Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja...motoren vil nok muligens gå varmere av å startes opp gjentatte ganger i kjapp rekkefølge da den trekker litt mer spenning akkurat i startøyeblikket.

6638425[/snapback]

Det forstår jeg, men det hørtes ut som Gandalf the Grey mente at motoren måtte dra igang noe stort og tungt noe, som et svinghjul e.l. Beklager hvis jeg missfortsod.

 

Fint hylster forresten. Hva er prisen på det?

Lenke til kommentar

Kjøp deg et nytt pistolgrep med heat-sinking end. ;)

 

EDIT: Det er et Safariland 6004 hylster, koster ca. 120$ - Gandalf kjøpte sin for 750,- inkl. frakt. Jeg kjøpte mitt for 700,- :tease:

 

EDIT 2: Altså, dette med varmt pistolgrep igjen, litt enklere forklart enn Gandalf; når en skyter semi-auto, så må motoren voldta tannhjulene med små pauser inni mellom. Slik at den starter opp, dør, starter opp, dør osv. og må derfor jobbe my mer. Derav tømmes batteriet mye raskere enn full-auto, og det er mulig at motoren blir litt varm og svett i lengden. ;)

 

Men at motoren går seg varm skjer på full-auto også det. Det er derfor slike ting selges. :)

 

Så don't you worry Evenrud, bare la børsa slappe av litt. :cool:

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar
EDIT: Det er et Safariland 6004 hylster, koster ca. 120$ - Gandalf kjøpte sin for 750,- inkl. frakt. Jeg kjøpte mitt for 700,-  :tease:

6638441[/snapback]

Ah. Kikket på dem tidligere i dag på UNCompany.com. Fine er de.

 

EDIT 2: Altså, dette med varmt pistolgrep igjen, litt enklere forklart enn Gandalf; når en  skyter semi-auto, så må motoren voldta tannhjulene med små pauser inni mellom. Slik at den starter opp, dør, starter opp, dør osv. derav tømmes batteriet mye raskere enn full-auto, og det er mulig at motoren blir litt varm og svett.  ;)

6638441[/snapback]

Det forklare litt mer. Høres ikke helt likt ut til det Gandalf skrev, da ...

 

Kan forresten legge til at jeg aldri har opplevd noe slikt som EvenruD. Men nå skyter kanskje ikke jeg så my som han heller.

Lenke til kommentar
Ja, var som sagt litt vanskelig forklaring, men det virker som om dere forsto hva jeg mente til slutt iallefall ;)

 

Det er som sagt et Safariland 6004 hylster ja, strålende fornøyd med det til nå :)

6638505[/snapback]

 

Jepp, funker bra og ser teh sechs ut!

 

EDIT: Vent litt, må nok ut - hørte Ghost Recon AW ropte på meg. :cool:

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar
Ja, var som sagt litt vanskelig forklaring, men det virker som om dere forsto hva jeg mente til slutt iallefall ;)

 

Det er som sagt et Safariland 6004 hylster ja, strålende fornøyd med det til nå :)

6638505[/snapback]

 

Jepp, funker bra og ser teh sechs ut!

 

EDIT: Vent litt, må nok ut - hørte Ghost Recon AW ropte på meg. :cool:

6638517[/snapback]

 

GRAW is indeed calling...

Lenke til kommentar
Om du skyter mye semi kan moteren bli veldig varm. Dette er pågrunn av da må moteren bruke mye krefter på å spinne opp å så "slippe taket". I motsetning til om man skyter fullaouto hvor motoren spinner seg opp en gang holder i gang til man slipper(ikke så veldig bra forklart, men du skjønner kanskje hva jeg mener uansett :p )

 

In other news; Jeg har akkurat sprayet safariland hylsteret mitt :w00t:

http://www.i-gundrosen.com/bilder/airsoft/safariland.jpg

Så er spørsmålet om M249'en skal sprayes :hmm: (fikk du foressten gang på din M249 gunfreak? )

6638298[/snapback]

 

nice spray, ser jo ut som det kommer orginalt i den fargen.

 

nei M249 ligger i deler enda.

Lenke til kommentar
Synes personlig rødpunkt er stygt jeg. Med mindre du skal ha noe àla Swat elns så er det(etter min mening) bedre med vanlig kornsikte, eller kikkert(i nødsfall).

6640737[/snapback]

 

Vel, så er ikke du mer enn 15 år da. ;) Rødpunktsikte er kjekt, men ikke akkurat det du linket til. Velg heller en replika av ACOG, AimPoint, f.eks. fra Guarder.

Lenke til kommentar
Vel, så er ikke du mer enn 15 år da. ;)  Rødpunktsikte er kjekt, men ikke akkurat det du linket til.  Velg heller en replika av ACOG, AimPoint, f.eks. fra Guarder.

6640773[/snapback]

Men slike er vel i en annen stil? Finnes det ingen greie sikter i den stilen som jeg viste isted?

6640801[/snapback]

 

Tja, EO-Tech er vel i samme stil som den du linket til, på en måte i alle fall, dog er den i en helt annen prisklasse. EO-Tech.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...