Gunfreak Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 den holder invendig, men selector swtich'n har en tedens og blir løs og falle av, det er egentlig det eneste som er den store feilen. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) å? forklar den litt nermere... Hva med marui sine g36 da? 6675286[/snapback] Det er langt større sjangs for at du ender opp en "melon" fra CA. Har eid en G36c fra Marui, den kjører en versjon 3 gearbox som aldri ryker - uansett hvordan jeg misbrukte den. Men, børsa er satt sammen av rimelig slapp ABS plastikk, så jeg ville eventuelt gitt den en Army Code reinforced polymer-kropp etterhvert. Kan for øvrig også anbefale STAR sin G36 serie, de to som florerer i klubben har det aldri vært noe pes med i hvertfall, og de er kraftige (og deilige og ta på) ut av boksen. den holder invendig, men selector swtich'n har en tedens og blir løs og falle av, det er egentlig det eneste som er den store feilen. 6675302[/snapback] Du sier noe, husker en i klubben slet litt med det i begynnelsen. Men det skjedde aldri med min. Endret 14. august 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hvordan er rødpunktsiktene til STARs G36er? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hvordan er rødpunktsiktene til STARs G36er? 6675521[/snapback] Helt ubrukelige. Må nok kjøpe en "K" å sette på et eget rødpunkt. (siktet er heller ikke noe super bra, men det funker bedre enn rødpunkten) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Eller G36C. Liker godt den. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Den selectoren på G36C, forsåvidt på de andre også, er det bare å ta en liten dråpe lim på da.. Funker sikkert greit det.. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 er det noen som vet om en side hvor man kan se hvordann forskjellige us uniformer med vester ol ser ut i rs? aktså se soldater i full uniform og sånn.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 http://www.militaryphotos.net masse bilder der. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Vil anbefale deg å se etter bilder på forumet til MP.net i steden for i albumene på hovedsiden, da de nyeste bildene er fra 04 - og amerikanske infanterister i alle avdelinger har oppgradert masse siden det. Endret 15. august 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 å? forklar den litt nermere... Hva med marui sine g36 da? 6675286[/snapback] Det er langt større sjangs for at du ender opp en "melon" fra CA. Har eid en G36c fra Marui, den kjører en versjon 3 gearbox som aldri ryker - uansett hvordan jeg misbrukte den. Men, børsa er satt sammen av rimelig slapp ABS plastikk, så jeg ville eventuelt gitt den en Army Code reinforced polymer-kropp etterhvert. Kan for øvrig også anbefale STAR sin G36 serie, de to som florerer i klubben har det aldri vært noe pes med i hvertfall, og de er kraftige (og deilige og ta på) ut av boksen. den holder invendig, men selector swtich'n har en tedens og blir løs og falle av, det er egentlig det eneste som er den store feilen. 6675302[/snapback] Du sier noe, husker en i klubben slet litt med det i begynnelsen. Men det skjedde aldri med min. 6675368[/snapback] Så det er med andre ord selector sitchen som er det negative med Classic army sin G36? Hva mente du med "melon" Om dere hadde fått velge; G36 fra CA eller G36 fra Marui? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 nei i CA36 sugde det meste, i TM sin G36 var selectoren det eneste svake. jeg ville gå for TM. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Fikk akkurat et 100 skudds magasin til M249(RS, bare til pynt) Synes det så meget lekkert ut, så må nok kanskje kjøpe et STAR magasin snart: Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 gunnfreak: hørt at noen fra klubben din skal spille med øms i helga, skal du være med? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 jeg er ute av landet nå, men det er noen fra soak som skal være med Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 nei i CA36 sugde det meste, i TM sin G36 var selectoren det eneste svake. jeg ville gå for TM. 6687081[/snapback] Altså... Må si meg litt uenig der ass! Selvom det kan være noen løse ledninger/kontakter (som lett kan fikses) så må jeg si at det er et veldig bra begynner våpen.. har ALDRI hatt noen problemer med det jeg hadde, og skyter døds bra med et 9.6v batteri.. Er også en grunn til at veldig mange i Vipers og en del av danskene bruker den.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Yay, da var VFC MK43 Mod0 bestillt (estimated shipping date 21st august B) ) Foressten noen som har erfaringer med EMS speedpost? WGC valgte det som shipping metode for meg. Endret 18. august 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) WGC sender bare med ems, de funker helt ok, litt trengre en andre budfirmaer. PS. UPS legger ikke ut for momsen lengre, så de sender giro som du må betale først. noe som tar lang tid. så reng med en uke lengre tid med UPS nå Endret 18. august 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 WGC sender bare med ems, de funker helt ok, litt trengre en andre budfirmaer. 6699856[/snapback] Det går vel på under en uke uansett? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 tja, tok vel 7-9 dager for meg tror jeg Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Oi sann, såpass tid. Hvordan betaler man momsen med EMS? Får man faktura eller betaler man kontant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå