Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
å? forklar den litt nermere...

 

Hva med marui sine g36 da?

6675286[/snapback]

 

Det er langt større sjangs for at du ender opp en "melon" fra CA.

 

Har eid en G36c fra Marui, den kjører en versjon 3 gearbox som aldri ryker - uansett hvordan jeg misbrukte den. :p Men, børsa er satt sammen av rimelig slapp ABS plastikk, så jeg ville eventuelt gitt den en Army Code reinforced polymer-kropp etterhvert.

 

Kan for øvrig også anbefale STAR sin G36 serie, de to som florerer i klubben har det aldri vært noe pes med i hvertfall, og de er kraftige (og deilige og ta på) ut av boksen.

 

den holder invendig, men selector swtich'n har en tedens og blir løs og falle av, det er egentlig det eneste som er den store feilen.

6675302[/snapback]

 

Du sier noe, husker en i klubben slet litt med det i begynnelsen. Men det skjedde aldri med min.

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
å? forklar den litt nermere...

 

Hva med marui sine g36 da?

6675286[/snapback]

 

Det er langt større sjangs for at du ender opp en "melon" fra CA.

 

Har eid en G36c fra Marui, den kjører en versjon 3 gearbox som aldri ryker - uansett hvordan jeg misbrukte den. :p Men, børsa er satt sammen av rimelig slapp ABS plastikk, så jeg ville eventuelt gitt den en Army Code reinforced polymer-kropp etterhvert.

 

Kan for øvrig også anbefale STAR sin G36 serie, de to som florerer i klubben har det aldri vært noe pes med i hvertfall, og de er kraftige (og deilige og ta på) ut av boksen.

 

den holder invendig, men selector swtich'n har en tedens og blir løs og falle av, det er egentlig det eneste som er den store feilen.

6675302[/snapback]

 

Du sier noe, husker en i klubben slet litt med det i begynnelsen. Men det skjedde aldri med min.

6675368[/snapback]

 

Så det er med andre ord selector sitchen som er det negative med Classic army sin G36?

 

Hva mente du med "melon" :p

 

Om dere hadde fått velge; G36 fra CA eller G36 fra Marui?

Lenke til kommentar
nei i CA36 sugde det meste, i TM sin G36 var selectoren det eneste svake.

 

jeg ville gå for TM.

6687081[/snapback]

 

Altså... Må si meg litt uenig der ass!

Selvom det kan være noen løse ledninger/kontakter (som lett kan fikses) så må jeg si at det er et veldig bra begynner våpen.. har ALDRI hatt noen problemer med det jeg hadde, og skyter døds bra med et 9.6v batteri..

 

Er også en grunn til at veldig mange i Vipers og en del av danskene bruker den..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...