Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vell mest for blink og lek.

6672109[/snapback]

Beklageligvis er det nok mange som tror at dette er noe som brukes som et leketøy og dermed kan brukes av barn, noe som igjen fører til skader og idiot-bruk. Det er med god grunn at det er 18-års grense på slike våpen, men dessverre er det nok av uvettige folk som ikke overholder dette. :(

Lenke til kommentar
Er vell mest for blink og lek.

6672109[/snapback]

Beklageligvis er det nok mange som tror at dette er noe som brukes som et leketøy og dermed kan brukes av barn, noe som igjen fører til skader og idiot-bruk. Det er med god grunn at det er 18-års grense på slike våpen, men dessverre er det nok av uvettige folk som ikke overholder dette. :(

6672308[/snapback]

Trist at barn som ikke engang har lov til å eie slike våpen skal ødelegge sporten. Jeg kan ikke engang huske at Airsoft har fått god pressedekning.

Lenke til kommentar
Trist at barn som ikke engang har lov til å eie slike våpen skal ødelegge sporten. Jeg kan ikke engang huske at Airsoft har fått god pressedekning.

6672338[/snapback]

Vil egentlig si at det er foreldrene som er med på å bringe negativitet rundt sporten. At barn ikke vet forskjell på rett og galt er tilgivelig, men det er derimot foreldrenes ansvar å lære dem det.

Lenke til kommentar

6672338[/snapback]

Vil egentlig si at det er foreldrene som er med på å bringe negativitet rundt sporten. At barn ikke vet forskjell på rett og galt er tilgivelig, men det er derimot foreldrenes ansvar å lære dem det.

6672390[/snapback]

Jeg skal si meg enig der. La oss da ikke fokusere på Airsoft-våpnene, heller på foreldrene som lar barna sine ha dette og forvolder skade på andre.

Lenke til kommentar
http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=27321223 fordi som vil ha en solid M4. og har penger.

6672869[/snapback]

Synes selv den prisen er alt for drøy.

(bare det at han regner ca. 2000kr i frakt fra HK er for meg uforståelig :ermm: )

Jeg kan ikke engang huske at Airsoft har fått god pressedekning.

DASK fikk en reportasje i Vi Menn(tror det var der iallefall) som var veldig positiv :)

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Ikke kjøp den pakken der. Du kan få et mye bedre våpen utvendig og billigere ved å kjøpe f.eks kjøpe et UNcustom våpen for samme pris. Greit nok at det har systema deler inni og guarderløp, men du kan få pakkeløsninger til halve prisen! Dessuten har våpenet standard, ekle, nasty, tynne Marui handguards av ABS plastikk! :sick:

Og RIS er det heller ikke på den. :roll:

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
tenker på å kjøpe meg denne. (Billigste g36 på siden ,den til 275 dollar) Er den å anbefale?

Etter det jeg har forstått, følger det med batteri, så jeg trenger bare lader i tilleg til geværet, stemmer dette?

Her

Evt. noen med peiling som har forslag til våpen fra redolf i samme prisklasse? :)

6669843[/snapback]

Det er den billigste g36en som er på akkrat den siden. Merket er Classic army.

Ingen som har noe å si? Evt. komme med forslag til et annet våpen til ca 275 dollar?

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Ja, jeg vet det, men jeg er keen på en g36, + at jeg har hørt mye bra om CA...

Men for all del, kom med motargumenter\anbefalinger gunfreak19 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...