Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, så er ikke du mer enn 15 år da. ;)  Rødpunktsikte er kjekt, men ikke akkurat det du linket til.  Velg heller en replika av ACOG, AimPoint, f.eks. fra Guarder.

6640773[/snapback]

Men slike er vel i en annen stil? Finnes det ingen greie sikter i den stilen som jeg viste isted?

6640801[/snapback]

 

 

de siktene er egentlig laget for å skyte med pistol på blink inne, de er helt ubruklige ute. et EOtech lingner kanskje litt på utsende, men er helt anderledes

Lenke til kommentar
Evenrud:

 

Denne du er på jakt etter ?

6640675[/snapback]

 

Ja det var noe som den.. Bare den jeg trenger må ha kroker i begge ender hvis du skjønner?

6641356[/snapback]

Hvis du må ha med kroker så er jo denne helt super: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/prod...jsp?prodID=9116

Ellers er dette en identisk variant, som også er litt billigere: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/prod...sp?prodID=20055

Lenke til kommentar
NOOOOES!

 

Har skiftet ut de gamle ledningene som lå i gearboxen, satt den sammen igjen og prøvder å få den til å virke. Hver gang jeg trykker så kommer det en "hviiiiin!" lyd.

 

Er det mulig at noe ikke sitter som det skal i gearbox? hmm

6649471[/snapback]

 

 

Sannsynligvis noe i gearbox ja. Hvin-lyden er mest sannsynlig motoren som går uten å ha noe å drive rundt.

Lenke til kommentar
NOOOOES!

 

Har skiftet ut de gamle ledningene som lå i gearboxen, satt den sammen igjen og prøvder å få den til å virke. Hver gang jeg trykker så kommer det en "hviiiiin!" lyd.

 

Er det mulig at noe ikke sitter som det skal i gearbox? hmm

6649471[/snapback]

motoren sitter sikkert ikke som den skal, sitter den for løst eller for hardt kommer den lyden der.

 

hvorfor ikke lage en gravgun da?

6647986[/snapback]

Hvordan i all verden hadde du tenkt at jeg skulle gjøre det?

6649536[/snapback]

ikke vet jeg. men får du det til er du nok den eneste som har en.

Lenke til kommentar
NOOOOES!

 

Har skiftet ut de gamle ledningene som lå i gearboxen, satt den sammen igjen og prøvder å få den til å virke. Hver gang jeg trykker så kommer det en "hviiiiin!" lyd.

 

Er det mulig at noe ikke sitter som det skal i gearbox? hmm

6649471[/snapback]

 

Har du husket å skru i siste skruen under pistolgrepet? Den som dytter motoren inn i tannhjulene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Har forelsket meg i denne pistolen, men synes den er litt dyr i danmark. Finner den dessverre ikke på redwolf eller uncompany, noen som vet hvor de selger den?

 

Noen andre pistoler i samme prisklasse dere vil anbefale? (GBB)

 

EDIT: tenker også på denne (bla nedover siden til den første uzien) ser at den skyter veldig hardt, noen som kan gå god for den?

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar

tror de lyver litt på DK siden, vet ikke om at KSC lager den modelen noe som kan være grunnen til at du ikke finner den på HK butikkene.

 

og den uzi greie er ikke noe å drive med, skal du ha CO2 våpen kjøper du en luft/gass pistol og ikke airsoft. et co2 airsoft våpen er en dårlig blanding. den vil ikke være god nok til å drive med skikkelig blinkskying og den er ikke brukbar til spilling.

 

skal du spille kjøper du et valig airsoft våpen

skal du leke deg på blink kjøper du luft våpen som bruker 4.5mm bli pelets

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...