt ringe til tollen på mandag å spørre. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Da har jeg bestillt x2 LBV rigger da jeg så smått skal begynne på SEAL kit. når jeg får lønning blir det også camelback og RAID BDU Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Det blir altså slutten av 90 talls SEALs kit på deg? Har det i tankene jeg også, faktisk. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 den brukes i dag også, under Jugels oprasioner, da den er liten og lett. kjipt å drasse rundt på en full vest i 40c med 100% lufts fuktighet. men ja. får får sen 90talls kit. da det passer bedre til M733'n min Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Ahh, såpass ja. Har du noen kilder? Just wanna know for sure. Så jeg eventuelt kan ta noen "contemporary" lommer på. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) nei har ikke sett noen i strid med den, (da det ikke er så mye jugel krig om dagen) men har sett bilder av SEAL på trening som bruker dem, skal se om jeg kan finne dem igjen. Endret 20. august 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Den er grei. Hvilke kjøpte du forresten? Har du link? Det er jo en første versjon, en "enhanced" versjon og en Israel kopi. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 denne http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=230017092064 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Er det noen som har et kult bilde av en M16? Har lyst til å fikse litt på den, men vet ikke helt hvordan Bestiller nytt stempel og fjær snart, også presisjons løp etter det.. Men lurer på hva som "kler" den, hvilke sikter osv? Har tenkt å leke litt sniper samtidig som jeg vil være i front også Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Hvis du har lyst å bruke penger, så kjøp deg ACOG replica, RIS og evt. lykt, PEQII eller andre gadgets. Endret 20. august 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 ACOG tror jeg det blir.. syns det er et rimlig tøft sikte Men det er ikke et bilde av en mer sniper aktig M16 da? Vi er flere i klubben som har samme våpen, blir da litt kjedelig hvis flere løper rundt med prikk like våpen (in my oppinion)... Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Det nærmeste du kommer en sniper-dyktig M16 er SPR (Special Purpose Rifle) eller SAM-R. Begge er veldig like M16A4'ene som er postet over. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 ja... joa... den rifla der kler jo m203, bare så sinnsykt synd at det skal være så dyrt med RIS, granatkaster og alt det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå